Snel en goedverpakte verzending met prima service!

De verf is netjes een dag na het bestellen in huis en de verfblikken worden goed verpakt. Ook de service is uitstekend. Er was een probleempje met 1 van de kleuren en na telefonisch overleg is een nieuw blik opgestuurd. Ik kan iedereen Bolverf dan ook van harte aanbevelen voor het leveren van je verf!

Snel en professioneel!

Denken goed mee en snelle levering van de spullen ( 1 dag). In corona-tijden absoluut heel fijn!

Goed geholpen. Snelle levering.

Vriendelijk geholpen, goed advies, niks mis mee

Veel keuze en snelle levering.

Meerdere keren bij Bolverf besteld en tot nu toe altijd snel geleverd.

eenvoudig bestelling plaatsen en snelle levering.

snelle levering, prima verf.

zie titel.

Goede website. Levering binnen 1 dag. Precies gekregen wat besteld is

Goede service, netjes gebeld dat het product op dat moment er nog niet was. Volgende dag werd ik gebeld, dat ik het kon ophalen.

Handig

Super handig zo! Snel en makkelijk

Online bestellen gaat makkelijk en snel.

Goede site, makkelijk te bestellen en na je bestelling word je goed geïnformeerd over je bestelling.

Uitstekend snelle levering

Zeer snel geleverd.

Ben zeer tevreden over het personeel

Ben zeer tevreden over het personeel en advies groetjes henk

Prima service snelle levering....

Goed kleur

2 blikken hebben hetzelfde tone

correcte en snelle levering van de producten

makkelijk en vertrouwd

Snel en correct geleverd

Prima prijs en prima spullen,

Makkelijk besteld. Er was wat vertraging bij DHL, waar zij niets aan konden doen. Na een telefoontje, alles keurig opgelost.

Snel geleverd en een scherpe prijs

Twee dagen later de verf al in huis. De pot was extra goed dicht geplakt zodat deze niet per ongeluk open kon springen. Top!

fijne service en zeer snel geleverd!

De kleur stond niet in het assortiment, maar werd direct voor ons gemaakt. De volgende dag al geleverd en dat is in deze tijden best bijzonder.

Uitstekende service, uitgebreid aanbod verf

Onze bestelling is zoekgemaakt door DHL, de bezorger heeft het pakket op een verkeerd adres afgeleverd en daarna is het retour afzender gegaan. Het duurde (te) lang voordat het pakket terug was bij Bolverf. Telefonisch is dit heel netjes afgehandeld en ze hebben een het voor ons opgelost door een nieuwe pot verf te mengen en op te sturen. Waarvoor onze dank!

Kwalitatief super verf, goede prijs en snel geleverd.

Kwalitatief super verf, goede prijs en snel geleverd. Staan je telefonisch vriendelijk en kundig te woord. Ik zou het iedereen kunnen aanbevelen.

Snel geleverd, 1min puntje, verf blik was ingedrukt, (officieel mag verf dan niet meer verkocht worden)

Snel en Voordelig, gewoon goed

Je kan met een gerust hart je bestelling plaatsen bij Bolverf.nl. Ze zorgen voor een snelle levering. De blikken worden extra dicht geplakt met tape en in een stevige doos verzonden. Ze leveren snel, en tegen zeer gunstige tarieven. Zeker bijeen grote(re) schilder klus gaat het je geld besparen! Gewoon goed!

Service is top

Zeer plezierig geholpen en deskundig. 24 uur later heb ik de verf in huis. Kortom TOP

Schrepel 6

1648 GC De goorn