Pluspunten

Prima Afhandeling SUPER +++++ . Voorzetramen zijn keurig op tijd geleverd. Dank je Nico voor het nakomen van afspraken.

Pluspunten

Al bij het 1e contact goed gevoel. Komen afspraken na, zijn op tijd, werken netjes en denken in oplossingen om het toch mogelijk te maken dat wij in ons oude huis voorzetramen konden laten plaatsen. Met de nodige aanpassingen zijn deze inmiddels geplaatst en wij zijn er erg blij mee . Nico en Rene zijn zeer bekwaam, echte vakmannen en ook Jeroen regelt alles snel en goed. Ik beveel dit bedrijf dan ook zeker aan

Pluspunten

Professioneel, prijs kwaliteit, vriendelijk.

Geen. Alles top verlopen. Zeer tevreden.

Pluspunten

Veel kennis en ervaring op hun gebied, uiterst behulpzaam, grote kracht is creativiteit en innovativiteit om producten toe te passen in lastige situaties, kwaliteit van uitvoering is goed, ondersteuning achteraf is goed. komen afspraken na, informeel contact is prettig.

Pluspunten

prima product, netjes afgeleverd

Pluspunten

Het bestellen van voorzetramen op de site t/m het afleveren aan huis, geef ik TOPWEBSHOP EEN VETTE 10.

Het is een verbeterpuntje, tijdens en het monteren en aanbrengen van de knevels willen de beschermdopjes die vast zitten aan de knevels afbreken, zo.n dopje valt op de grond, tussen de naden van de tegels, enz.enz. U begrijpt het. Het is een kleinigheid, maar omdat TOPWEBSHOP kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan, vermeld ik het.

Pluspunten

Top mannen en ze denken met de klant mee!

Pluspunten

Keurig netjes behandeld en de spullen zeer snel geleverd.

Pluspunten

Een goed contact met de verkoper, duidelijke offerte en snelle levering van het product.

Pluspunten

Goed advies op locatie en prachtig eindresultaat (Lift-out systeem) Wij hadden ervoor gekozen om het inmeten en montage door Topwebshop uit te laten voeren. Levertijd conform afspraak Foutje met inmeten keurig zonder discussie snel opgelost Prettige en correcte mensen.

Pluspunten

Het onmogelijke bleek toch mogelijk! Dankzij het doorzettingsvermogen van Jeroen kon het systeem van Keje ook worden gemaakt voor onze hele smalle raampjes naast onze grote ramen. Het gevolg: een prachtig geheel! Het is de investering elke euro waard! Dank je wel voor de fijne dienstverlening!

Geen

Geen

Pluspunten

Gebruiksvriendelijke website. Snelle levering

Pluspunten

Correcte levering, goede verpakking en maatvast

afleveren bij afwezigheid bij een bedrijf is niet handig. sms bericht voor afleveren zou beter zijn.

Pluspunten

Goed product en goede afwerking Goede service

Pluspunten

Eenvoudig bestellen. Snelle en correcte levering.

Pluspunten

In alles perfect. Prachtig eigen systeem voorzetramen.

Pluspunten

Perfecte afmeting, zeer zorgvuldig verpakt en verzonden. Echt top!

Het duurde even voor het voorzetraam daadwerkelijk gemaakt en geleverd werd. Daar had ik graag een planning of inschatting op voorhand van gehad.

Pluspunten

goede adviezen en inzet. Kwalitatief prima.

Pluspunten

IK zou willen dat het altijd zo gaat als zaken doen met dit bedrijf: heldere afspraken, duidelijke communicatie, goede planning en perfecte dienstverlening. En plezierige mensen.

Geen verbeterpunten - gewoon zo doorgaan...

Pluspunten

Altijd vriendelijk, goede service en goed advies. Goede afwerking.

Zou het niet weten, was perfect.

15 Pampuslaan

Weesp 1382JM