Geweldige service

Zeer tevreden deze mensen denken mee en geven goed advies.

goed en betrouwbaar handelen

persoonlijke reacties

Top ervaring

Ik zou de bestelling ophalen in De Goorn. Het was echter al naar Katwijk verzonden. Gelukkig nog een feestje in de buurt.

Goed en snel geregeld

Pakket binnen enkele dagen binnen. en ook heel belangrijk: De verfblikken waren supergoed ingepakt. De doos stond "omgekeerd" in de stelling op het afhaalpunt, maar doordat de verf goed verpakt was, was er niets gaan lekken of erger nog.... Prima dus.

Kwaliteit van de producten is uitstekend

De producten zijn geschikt voor professioneel gebruik, maar als particulier kun je er dezelfde resultaten mee behalen. Zelf de woning geschilderd, maar het ziet eruit alsof de schilder is langs geweest.

De verf is prima

Na wat strubbelingen met de levering heb ik de verf ontvangen. Goed verpakt en goede kwaliteit. De prijs is goed ten op zichtte van de winkel. Ik kan het iedereen aanbevelen. Alleen de opmerking voor 15.00 uur op werkdagen bestellen morgen in huis kon in mijn geval niet waargemaakt worden. Hierin is het bedrijf natuurlijk weer afhankelijk van een andere partij.

Goede kwaliteit en snel geleverd

De verf werd goed verpakt en snel geleverd. Ook zaten er handige roerstokjes bij. Ik zou hier zo nog een keer bestellen! Verfkleur kwam precies overeen met wat ik zocht, ik ben helemaal happy!

Vakmensen die de tijd nemen voor je

Kleurmengen blijft een vak apart! Bij Bol kunnen ze toveren tot het de juiste kleur is! Klasse en bedankt. Erg blij mee…..

bestellen, betalen en leveren, zo hoort het

Mijn bestelling was niet op voorraad. Keurig een berichtje dat het iets later zou worden. En dat is keurig nagekomen. Top.

Snelle levering goed verpakt

altijd goede levering en snel

Leverde precies de kleuren die ik wilde, en snelle bezorging

TOP winkel en website en dat gewoon om de hoek.

Ik zocht goede professionele verf en ontdekte BOLverf.nl. Mooie overzichtelijke website en eerlijke prijzen. Even een belletje om nog wat te vragen wen werd zoals beloofd teruggebeld. |fijn om een verf expert in de buurt te hebben. Aanrader.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Ondanks voor 3 uur besteld, bestelling die dag niet verstuurd. Mijn telefoontje werd netjes behandeld en mijn bestelling direct de deur uit gedaan.

Bolverf heeft altijd goede en snelle service

In de ochtend een bestelling geplaatst en in de middag kon ik het meteen ophalen.

makkelijk en snel geleverd

Prijs van de verf is concurrerend en bestelling was dezelfde dag al op te halen. Prima!

Duidelijke website, snelle levering ! Gewoon top !

Soepele aankoop.

Bij zoeken op de site kwam ik een eindeloze rij kleurcodering tegen toen ik een bus Ral 2010 via internet wilde bestellen. Even een foutje in mijn systeem denk ik. Na een telefoontje hieromtrent lukte het opeens weer wel. De verf zou twee uur voor het eventueel ophalen besteld moeten worden maar het was nog maar een uur voor sluitingstijd van de winkel. Er werd mij toegezegd dat dit wel even tussendoor kon. Daardoor kon ik diezelfde avond bij mooi weer nog mijn dakgoot aflakken. Prima en prettig geregeld!

heel goed

Snelle levering en super goed verpakt.

Super niets meer of minder

Super super wie hier besteld gaat nergens anders meer heen, zeker niet als het gaat om service,

Keurig geholpen

Alles vlot en keurig afgehandeld

Goede service en hulp!

Ik bestel regelmatig verf bij bolverf.nl en ik ben ook regelmatig in de winkel te vinden voor kleur advies. Ze helpen je altijd zeer goed én eerlijk! Super!

Snelle levering , jammer dat de kleur afwijkt

Sikkens allure verf besteld na bezoek aan de winkel. Snel geleverd alleen jammer dat de kleur niet gelijk is aan de wyzonol grachtengroen. Deze kleur is nu groener en kwam er pas achter bij het aantippen van de achterdeur. Had liever daarin wel een advies in gehad dat er verschil zit tussen de verschillende merken. Balen!

Stuk makkelijker nu

Fijn dat het wachtwoord niet meer uit 10 tekens hoeft te bestaan

Helemaal top

Goed en snel geregeld

Netjes en snel geregeld

Mooie en snelle manier om je verf te bestellen!! Vriendelijk geholpen bij het ophalen van de bestelling!!

Schrepel 6

1648 GC De goorn