Fantastische service.

Na telefonisch overleg speciale mengkleur aangemaakt. Blikken werden stevig verpakt binnen twee dagen bezorgd. Vergelijking op prijs: Bolverf veruit de goedkoopste. Blij met deze ontdekking!

Betouwbaar en snel

Twee keer bij bolverf.nl besteld en beide keren snel de bestelde verf snel binnen. Ook aan de telefoon werd ik netjes en behulpzaam te woord gestaan voor de vragen die ik had.

Snelle levering. Goed verpakt voor verzending

Ruime keus. Goede website. Snelle levering en boven 50 euro gratis verzending waar je snel aankomt als je kwaliteit verf besteld.

Snel verzonden en zorgvuldig verpakt

Muurverf op kleur snel geleverd en netjes ingepakt. Communicatie perfect!

10 super vriendelijk en behupzame medewerkers

Scherpe prijzen en vlotte service.

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering

Overzichtelijke site, goede prijs/kwaliteit en snelle levering.

Via Google kwamen wij terecht bij Bolverf.nl omdat ze de verflijn Pure van Flexa verkopen voor een mooie prijs. Omdat wij twijfelden tussen zijdemat en extra mat hebben we telefonisch contact opgenomen. Wij hebben 8 kleuren bestelt en deze werden super goed verpakt bezorgd. Helaas bleek 1 kleur niet goed gemengd. Maar dit werd meteen opgelost en een paar dagen later hadden we een nieuw blik in huis.

Heel vriendelijk en behulpzaam

Goed geregeld

Makkelijk besteld, snel in huis

Bestelling volgende dag keurig in huis.

Ik bestel hier zeker weer.

Netjes opgelost

Naar geïnformeerd te zijn dat niet alle verf tegelijkertijd opgestuurd kon worden, is er direct contact opgenomen om dit te vermelden en een afspraak gemaakt om dit in 2 zendingen toe te sturen. Zeer correct afgehandeld.

Top !!

Duidelijke website en supersnelle levering.

Goede prijs, komt afspraken na

Scherpe prijzen voor de verf en benodigdheden. Levering was precies zoals vooraf aangegeven.

De kleur die ik graag wilde, lage prijs en snel verzonden

Ik wilde een kleur die niet aangegeven werd op de website, na een mail bleek dat de kleur gemaakt kon worden. De prijs was een stuk lager vergeleken met andere aanbieders en ik had de verf de volgende dag al in huis! Top geregeld!

Erg uitgebreide en overzichtelijke site. Kan je een kleur hier niet krijgen, dan kan je hem nergens krijgen. Ene dag besteld, overmorgen in huis.

Snelle levering en bij vragen snelle en correcte afhandeling.

Goede service, makkelijk om te bestellen

Ik had 3 potten verf besteld alle 3 in kleur er zat 1 pot niet bij. Maar die had ik de dag daarop al binnen. Snelle service!!

Goed bedrijf en communicatie

Reageert snel en wanneer er iets niet in huis is dan krijg je een bericht met de verwachte levertijd die gewoon klopt.

Bolverf spant de kroon

Professionele website. Voortreffelijke, klantvriendelijke, deskundige service (zowel per mail als telefonisch) op vragen over type muurverf en mengen van gewenste kleurstelling (in het verleden gebruikt) nu niet meer in het assortiment. Verf en kleur voldoen volkomen aan mijn verwachting. Deugdelijke verpakking. Bijzonder snelle service, binnen 24, zoals aangegeven. Maakt zeer betrouwbare indruk en gedane belofte waar.

Goed geregeld

Pakket netjes op tijd geleverd. En de volgende bestelling is alweer onderweg. Ik hoef in deze tijd niet meer de deur uit.

Snel en netjes afgeleverd

Geweldig geholpen.

Medewerkster heeft voor ons de kleur uitgezocht die het dichtst bij de kleur kwam die wij hadden uitgezocht maar niet te mengen bleek. Dit heeft ze perfect gedaan. Ook snelle levering en netjes verpakt.

Super goede service

Altijd vriendelijk en ze zijn goed bereikbaar. Al meerdere keren besteld en alles is altijd netjes verpakt.

Zeer correct en indien nodig bestel ik weer bij deze firma

Zeerste vreden. Bij het niet kunnen leveren nemen ze contact met je, en proberen een alternatief te vinden. Verder een mooie eenvoudige site en de volgende dag leveren, klasse.

Super goeie service snelle bezorging lage prijzen

Ik ben zeer tevreden De producten kwamen op de afgesproken tijd aan en waren heel goed verpakt.

Schrepel 6

1648 GC De goorn