De 2 activiteiten waren zeker in orde

Bij BeleefBreda kunnen jullie hier niets aan doen, maar tijdens beide activiteiten hebben ze geprobeerd om het volledige bedrag aan te rekenen, terwijl dit allemaal vooraf al werd betaald.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Karten, Sports restaurant
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 9 april 2022

Slechte start, super opgelost

Naar mijn mening bewijst een bedrijf zijn waarde dmv hoe problemen opgelost worden. Hier ging het in het begin helemaal mis. Rare offertes, afspraken die niet nagekomen werden enz enz. Na contact gehad te hebben met een andere medewerker is alles super opgelost en hebben we een fantastische middag/avond gehad met karaokespel bij café Publieke Werken. Bedankt!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Karaokediner
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 3 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Een bepaalde medewerker moest nog veel leren.

Goede ervaring, goede communicatie.

Zie onderstaande antwoorden op de vragen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? CD opnemen en Bredase moordzaak
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 02-04-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Aanpassen van de tekst op de website. In principe krijgen wij in deze tijd geen cd meer mee naar huis maar worden de nummers digitaal verstuurd. Betreffende de Bredase moordzaak: ik heb leukere citygames gedaan, deels teleurstellend hoe het verteld werd.

Prettige communicatie en goed geregeld!

Prettige communicatie en goed geregeld!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Steptocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? April
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Steps van te voren checken, de rem was bij 1 step bijv. defect.

Leuke stepkroegentocht, waarbij we in gezellige kroegen geweest zijn. Ook van het steppen werd ook een leuke activiteit gemaakt door leuke opdrachten. Ook de begeleidster was spontaan en gezellig.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Stepkroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 9 april 2022

Moeilijke escape

Leuke maar ontzettend moeilijke escape room! Als je met een voldaan en superieur gevoel buiten wil komen, is dit wellicht niet de beste escape room voor je! Verder altijd fijne en gezellige mensen bij beleefbreda! Goede organisatie en fijne sfeer!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Escape room the hunting gamr
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 09-04-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? De escape room iets gemakkelijker maken

Heel gezellige middag gehad met ons team

We hadden wie is de mol gedaan in 2 groepjes. Was erg leuk, goed weer en fijne collega’s dus de sfeer zat er goed in. Hierna nog gezellig geborreld in de stad en als afsluiting bij het zusje gegeten. Ik vond jullie heel betrokken en gezellig.. top team.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wie is de mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 30 maart j.l.
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Misschien iets meer tijd voor het zoeken in de stad

Gezellig, actief en uitdagend.

We hebben een erg geslaagd vrijgezellenfeest gehad. Expeditie Robinson had leuke, verschillende activiteiten. Het werd op een relaxte en gezellige manier aangeboden. De vrijgezel heeft volop genoten!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Expeditie Robinson
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 26 maart
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Speciale opdrachten opdrachten voor de vrijgezel.

Leuke stepkroegentocht met onze vrijgezellenhoop! In het eerste cafeetje al beslist om de tour een beetje in te korten en er overal 2 te drinken ipv 1 en dat vond niemand erg. :) Leuke spelletjes in de cafés + een zeer enthousiaste begeleider.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Stepkroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 9/4/2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zieken zouden ook de dag zelf nog geannuleerd moeten kunnen worden.

Fijne middag voor een vrijgezellenfeest!

We hadden een leuke groep en leuke begeleidster. Minpunt: ik had van tevoren een fiets geregeld, daar was geen rekening mee gehouden (stond niet klaar en sleutel was er ook niet). Verder- persoonlijke noot- vond ik het weinig steppen en veel kroegen, ik had met 'stepkroegentocht door Breda' iets meer Breda verwacht dan 4 kroegen rondom de grote markt.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Step kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 19 maart
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Grotere afstanden steppen.

hele mooie wandeling

mooie wandeling door breda,en een heerlijk broodje op. goede knapzak voor onderweg.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? stadswandeling
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? maart
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Enorm leuke dag gehad!

Al twee keer een bootje gehuurd via BeleefBreda, beide keren erg goed geholpen en leuk gevaren. Het personeel is behulpzaam, het materiaal is goed onderhouden en goede prijs/kwaliteit verhouding! Ook prettig dat wanneer je 2 uur mag varen, ze niet moeilijk doen wanneer je 5 minuten later aankomt.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bootje varen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 19 maart
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Echt super leuk

Wij hebben het echt als super leuk ervaren. Leuke opdrachten.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Challengeroom Spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 19-03-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee, was echt super leuk

We hebben het geweldig gehad

We hebben het supergezellig gehad, ontzettend gelachen.Prima georganiseerd

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Miljoenenjacht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15 maart 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Alles top geregeld

Leuke ervaring om Breda op een andere manier te ontdekken

We werden hartelijk ontvangen en kregen een rode rugzak mee met allemaal lekkere streekproducten, muntjes om in een heel leuk zaakje goede koffie te scoren en rond lunchtijd weer ergens anders een heerlijk vers klaargemaakt broodje te kunnen eten. Je kreeg een routekaart mee en een soort quiz waardoor je in andere straatjes terecht komt dan dat je normaal zou kiezen. Daardoor hebben we hele leuke winkeltjes ontdekt die je anders niet gezien zou hebben. Wij hebben een hele leuke dag gehad en hebben van de Brabantse lekkernijen en gezelligheid genoten.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? BeleefBreda
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 18 maart 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Jullie hebben het over een knapzak, is misschien leuk om daar iets mee te doen ipv een rugzak of op de rugzak bv iets van een knapzak plakken

Geweldig prachtig!

Wat leuke ervaring samen met vrienden. De kanaalvaart is echt mooi en genotvol.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Motorboot kanaalvaart
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zondag 20 maart 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Het was echt koud. Mischien zouden het fijn zijn als er ook kombersen beschikbaar was om te kan meenemen op de boot.

Leuke challenge room!

De challenge room Spanjaardsgat is weer eens wat anders dan een traditionele escape room. Wij waren met een gezelschap van 11 personen, dus we hebben in twee teams tegen elkaar gespeeld, onder het strenge toezicht van de cipier. We hebben een leuke middag gehad!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Challenge room Spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 19 maart 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Leuk en gezellig

Ontvangst is goed. Je treft iemand die er zin in heeft. Het kopje koffie en het niet moeilijk doen helpt hier ook aan mee. Tijdens activiteit is er goed contact met de gameleider dmv de bijgevoegde telefoon. Afloop gezellig met een biertje en de eigen draai van de gameleider.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? De erfenis
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 19 maart 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Het mogelijk aanbieden van een borrelgarnituur. Is puur luxe. Ik weet het :-)

Cd opname voor vrijgezellenfeest

We vonden het erg leuk om een CD op te nemen bij studio Abroad in Breda tijdens het vrijgezellenfeest. Alles was helemaal naar wens!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? CD opname Abroad
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12-03-2022

Breda op zijn mooist!

Topmiddag gehad op het water in een fijne boot. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel bij reservering als ontvangst.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bootje varen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? N.v.t.
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

BeleefBreda heeft gezorgd voor een ontzettend leuke dag!

Onze ervaring met BeleefBreda is erg goed geweest. Het spel zat goed in elkaar en als deelnemer wordt je helemaal opgenomen in het spel. De mensen die het verzorgen zijn enthousiast en vrolijk. De spellen duren niet te lang en er is afwisseling in buitenspellen en binnenspellen. Het is zeker aan te raden als bedrijfsuitje, familie-uitje of groepsactiviteit. Het is niet nodig dat iedereen elkaar al kent van tevoren. Vanuit de groep hebben wij alleen maar positieve reacties gehoord achteraf.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wie is de Mol spel in de stad
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 17-02-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Iets meer duidelijkheid over de factuur. Er stond eerst in de mail dat de factuur achteraf zou worden gemaild en toen moest het ineens voor de activiteit.

Gezellige middag gehad

We hadden een step kroegentocht geboekt. Was erg gezellig. Bij elke kroeg werd een spelletje gespeeld, er is goed rekening gehouden met het feit dat er wat zwangere vrouwen bij waren. Onze begeleider was erg vriendelijk en gezellig. We hebben een leuke middag gehad in het mooie Breda!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Step kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 19-2-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Kunnen op korte termijn schakelen en denken met je mee. 2 events gedaan en een derde volgt zeker .

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Muziek quiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Deze maand
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Geluid

Gezellig

Een goed uitgezette knapzak tocht met leuke plekken en mooie verhalen in de beschrijvingen. De knapzak was leuk gevuld met lokale artikelen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Knapzakroute
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 24 nov 2021

Leuke activiteit

Onze begeleider zat hoe sin zijn rok, dit maakte het erg leuk. Leuke opdrachten.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Spanjaarsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20/11

t Sas 8

4811 WC Breda

765205957

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda