Een leuke en simpele route waarbij je volop kan genieten.

Door de simpele route (alleen maar naar rechts) kon je volop genieten van de mensen, het water en de stad. Daarnaast gingen de medewerkers flexibel om met ons spontane idee om met een vrij grote groep te kanoën bij BeleefBreda.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Kano
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Donderdag 5 mei

Fantastisch!

Wij hebben genoten deze dag! Alles verliep goed en sloot qua tijd goed op elkaar aan.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? E-scooter rijden
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Lunchen in ‘t sas
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Escape room the hunting game en als afsluiter high wine bij JA! Breda

Super leuk uitje en alles goed geregeld

Super leuk uitje en alles goed geregeld. Prima service

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Steptocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 8 mei
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? De locatie waar we moesten verzamelen staat op de offerte maar dat vonden wij zelf wat lastig te vinden op de offerte. Wellicht dat jullie dat ook apart kunnen vermelden in de bevestigingsmail

Behulpzaam en leuke activiteiten

We hebben een geweldig vrijgezellenfeest gehad met super leuke activiteiten in Breda. Ideaal om dit via een organisatie als Beleef Breda te regelen. Ze hebben ons heel goed geadviseerd over de mogelijkheden.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Lunchboot, stepkroegentocht en diner
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 7 mei

Voldeed meer dan verwacht

Leuke activiteit, flauwe humor die paste bij de groep met een goed tempo erin. Leuke persoonlijke aandacht en voorbereiding

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Hilarische Kilometer
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 30 april

Onvergetelijk relaxt

Op de singels van Breda varen met een stuk of 40 tieners kan snel overweldigend lijken, maar alles was door Beleef Breda goed geregeld, waardoor de ervaring zeer relaxt was. Het hielp ook dat het een mooie zonnige dag in april was.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Kanoën
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? April 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Leuke bezienswaardige en onderhoudende tocht door Breda

Prima ontvangst leuk gevulde rugzak. Vriendelijk personeel. Geschikt voor 8 tot 80 makkelijk te belopen. Prima bakje koffie en een heerlijk broodje onderweg. Het was een leuke dag...

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Beleef Breda
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Donderdag 28 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Probeer ergens op de grote markt nog iemand enthousiast te krijgen om hier aan mee te doen met een drankje.

Zie hieronder

Fijn contact tijdens voorbereiding Fijn personeel We konden met een grote groep terecht Fijne start en eind locatie Leuke activiteit

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Miljoenenjacht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 22 april 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Het was super leuk en gezellig om te doen.

Zeer fijne ervaring. Contact met het bedrijf verloopt makkelijk en snel. Aardig personeel. En de instructies van de boot worden op de dag zelf goed toegelicht.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bootje varen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Koningsdag 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Met veel plezier deze activiteit beleefd!

Vanuit beleef Breda was het contact vlot, netjes en duidelijk. Een verzoek tot wijziging op het laatste moment, vanuit ons, werd nog alle moeite ingestoken om het naar onze wens te maken. Contact achteraf was ook fijn. Even kort telefonisch evalueren. Open staan voor feedback, al waren de complimenten zeer verdiend.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Cd openemen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 30 april 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Ook telefonisch besproken maar het parkeren mag duidelijker aangegeven worden.

Prima voor elkaar

Vriendelijk en en gastvrij ontvangen door de dame op de steiger.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? kanovaren
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 01-05-22
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? wc in de buurt

Personeel minder zonnig dan het weer.

Wat een topdag. Zo’n stralend aan de hemel en iedereen had er zin in. Door de zaterdagse drukte waren we wat later op locatie. Zo’n 15 minuten. Dame bij de betreffende activiteit zat lekker op een bootje en het duurde even voordat ze richting de steppen kwam. Hoi jullie gaan vandaag steppen, hier is de kaart en de step krijg je van mij. Alle steps moesten nog afgesteld worden terwijl ze daar toch 15 min langer de tijd voor heeft gehad. Elk sprankje enthousiastme miste. We zijn naar het park gestept en hebben een ijsje op. Het verwelkomen van zo’n activiteit is het minste wat je leuk kan maken

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Steppen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 16 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Enthousiast personeel

Een ander Soort Breda beleefd

Het zelfstandig varen door de Singels van Breda, beleef je een ander soort Breda dan je gewend bent. Samen met vrienden, heb ik een mooie route kunnen afleggen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Zelfstandig varen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 23-04-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Concurrenten hanteren een lagere prijs. Hierdoor kan het aantrekkelijker zijn om toch bij de concurrent te boeken.

Te gek !!!

Onwijs vriendelijk ontvangen, en wat een toffe activiteit hebben wij gedaan. Onze gids was ook waanzinnig gezellig, voor iedereen is beleef Breda een aanrader Wij hebben steppen kroegen toch gedaan. Lachen gieren brullen

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Kroegen steppen tocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 23-4-2022

geweldig

Het was een heerlijke zonnige dag Lekker geluncht bij corenmaet op de havenmarkt vervolgens street golf bij chasse theater daarna een afzakker bij Baai aan de markkade

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? streetgolf
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 23 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? ga zo door

De cocktailworkshop maakte onze dag helemaal compleet!

Super toffe dag gehad! Op een leuke locatie een heel gezellige en leuke cocktailworkshop gehad. De workshop werd super leuk gegeven, we hebben het er nog over! Enorm bedankt namens ons allemaal :)

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Cocktailworkshop
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 22 April
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

geweldige stad, compact en veelzijdig

Goed verzorgd weekend met onze personeelsvereniging gehad. Gevarieerd programma, alles op loopafstand. Het team van Beleef Breda heeft ons in de voorbereiding en tijdens het weekend goed ondersteund en opgevangen. Super bedankt

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? rondvaart motorboot en kano, miljoenenjacht de erfenis, muziekquiz, knapzakkentocht of steppentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 23 en 24 april 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Bij Humphrey's was de ruimte (1ste verdieping) voor grote groepen niet goed ingedeeld. Door de loop van personeel en andere groepen hadden deelnemers last terwijl zij zaten te eten. door de krappe doorgang werd er tegen personen aangelopen of gestoten.

Genoten, van de stad en de gezelligheid!

We hebben een heerlijke zaterdagmiddag gehad met leuke competitie tijdens de The Phone. Een verrassend spel, waar iedere deelnemer van genoot! Ook het steppen op zondagochtend was een leuke afsluiting van ons vriendenweekend.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? The Phone en steptocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 9-4-22 en 10-4-22

Relaxed

Relaxte middag, met drankjes en knabbels

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Sloep
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Eerste paasdag
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Opzet is leuk, maar route niet duidelijk

Tasje was leuk en goed gevuld met streekproducten. De speurtocht was echter onduidelijk waar je heen moest, dus helaas bij vraag 5 gestopt

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Knapzakken
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Breda
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Duidelijkere omschrijving waar je heen moet

Zowel het overleggen voor de start van de activiteit en het meedenken was fantastisch en ontzorgend. Last minute werd nog iets geregeld. Helemaal TOP! Ge gastvrouw en heer die ons ontvingen gaven heldere uitleg en waren super klantvriendelijk. Ga zo door!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Steppen in Breda
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 1 april 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? ga zo door!

Leuke manier om de stad te verkennen

Met de step de stad door is een leuke manier om de stad te verkennen. Je komt op wat plaatsen waar je anders niet komt en er wordt wat verteld over de stad. De route is niet te lang, dus voor een breed publiek toegankelijk.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Steppen door de stad
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zondag 27 maart
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Geen

Goed geregeld

Goed en snel contact. Flexibel genoeg over het aantal personenen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Paintball
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zondagochtend
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Leuke activiteit, door leuk personeel en top service.

Bij beleef Breda ons team uitje gehad. Groeten uit Brabant, erg leuke activiteit. Gepresenteerd door leuk personeel! Door Corona moest het eerst verzet worden, dit werd goed geregeld en was ook geen probleem!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Groeten uit brabant
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 30 maart 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Er waren wat technische problemen, dat wat beter op orde hebben misschien

Super geweldig

We hebben een super geweldige en gezellige vrijgezelle avond gehad. Complimenten voor leef breda die alles in de puntjes geregeld hebben.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Diner en steppenkroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 09-04-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee want alles is al toppie

t Sas 8

4811 WC Breda

765205957

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda