100% tevreden.

Duidelijke site Alles netjes op tijd geleverd.

Snelle goede service.

TOP

Stond al klaar en deed er nog iets extra's in om de latex nog witter te krijgen ,, wat een service !

Verf en ee ander product prima op tijd geleverd

Ben tevreden over de bestelling en de levering

Mooi product en goed dekkend

Makkelijk te verwerken en mooi eindresultaat

Top..volgende dag geleverd.

Goede levering , slechte DHL

Bol goed DHL maakt er een potje van 2 vrije dagen op moeten nemen

Top service voor een goede prijs

Helaas had ik een probleempje met de snel geleverde prijs. Dit lag niet aan Bolverf, maar ze hebben het wel zeer netjes opgelost. Hartelijk dank en we hopen tot een volgende keer.

Zeer vriendelijk en servicegericht

Veel vragen had ik en mijn vele mailtjes werden geduldig beantwoord. Men dacht met me mee en gaf suggesties.

Super service en snel geleverd!

Zending keurig netjes verpakt en snel geleverd. Top!

Prima service en een voordelige prijs!

Verf was goed verpakt en snel verstuurd. 2x besteld en zeer tevreden. Scherpe prijs!

Top verf voor een scherpe prijs

Zeer scherpe prijs en supersnelle verzending. Ik had het de volgende dag al in huis.

Snel goede service

Verf op kleur besteld, had een oude pit verf met een kleurcode. De verf is gemengd op de juiste kleur en snel geleverd

Dit bedrijf staat voor service , klant is koning dat is mijn gevoel, Tessa bedankt voor je communicatie, kunnen andere een voorbeeld aannemen.

Snelle levering, goed verzorgd.

Er is veel keuze. De website is overzichtelijk. Mijn verf werd snel geleverd en was zorgvuldig verpakt. Ik ben zeer tevreden.

Goed advies en geweldige service

Afwasbare verf nodig voor de keuken. Advies was top en de juiste (gemengde) verf kunnen kiezen op basis van sigmapearl clean. Tevens een goede plafondverf besteld. Ik zou het op komen halen in De Goorn, maar omdat er toch al een ritje was naar Hoorn, werd het 2 uur na online bestelling voor de deur afgeleverd. Kortom: Advies is top! Service is geweldig! Even afwachten of de verf goed afwasbaar is (dat merken we over 2/3 weken), maar de reviews zijn lovend.

Topbedrijf

De mensen van Bolverf denken goed met je mee en leveren prima spullen.

Goede en snelle levering Goed product

Zeer positief

Bestellen gaat zeer eenvoudig. Na mijn bestelling werd ik dezelfde dag gebeld of het erg was of de geleverde producten een dag later zouden dan dat ik had gevraagd. Erg netjes dat ze belde. Maak je niet vaak mee. Alleen jammer van DHL dat het nog 2 dagen later werd.

vriendelijke geduldige mensen

ondanks mijn fout bij de bestelling alles keurig opgelost bij bolverf.

Super snelle levering en een nog betere prijs.

Ik betaalde in de winkel bijna net zo veel voor 1 blik als hier voor 2 blikken flexa pure. De verf lijkt iets dikker, maar de kwaliteit is prima. Ik ga nog 2 blikken bestellen.

TOPPERS

Vakmensen aardig verstand van zaken meedenkers

Goede service, snel geleverd.

Goed adres als je verf nodig hebt.

Binnen 24 uur de verf in huis - Zeer zorgvuldig verpakt - Goeie ervaring!

Schrepel 6

1648 GC De goorn