Bestelling gedaan in het weekend en dinsdag opgehaald stond keurig klaar

Snelle levering en een goede prijs

Verf van Flexa Pure besteld en binnen een dag was het er in de aangegeven kleur

prima service!

prima service!

Snelle levering!

Snelle levering en alles keurig verpakt!

Geweldig.

Had verf gekocht bij n plaatselijke verf handel, veel te duur. Bij Bol besteld, vele malen goedkoper en de vlgd dag al in huis.

Goede voorlichting en snelle service

Ik kon de kleur niet vinden en heb het online formulier ingevuld. Snel antwoord met instructies gekregen. Besteld en nar 2 dagen geleverd, zoals gevraagd.

Informatie

Bij de bestelling keuze voor prijs per liter. Blijkt 0,93 l in de bus te zitten. Betekent 7% minder dan gedacht. Wil aanbevelen indien website of inhoud wordt aangepast.

Prima levering

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Snelle levering.

Prima, snel en goede prijs

Prima service. Fijne website, snelle levering, goed verpakt tegen prima prijs. Aanrader.

Goede voorraad, snelle levering

Verfserie die we wilden nog op voorraad en snel geleverd dus dat is prima!

Binnen 1 dag in huis Keurig verpakt Duidelijke mails

Kwaliteit voor goede prijs

Diverse keren contact gehad ivm kleur vd verf, alles is goed leverbaar, snelle levering

makkelijk bestellen en vlot geleverd

aan mijn verwachtingen voldaan

Wederom perfect!

Zorgvuldig ingepakt, scherpe prijs en snel geleverd! Toppers!

Goeie prijs en snelle levering

Ik ben zeer tevreden over de prijs van de verf die ik besteld heb maar ook over de snelle levering

Verf werd snel klaar gemaakt en ik kon het snel ophalen.

top

Had besteld en kreeg de volgende dag een telefoontje dat ik waarschijnlijk een te klein product had gekocht. Ze gaven meteen aan het goed product op te sturen en de meerkosten namen ze voor hun rekening, in een woord top

Bestelling kon heel snel opgehaald worden

Heel prettig contact gehad.

Om tot de juiste bestelling te komen had ik een heel fijn telefonisch gesprek en ben uitstekend geholpen.

Top service! Volgende dag in huis

Donderdag middag besteld vrijdag in huis

Snelle en goede afhandeling

Het bestellen gaat snel, goed en duidelijk. Zaken als kleurkeuze e.d. zijn prima aan te geven. In geval van onduidelijkheid wordt er door Bol(verf) gebeld om te checken dat de order goed wordt afgehandeld. Tevens kijkt men realistisch naar het adres van de ontvanger, wanneer dit dichtbij is probeert men om een snellere levering toe te passen dan via een pakketdienst haalbaar is. Ronduit top, zeker een aanrader! Waarom geen 5 sterren/10? ==> Dit acht ik zelf eerder als een nep-review. Juist door niet het maximaal mogelijke te geven is het duidelijker dat deze review meer waarde heeft.

klantvriendelijk, denken mee, aan te bevelen

Ik had een verkeerde muurverfkleur wit en wilde deze naar een donkerder witte RALkleur, dat was geen probleem en kon kosteloos worden gedaan en met mijn andere bestelling weer laten meesturen

Prima service en goedkoop

Na mijn bestelling online kon ik mijn verf al na 15 minuten ophalen. Een stuk goedkoper dan andere bij bedrijven.

Verf was erg netjes verpakt en daarnaast ook nog heel snel bezorgd! Ook een stuk voordeliger in vergelijking met andere aanbieders.

Prina bedrijf. Als je iets wilt weten over bijvoorbeeld wat gebruik ik voor mijn radiatorr kun je ze altijd bellen. Mijn dochter had eerst verf op waterbasis besteld en de volgende keer op terpentinebasis per ongeluk, hebben ze er over gebeld en daarna toch weer op waterbasis geleverd. Ze denken met je mee.

Schrepel 6

1648 GC De goorn