Dat wat ik als klant verwacht!

Duidelijke website, snelle levering. Duidelijke instructie bijgeleverd. In principe genoeg voor 1 complete trap.. let op als je gaat aflakken doe het royaal maar overdrijf niet! Dan red je 1 laag per trap uit een blik. Eenmaal gemengde blik is na 1 uur niet meer verwerkbaar. Waardoor wij helaas 3 blikken ipv 2 nodig hadden. Bij besteld om toch ook de 2e trap te doen hiervoor alleen de verf en de aflak voor besteld (extra blik aflak). Van de vlokken was zelfs ruim voldoende voor 2 dichte trappen!! Het extra bestelde blik bleef nu over terug sturen en het geld staat binnen no time op je rekening!

Professionele

Top ervaring!

Goed en duidelijk

Binnen 2 dagen had ik de trapbox al binnen. Ook 's avonds nog via het contact formulier een vraag gesteld ( ik ga natuurlijk niet 's avonds laat nog appen over dingen die geen haast hebben) en de volgende morgen al antwoord. Helemaal Top van Topwebshop ;-)

Zeer mooi product. Vriendelijke, vakbekwame monteurs die erg netjes werken. Zowel met afspraak voor offerte als met montage waren ze exact op afgesproken tijd

Betrouwbaar bedrijf

Goede levering. Compleet en heel duidelijk.

Vriendelijk

Het pakket werd snel verstuurd vanuit topwebshop, alleen post.nl deed er 5 dagen over. Op zich niet erg, als ze niet elke dag de verwachting scheppen dat het dezelfde dag geleverd zal worden. Per mail aan topwebshot, vriendelijk en snel op alle vragen antwoord gekregen.

Goede, snelle service

Snel en netjes alles geleverd

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering. Mooi verpakt en een duidelijke handleiding. Alles ziet er netjes uit en is compleet

Ik heb zeer goede kwaliteit van u diensten in 1 woord geweldig goede service goede voor lichting en eerlijk mijn bestelling is goed bevallen. Mijn trap is voor 85 % geslaagd lig niet aan jullie bestelling

Professioneel, goed verzorgd

Snelle reactie, professioneel, goed verzorgd.

prima services

Snelle levering en prima communicatie bij levering.

Zeer snelle service

Goed bereikbaar voor vragen ed. Zeer snelle service, volgende dag al in huis.

Goede service en snelle levering

snelle levering en ramen zien er perfect uit. Ik zou de volgende bestelling weer hier doen.

Uitstekende communicatie en nakomen van afspraken

Er wordt uitstekend gecommuniceerd, wat ik als klant kan/mag verwachten en alle beloftes/afspraken worden stipt nagekomen.

Persoonlijke, mooie ramen, snel geleverd

Werd tot tweemaal proactief gebeld om te overleggen over de juiste opties om fouten te voorkomen. Ramen werden week eerder dan gepland geleverd, ook weer netjes over gebeld door transporteur. Ramen zien er bijzonder netjes uit. Model 12 met ronde toog was eigenlijk te smal, maar zag er desondanks prima uit. Enige verbeterpuntje is dat witte ramen met witte rubber afdichting leverbaar zouden moeten zijn, want het zwart blijft zichtbaar.

Blijft bij Dhl in soteercentrum hangen.

Theoretisch was het pakket bestemd om op dinsdag 22 september bezorgd te worden. Bestelling op de 20ste geplaatst. Helaas staat het pakket al 3 dagen op het sorteercentrum. Mijn ervaring is dan ook dubbel. Ja, tobwebshop heeft mooie producten en prijzen. De afhandeling door de bezorgers is daar in tegen laks te noemen. Hier kan de webshop dus nog extra punten scoren als hier betere afspraken worden gemaakt. Over de producten en de webshop kan ik dus nog geen oordeel geven. Misschien een wordt vervolgt?? Molenaar.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Bestelling zal vandaag geleverd worden . Niks ontvangen ?

Snel, vakkundig en goed.

Doet zijn naam eer aan!

Topservice!

Speciale klemmetjes voor raamhorren besteld. Deskundigen advies en vriendelijk geholpen. Pakket ook netjes op afgesproken tijdstip geleverd.

Helaas nog niks ontvangen

Had gevraagd om levering voor het weekend en daar geen antwoord op gehad. Pakje is al een paar dagen onderweg maar nog steeds niet aangekomen. Dat is jammer want heb had dit weekend vrijgehouden voor de trap renovatie

Heel interessant rolluik

Ik ben zeer tevreden van Jeroen van topwebshop, een vriendelijke kerel die steeds vlot bereikbaar is. Het rolluik met solar panel kun je vlot zelf plaatsen, bij mij was het plaatsing in de dag van het raam en dat verliep probleemloos. Na het installeren merkte ik pas een groot minpunt op aan het rolluik, ik heb een rolluik van juist geen 3m en de onderste afdekplaat hangt meer dan 2 CM door in de midden. Blijkbaar hebben ze daar geen oplossing voor maar ik vond dat dit toch gemeld mocht worden bij de bestelling. Ik heb bij winsol vernomen dat dit daar niet zo is. Als men mij daarvoor had gewaarschuwd ging ik een rolluik in 2 delen nemen. Ondanks dit wil ik hen toch aanraden maar dan voor kleinere rolluiken. Mijn rolluik werkt anders perfect.

Zeer, zeer snelle levering

Website is overzichtelijk en daardoor gemakkelijk om in te vullen. Prettig om telefonisch contact op te nemen ingeval je toch niet helemaal zeker bent. Levering snel

Prima service!

Vanwege de bouwvak konden de ramen niet geleverd binnen de termijn welke vermeld stond op de website. Wellicht een idee om dit duidelijker aan te geven op de website. Na het bellen van de klantenservice hierover werd dit erg netjes afgehandeld en werden de ramen binnen 2 dagen alsnog geleverd. Prima service en mooie voorzetramen.

Trap heeft een luxe uitstraling

We hadden de trap binnen 1 dag klaar. We hadden gekozen voor de antraciet kleur. Heel goed te doen dit door de makkelijke gebruiksaanwijzing die je stap voor stap de weg wijst. Onze kapsalon is op de bovenverdieping en de klanten die de trap voor het eerst zien zijn heel erg enthousiast. Het is niet te zien dat dit door een onszelf gemaakt is zijn hun opmerkingen! Het lijkt heel professioneel.. Ik kan t iedereen aanbevelen! We hadden meer dan genoeg in de trapbox dus zuinig hoef je er niet mee te zijn! Fantastisch!

15 Pampuslaan

Weesp 1382JM