Goed en netjes

Makkelijk en overzichtelijke website. Na bestellen duidelijk over verzenden. Snel geleverd

Perfecte service, snelle levering.

Perfecte service, snelle levering .'s middag besteld, de volgende dag geleverd !

Veel keuze en goede levering

Snelle service, maar ontvangen muurverf qua kleur niet juist

De bestelde Flexa muurverf, lush olive, werd zeer snel ontvangen. Echter de kleur kwam niet overeen met de kleur van de kleurenwaaier van Flexa. Wij waren genoodzaakt bij te mengen met zwart om de door ons gewenste kleur te krijgen. Hierover een klacht ingediend, waar snel telefonisch op werd gereageerd. Daarover zijn we tevreden.

Ik had 3 emmers verf besteld. Toen ze werden bezorgd bleek er 1 lek te zijn. Die arme man van DHL moest deze dus weer mee terug nemen Ik heb contact opgenomen met bol en ze hebben dezelfde dag een nieuwe verstuurd.

Prima service!

Het was even zoeken in de webshop hoe het werkt met verschillende kleuren maar dit is duidelijk als je het doorhebt. Verder snelle levering van de bestelling ondanks drukte door Covid.

Prima service en snelle levering! Jammer dat DHL er wat lang over deed.

Prima service en informatie!

Snel en betrouwbaar

Bolverf heeft een uitgebreide website met veel informatie. Toen onze bestelling vertraagd was door een ongelukje werd dat direct per voicemail gecommuniceerd en werd de bestelling zo snel mogelijk nabezorgd.

Prima, verf en verfbenodigheden besteld, helaas was bij het transport 1 pot verf beschadigd en opengegaan en was een plastic verfbak gesneuveld. Gebeld en foto’s gemaild en 3 dagen later had ik een nieuwe pot en bak (dit keer wel heel) in huis. Zo hoort het ook maar ja via internet bestellen en dan op service rekenen....... Bij bolverf krijg je dit dus wel!

Super snel geleverd

Keurig verpakt en super snel geleverd , top!

Zeer goede communicatie!

Voor het eerst bestelde ik bij Bolverf. Niet alleen omdat de website goed overzichtelijk was maar ook om de prijzen die zeer goed uitvielen. Nadat de verftsoort niet op voorraad was hebben wij netjes een mail gekregen die de situatie uitlegde en kregen een datum te horen wanneer wij de verf zouden mogen verwachten. Hier hebben de mensen van Bolverf zich heel netjes aan gehouden en 1 dag nadat de voorraad bij Bolverf aangevuld was hebben wij onze verf mogen ontvagen. Wij wonen aan de andere kant van Nederland in vergelijking met Bolverf. En alsnog hebben ze zeer snel en klantvriendelijk gehandeld. Ik zal dus zeker weer opnieuw bestellen bij Bolverf als ik spullen nodig heb.

Topservice

Jullie zijn goed bereikbaar en vooral in zo een lastige periode dat je niet even snel naar de winkel kan gaan. Top service !

Topservice

Besteld en kon het snel afhalen in De Goorn. Topverf voor een topprijs

Ook in Coronatijd een fantastische service!!

Ons merk en artikelnummer muurverf was niet meer leverbaar. Wat nu??? Op advies een ander merk gekocht, staat prachtig op de muur. Kregen we nog 40 procent korting ook, was in de aanbieding.

Zeer kundig en snel geholpen!

Prima advies, meegedacht en snel geholpen. Zeer tevreden.

Mooie kleur, muurverf dekt goed

Snelle levering en goede communicatie

Besteld via internet en de dag erna kon ik het al ophalen.

Nog steeds niet geleverd

DHL is totnogtoe de gemaakte afspraken niet nagekomen. Mogelijk lukt het morgenmiddag wel bij het afhaalpunt. Ik kan dus nog niets zeggen van het bestelde product. Product is uitstekend.

Alles goed gegaan

Snel en flexibel

Ik had urgent een bepaalde kleur van brander verf nodig die ik als particulier niet in een winkel mocht gaan halen door de corona maatregelen. Ook al stond op de website Bolverf.com dat ze alleen maar de kleur wit hadden heb ik ze opgebeld op vrijdagmiddag en kreeg ik bevestigd dat ze de kleur voor mij konden mixen en meteen die dag uitsturen. Daardoor kwam het zaterdagochtend al aan, precies wanneer ik het nodig had. En dat alles voor een zeer goede prijs. Top!

Mooie kleur, super goed dekkend

In 1 keer dekkend. Prachtige kleur!

Nemen contact met je, wanneer de bestelling niet klopt

Prima kwaliteit & snelle levering.

Alleen maar een fijne ervaring met deze firma. Aanbevolen door Flexa omdat deze niet alles zelf kunnen leveren. Levering, in drukke corona tijd, exact volgens verwachting. Niks mis mee dus.

Ik ben zeer tevreden, ondanks de drukte bij de post, had ik toch de volgende dag mijn bestelling al. De verf was prima ingepakt.

Toppie!

Besteld en snel geleverd, blij mee

Schrepel 6

1648 GC De goorn