Top service!

Ik heb hier wat spuitbussen online gekocht, en kwam er achter dat ik verkeerde had besteld met m'n suffe hoofd. Ik heb toen contact opgenomen en binnen een half uur kreeg ik al reactie. Ze hebben zonder extra kosten ( de bussen die ik had willen bestellen waren wat duurder) , m'n bestelling aangepast. Dus ipv wachten op de verkeerde bussen om terug te sturen, kreeg ik de juiste zodat ik snel aan m'n project kon beginnen! Topservice! Bedankt!

Alleen maar lof, leuk contact en zeer snelle levering.

zoals altijd weer prima!

Ik koop al jaren bij Crop en is eigenlijk altijd prima, snel geleverd, pas nog 6 spuitbussen op RAL kleur en was prima! 6 velgen gespoten op m'n brandweer en echt fijne lak, droogt snel en ook met dik spuiten geen druipers. Krijg ik nu korting? ;-)

CROP reageerde snel op mijn mail met advies en een lijstje van spullen om te bestellen. De kleur van de verf is perfect, iets meer uitleg over het gebruik had gegeven mogen worden (bijv. dat 2K lak in één keer gebruikt moeten worden omdat het uithard). Op de website wordt voor roest reparatie een roestomvormer aangeraden, maar dit werd in de mail niet verteld en kwam ik pas na de bestelling achter. Al met al professioneel en snel, ik zou hier zo weer bestellen.

Efficiënt

Snelle levering en goede prijs kwaliteit

levertijden op website komen niet in de buurt van de werkelijkheid, wel snel reactie en geld terug

In de webshop word er per artikel aangegeven wat de verwachte levertijd is, in dit geval voor 22 uur besteld morgen geleverd. Helaas blijkt dat dit net als in vele ander webshops de werkelijkheid anders is en de levertijd enkele weken later word. Moet in deze wel gelijk zeggen dat bij de eerste klacht gelijk is gereageerd, geanuleerd en binnen no time het bedrag weer terug op mijn rekening. Echter, in de webshop staat nog steeds levering morgen, hoe hou je jouw klant voor de gek. Of bewust of slecht magazijn management

Slecht

Ik heb schuurpapier besteld en na een paar maal schuren bleek dat dit niet goed was. Het papier was onmiddellijk glad. Waarschijnlijk een slechte levering van het fabriek. Ik meld dit bij jullie en ipv dat ik garantie heb en service...gaan jullie naar jullie groothandelaar. en moet ik er filmpjes voor maken en dergelijke, en wachten op de groothandelaar. Ik heb GEEN zaken met jullie groothandelaar. Als jullie iets verkopen, dan doe ik met jullie zaken. Al de rest is voor jullie zelf. Ik heb voor een rolletje schuurpapier bijna 14 dagen moeten wachten. Het werk bleef liggen en ik heb uiteindelijk bij iemand anders besteld. Dat vind ik jammer want jullie hebben een goed aanbod. Er is zelfs nog geen tegemoetkoming van jullie. Ik ben niet tevreden met deze service.

Zo als altijd goede kwaliteit verf. Mooi op kleur en snelle levering

Werd beloofd terug gebeld te worden is niet gedaan heb er continue zelf achteraan moeten zitten.

Volgende dag levering niet gedaan. Gebeld 3x aan toe 3x gemaild. Beloftes om terug gebeld te worden werd niet gedaan. Uiteindelijk bezorgd na 1 week. Slecht heel slecht.

Goede sevice

Prima in orde

Intussen meerdere bestellingen verder; allemaal naar wens verlopen.

Topservice!

Snelle verzending en vlotte afhandeling! AAAAA+++++++!

top

groot gamma en goede producten

Ultra snelle levering!

Ergonomische website waarop het eenvoudig navigeren is. Groot assortiment aan onderhoudsmiddelen voor de auto, uitstekende track & trace functie van je bestelling en, zoals in de aanhef vermeld, een verbazingwekkend snelle levering. Samenvattend, bij CROP begrijpt men hoe eCommerce werkt!

Prima producten en mooie prijs kwaliteitverhouding

Heb meerdere producten gekocht bij hen en leveren snel, solide producten en nette prijs. Kortom echt aan te raden.

Goed verpakt snel geleverd

Goed geregeld en snel geleverd

Prettig en betrouwbaar bedrijf

Een fijne site/zaak om spullen te bestellen.

Bestellen gaat makkelijk online. Via de mail ondersteuning voor eventuele wijzigingen in de bestelling. Autolak gekregen, nadat ze via een staaltje de kleur konden scannen. De kleur van de geleverde lak klopte precies!

Prima in orde

Ruim assortiment en een zeer snelle levering.

Super en een snelle levering

Heel blij met mijn bestelling. Bestelling 2 kunnen ze deze week al verwachten. Want de producten die ik besteld heb, Montana spuitbussen zijn top!

Klantenservice is gewoon snel en zeer accuraat waardoor een keuze maken appeltje eitje word. Levering is daarbij ook nog eens zeer snel waardoor je snel aan de gang kan. Producten van goede kwaliteit en prijstechnisch ook goed. Waarom verder zoeken als je alles onder 1 dak kan vinden. CROP is dus zeker aan te bevelen!

Super service voor 1speciale Opel kleur

Goed en snel geleverd! Prima dus.

Ik had dit bedrijf eerder moeten kennen ... Goed en snel geleverd.

Singerstraat 4

2652 XC Berkel en Rodenrijs

Over CROP (Car Repair Online Products)

Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zelfs in het weekend! Bij CROP heb je de keuze uit meer dan 10.000 producten. Je kan ons bellen, e-mailen en met ons chatten waarbij je direct persoonlijk antwoord krijgt. Altijd krijg jij specialistisch advies van onze experts. Retourneren en ruilen kan tot wel 100 dagen na aankoop.