Morgen weer

Eigenlijk schrijf ik uit principe geen beoordelingen / reviews. Maar na een zeer slechte ervaring met een ander verfbedrijf en de zeer snelle en soepele ervaring met Bolverf toch maar even wat ingevuld. Fijn dat je bij Bolverf ook gewoon een halve liter verf op kleur kan laten maken en de volgende dag krijgt geleverd. Top. Jullie hebben er een vaste klant bij.

Keurige service en prijs Top!!

Verf besteld, andere dag in huis. Het was super netjes verpakt. Inclusief roerstokje. Had op andere sites gekeken, maar vond de verf hier nog 3 euro goedkoper. Topper!! Bestel volgende keer zeker weer hier.

Vlotte afhandeling bestelling.

Duidelijke website en bestelling binnen 24u in huis. Top!

goede meedenkende service

Alles is super goed gegaan.

Goede en snelle service

De website is erg duidelijk, had snel de verf en kleuren die ik wilde gevonden. De volgende dag stond het al klaar om opgehaald te worden, top!

Goed advies per telefoon, snel en correct geleverd

Goed advies per telefoon bij het maken van de soort verf, hoe toe te passen en overige benodigde materialen. Snel en correct geleverd. Goed verpakt. Een aanrader.

Top service en kwaliteit

Personeel met verstand van zaken en goed en duidelijk advies

Nette afwikkeling van mijn bestelling

Ik heb de kwaliteit van het product nog niet getest, maar alles was netjes verpakt.

Snelle service na ontbreken klein deel bestelling

Bestelling snel in behandeling genomen maar helaas ontbrak 1 item, maar dat probleem is heel snel opgelost, hiervoor bedankt.

Goed te bereiken, goed advies. scherpe prijs, snelle levering.

Ik vind het prettig dat ik Bol kan bellen om advies te vragen en details te bespreken. Ze kunnen op maat kleuren mengen.

Super en snel geholpen

Goede know-how en een top service!

Ze denken met je mee en stellen alternatieven voor.

goede verf goede service

Snelle en correcte levering met een prima prijskaartje

Hele fijne zaak met uitstekende service

Jammer dat ik dit bedrijf nu pas heb ontdekt.

Ik ben telefonisch super goed en professioneel geholpen. Precies de juiste mengkleur voor een zeer scherpe prijs. Super blij met het resultaat!

Snel + goede service

Zeer klantvriendelijk

5 sterren voor bolverf, 1 voor DHL Bestelling geplaatst bij bolverf, en die zou de vlgd dag bezorgd worden. Bij DHL bleef deze echter bijna een week op 1 a 2 dagen vertraging staan, contact met Bolverf gehad en die hebben de bestelling opnieuw verzonden. Toen wel vlgd dag in huis. De vertraging kon bolverf dus niets aan doen, maar super dat ze meteen opnieuw verzonden 👍

Prima voor elkaar

Goed geregeld

Verf die ik wilde was niet voorradig, werd ik dezelfde dag nog over gebeld. Ipv de 2,5 L blik die ik wilde werd er een mooie prijs gemaakt voor 3 x 1L blik.

Snelle service en prima advisering!!

Prima en zeer snel afgewikkeld. Snelle service! Dik tevreden!

Goed advies, en eerlijk.

Telefonisch advies gevraagd en goede tips gekregen. Inmiddels de klus geklaard.. ..en fijn product, Bovendien online bestellingen voordeliger dan in de winkel. En de zending was goed verpakt.

snel en goed

Al mmeerder 10 liter potten besteld ivm verbouwing. Ondanks carono toch binnen twee dagen geleverd.

Schrepel 6

1648 GC De goorn