Snelle goede levering

Snelle, goede levering. Zeer tevreden.

Ruim voldoende

Snel,keurig verpakt en netjes bezorgd.

Makkelijk besteld en snelle levering

Leuk ook dat er keuze was uit een aantal testverpakkinkjes. Of het product wat ik aanschafte (tandpasta voor gevoelige tandhalzen) werkt kan ik nog niet zeggen aangezien het meestal even duurt voordat je effect merkt. De smaak en ervaring (het tintelt een beetje) is in ieder geval helemaal goed.

Snelle en goede service

Prima communicatie.

Vlotte levering, goede service

Fijn product

Shampoo en conditioner 1 x keer gebruikt en mijn haar voelt al zacht aan. Blijf het zeker gebruiken.

Heerlijke olijfolie

Ik gebruik deze olijfolie al jaren

Keurig op tijd geleverd.

Snel geleverd.

Ben heel blij met deze website ik kocht de producten als ik in Griekenland was. En nu kan ik ze gewoon online bestellen in Nederland. Vooral de heerlijke oliën van Macrovita. En de fijne soapbars.

Bestelling pas laat in de avond besteld en zoals beloofd op de website ook echt de volgende dag de bestelling ontvangen. Had nog een vraag over de producten en mijn mail werd direct vriendelijk en uitgebreid beantwoord. Een dikke 10 voor team metOlijf.

Geweldig!!

Ik heb extreem droge plekken op mijn handen,ivm mijn werk(kapster) Van alles geprobeerd maar niets hielp. Deze handcreme en de crème voor extreme droge plekken die werken echt . Dus alle kappers die hetzelfde probleem hebben als ik ,KOPEN !!!!!

Goed product voor een nette prijs.

Snel geleverd en het lijkt me een goed product. Ik gebruik het nu een paar dagen dus ik kan nog niet oordelen.

Eerste bestelling

Kwam toevallig op deze site, omdat ik op zoek was/ben naar een shampoo tegen haar uitval. Bij hun vond ik iets, en dat ben ik nu aan het proberen dus over het product zelf kan ik nog niet veel zeggen. Maar de website werkte fijn en had het product mega snel in huis. Wat ik wel miste dat er op de site staat dat je 2 gratis samples mag uitzoeken, maar dit was bij mij niet het geval. Was ook voor een klein bedrag wat ik bestelde, maar was wel leuk geweest als er toch iets in het doosje gezeten had.

Netjes geleverd en snel ook.

Lekker flesje lavendel spray , echter zou het transparant moeten zijn zodat je snel hoeveel er nog in zit!

Heel tevreden. Fijne producten en snelle levering.

Snelle en nette levering

Heerlijke producten

Snel

Ontzettend snel geleverd en goed verpakt. En een heel fijne olijfolie die niet in de supermarkt te krijgen is.

olijfolie gekocht bij, Met Olijf.nl 3 liter in blik. in een woord heerlijk zacht van smaak en niet vet in de mond .heerlijk voor te dippen dressings enzMMMMMMM echt aan te bevelen.

Mooie producten

Snelle levering, heerlijke bodybutter besteld en was perfect. Eindelijk een goede kwalitatieve bodybutter

Fijne producten en snelle levering

Eenvoudig te bestellen en de levering was snel.

redelijk

Heeft langer geduurd dan gezegd, en het was handig geweest om er bij te vermelden dat het een brievenbus pakket was. Het product was goed.

In 1 woord geweldig!

Na mijn zoektocht van vele jaren voor een product voor mijn zeer droge huid, heb ik metOlijf gevonden. Na 1 keer gebruik is mijn huid al minder droog en dan die geur! Heerlijk heerlijk!

Fijne natuurlijke producten

Ik heb het haar masker besteld en ben er uiterst tevreden over. Mijn haar voelt niet zwaar maar wel een mooie gezonde glans.

Mooie producten,die echt doen wat ze beloven.Snelle levering.Mijn dochter en ik zijn zeer enthousiast. Zeer zeker gaan we weer bestellen!

Erg goed

Alle producten die ik bestel altijd goed geleverd. Of het nou olijfolie is of olijfzeep. Aan alles is aandacht besteed

Kennemerplein 6 14

2011MJ Haarlem

023-5831985

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.