Onrustig

Ik heb 1 x de melding gehad dat ik het produkt kon ophalen. Maar het was er nog niet. Toen een melding dat het eraan kwam... toen.. dat het verlaat was en... eindelijk was het er. Gelukkig was het goedkoop dus de moeite waard. Door de verzendkosten werd het duurder.. maar alsnog goedkoper dan ergens anders. Nu nog gaan gebruiken...

Produkt staat niet zoals verwacht

Op de site staat vermeld dat er geen Sodium lauryl Sulfaat bevat, blijkt toch van wel. Ben heel erg teleurgesteld

Beste Fatima, Dank voor het schrijven van een review. Het is jammer om te moeten lezen dat je teleurgesteld bent. Echter schrijf je dat je dat bent vanwege dat er Sodium Lauryl Sulfate (SLS) in zou zitten. Dat is echter niet zo. Wij verkopen geen enkel product waar SLS in zit. Je hebt ons geen e-mail gestuurd om hiernaar te informeren, want dan hadden wij je kunnen melden dat wij geen producten verkopen met SLS. Mocht je meer informatie wensen over hetgeen je hebt gekocht kan je ons altijd een e-mail sturen. Met vriendelijke groet, Marlon MetOlijf.nl

Perfecte producten

Kende de producten van vakanties in Griekenland.

Heel tevreden!

Tevreden van producten en super snelle levering. Alles heel goed ingepakt.

Duidelijke website, stipte levering, prima producten

Het was mijn eerste bestelling bij olijf.nl en ik ben fan. De website is duidelijk, de producten zijn goed beschreven en de bestelling kwam mooi op tijd toe. Ik ben ook heel blij met de kwaliteit van de bestelde producten.

Jammer dat mijn achternaam niet op de verzendlabel staat

Durf niet meer te bestellen omdat mijn gegevens niet volledig op de verzendlabel staat terwijl toch volledig in mijn account

Beste Christina, Dank voor het achterlaten van een review. Het is jammer om te moeten lezen dat je ons niet aanbeveelt omdat je volledige achternaam niet op het label stond. Ik heb deze erbij gepakt en zie dat deze er niet helemaal volledig op stond, omdat het naar een afhaalpunt ging ook met een lange naam. Deze komen allen op één regel te staan. Hierdoor komt er een stukje van je achternaam niet op het label. Dat heeft geen enkel effect op de levering, omdat deze op je huisnummer en postcode gaat. Hiermee kan je je pakket dan ook afhalen. Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik dat graag. Met vriendelijke groet, Marlon

Supersnel in huis

Ik had lavendelwater besteld, om mezelf te beschermen tegen zoemende en stekende muggen in de slaapkamer. De volgende dag had ik het al in huis. Dus ik ben klaar voor de zomer!

Geweldige producten en super snelle levering!

Ik ben helemaal verkocht! De badschuim met oranje bloesem en lavendel ruikt zoooo lekker!!.De shampoo bars ruiken ook lekker en schuimen goed.Aan de conditioner moet ik nog even wennen maar dat komt omdat ik al jaren gewend ben om iets vloeibaars in mijn haar te doen.Maar zowel shampoo als conditioner werken goed en mijn haar is er blij mee.De olijfolie is heerlijk!

Goede omschrijving, fijne producten en snelle levering

Heerlijke en eerlijke verzorging van Macrovita. Echte aanrader!

Snelle levering van perfecte zonnebrandproducten

Fijne zonnebrandproducten factor 30 en 15 zonder witte waas. Maar bovenal zonder zooi. Perfect

Uitstekend dus!

Alles prima verlopen. Duidelijke heldere website met interessante en begrijpelijke informatie. Vlot bestelproces. En razendsnel bezorgd, goed verpakt, helemaal uitstekend dus.

Snelle levering, netjes verpakt en keuze mogelijkheid voor bezorging op een afhaalpunt

Heerlijke geur

Volgende dag in huis en geweldige geur

Zacht en verkoelend bij eczeem

Ben het aan het uitproberen bij heftige jeuk en wondjes bij eczeem. Creme en olie werken verzachtend en koelend.

Snelle levering, goede producten

Snelle levering en goede natuurlijke producten.

Voor herhaling vatbaar.

Website duidelijk en to the point. Bestelling gemakkelijk kunnen plaatsen. Levering liet iets langer op zich wachten maar dat is natuurlijk de fout van PostNL.

Zeer snelle levering, plus een fantastisch product, krijg regelmatig complimenten omdat ik er zogoed uitzie, en dit is te danken aan jullie geweldig product

Bestelling snel in huis, netjes verpakt en veel keuze op de site.

Bestelling snel in huis, netjes verpakt en veel keuze op de site.

Ik ben echt tevreden.

Ik ben super tevreden met de service en producten.De producten zijn van zeer hoge kwaliteit.

Snelle en accurate dienst

Snelle en accurate bezorging.

Snelle levering en producten doen wat beloofd

Gewoon goed.

Snelle levering goede prijs/kwaliteit verhouding

Snelle levering goede prijs/kwaliteit verhouding

Fijne producten en snelle levering

Ik vind de producten die ik zoek meestal prima. Als ik een vraag heb, word ik altijd goed geholpen. De levering is snel en de producten ben ik bijna altijd tevreden over! Ik winkel dan ook graag in deze shop!

Beste natuur-drogist van Nederland!

Per toeval heb ik dit bedrijf recent ontdekt bij het online speuren naar natuurlijke verzorgingsproducten. Inmiddels ben ik zó groot fan geworden, dat mijn hele badkamer vol staat met producten van MetOlijf. Wat mij erg aanspreekt is de grote keuze in het assortiment, de hoogwaardige kwaliteit van de ingrediënten/producten, de uitgebreide informatie op de website en de zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers die je een bericht kunt sturen bij vragen of opmerkingen.

Heerlijke producten

Ik heb al veel verschillende producten geprobeerd maar deze producten voelen goed, ruiken lekker en zijn heel fijn in het gebruik

Bedrijfsgegevens

Tingietersweg 66

2031 ES Haarlem

023-5831985

[email protected]

Over MetOlijf.nl

MetOlijf.nl is de grootste webshop in dierproefvrije natuurlijke cosmetica van de Benelux. Tot 100% natuurlijke cosmetica zonder SLS, parabenen en GMO's, die zelfs de meest geïrriteerde huid herstelt.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.