Betrouwbaar en goede service

Ik vond het erg prettig dat ik ook advies heb gekregen in mijn keuze voor raambedekking/ zonwering

Service klantvriendelijk topproduct

Kenmerken van de Topwebshop zijn direct hun kernwaarden: accuraat, consistent, gedreven door kwaliteit

Professionele Service

Duidelijke afspraken gemaakt, en een mooi product geleverd gekregen. Echt het stapje extra gezet, dus zeer aan te raden

snelle , adequate en vriendelijke opvolging

Bezoek aan huis snel geregeld, belangrijke punten doorgesproken. offerte binnen halve dag.

Klantgericht vanwege kwaliteit en service

Voor vragen, voor advies, voor het persoonlijk leveren van een item kom ik fantastisch bij de mensen van Topwebshop terecht

Goede en snelle service.

Vakkundig advies omtrent te gebruiken producten van Topvoorzetramen en goed prijsstelling. Tot op heden (dat wil zeggen tot en met het accepteren van de offerte) zijn we zeer tevreden. We zullen nu de levering en de plaatsing moeten afwachten, maar we hebben daarin alle vertrouwen.

goede sevice en corecte behandeling

prima bevallen, alleen jammer dat de bestelling nog al vertraging op liep

Alles zeer netjes verzorgd en compleet.

Goede kwaliteit en service

Prachtige kantelbare rolluiken zonder snoeren en op zonne-energie! We zijn er blij mee! Laat de zomer maar komen 👍

Even wennen aan de website om de juiste maatgeving in te vullen, alles werkt perfect!

Correcte service, goede informatie en uitstekende kwaliteit!

Nog voordat ik het resultaat zelf gezien had complimenten van de buurvrouw...

De bestelde hor netjes volgens de gevraagde specs geleverd en geplaatst. Ziet er netjes uit en past perfect. En zoals geschreven de buurvrouw had gelijk interesse ook.

snelle, goede service. Klantvriendelijke, prettige monteurs die secuur werken.

Snelle reactie (offerte) na gesprek over wat ik nodig heb; goede afspraken over termijn van montage na levering van de artikelen; klantvriendelijke, prettige, rustige monteurs die secuur hebben gewerkt en bovendien opruimden na gedaan werk.

Uitstekende service!

Een prima bedrijf, kan ik iedereen aanbevelen. Prima service, beleefde en vriendelijke medewerkers (eigenaren?). Nauwkeurige en nette werkwijze. Goed overleg over montagedata en - tijden.

Pluspunten

de heren hebben keurig gewerkt....en erg vriendelijk

Pluspunten

Offerte zelfde dag gekregen Snelle levering en montage van de zonwering. Deskundig en zorgvuldig gemonteerd door de monteurs.

Bij sommige bedrijven is het vaak de after sales waar het fout in gaat. Ik heb hier nog geen gebruik van hoeven maken. Mocht ik in de toekomst hier toch gebruik van moeten maken, dan hoop ik dat de door mij gegeven 10 waar gemaakt wordt. Voor nu; hebben ze een tevreden klant erbij

Pluspunten

Kwaliteit van het product en de snelheid van levering

Pluspunten

Snelle levering en top product! De trap stroef en ziet er mooi uit.

Pluspunten

Zeer professionele mensen met uitstekende kennis van zaken. Hebben bij ons meerdere horren geplaatst. Uitstekende producten met mooi diepzwart gaas dat je bijna niet ziet van binnenuit. Stevige frames. Snelle en vakkundige montage en verleende ook nog service op al aanwezige horren. Absolute aanrader dit bedrijf.

Geen

Pluspunten

bestellen gaat vlot leveren is OK

?

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Pluspunten

goede en snelle hulp duidelijke site

even er bij zetten waar de verzendt kosten er al in zitten

Pluspunten

Goede service, duidelijke informatie bijlage. Dit was de 4de trap met de topverfbox. Weer een paar mensen blij gemaakt met een mooie trap.

Heb de confettispuitbeker voor de compressor. De doorgang voor confetti zou iets ruimer mogen. Vaak verstopping door de confetti in de beker.

Pluspunten

Snelle reactie en verzending

15 Pampuslaan

Weesp 1382JM