Supersnelle levering en mooi product

Supersnelle levering en mooi product

Top bedrijf!!

Weer geweldig geholpen! Service op topniveau..

Top geholpen

Super,netjes,volgens wens en heel snel

Directe beantwoording van ons verzoek, snel afspraak gemaakt en super levering.

de levering was super snel, deze week aan de trap beginnen.

Goed vakwerk

Ik zocht een oplossing voor tocht ivm schuifdeuren binnenshuis. Het gedeelte op het noorden waar ik niet stook wilde ik scheiden van het gedeelte van mijn huis op het zuiden waar ik wel stook en waar ik dus de warmte wil vasthouden. Met de voorzetramen heb ik een prima oplossing geadviseerd door Nico Pover. Mocht ik weer een voorzetraam willen dan zal ik hem weer benaderen. Transparante en nette dienstverlening.

Wordt opgelost: zonwering hangt door en is acheef

Eigenaar Jeroen heeft contact opgenomen aan de hand van de vorige review. Heeft ter plekken bekeken wat het probleem is en de vorige ervaring met het bedrijf is uitgesproken. Oplossing: Er wordt binnen een paar weken een oplossing aangeboden/gerealiseerd. Jeroen (eigenaar) heeft het vertrouwen weer aan mij terug gegeven en de communicatie/afhandeling verloopt verder via hem.

Zonwering hangt door en is scheef

Bestellen en leveren is prima Na een half jaar begon de zonwering door te zakken aan één kant. Dit een paar keer moeten melden voordat er actie ondernomen werd. Eindelijk kwam er iemand kijken. Bij gesteld. Echter nu na een paar keer de zonnescherm open en dicht gedaan te hebben hangt het weer door. Weer gebeld. Zou terug gebeld worden en er zou met Jeroen overlegd worden. Hoor niets. Ook op email geen reactie. Jammer, had toch meer van de firma Pover verwacht.

Snelle levering.....goede service!

Snel antwoord op vragen.

Prima geregeld!

Ingeven order was erg eenvoudig, afhandeling was echt perfect!

Prima bedrijf, duidelijke website, snelle levering. Producten keurig verpakt en keurig een uur van te voren gebeld. Kan het een ieder aanbevelen.

Goed product, netjes verpakt en duidelijke handleiding

Kan niet beter

Screens een mooi product

René en Jeroen hebben de 2 elektrische screens vakkundig geplaatst en voor het plaatsen de kunststof kozijnen netjes schoongemaakt,ook de elektrische aansluitingen binnen mooi weggewerkt TOP!

Op tijd, vriendelijk en netjes gewerkt

De zonwering is snel en vakkundig geplaatst. Alle rommel opgeruimd. Geen omkijken naar.

Mooi pakket

Alles wat je nodig hebt zit in het pakket en iedereen kan het als je de handleiding volgt.

Snel en een correcte verzending

Helemaal top

Top firma!!!!!

Zelfs in volle Covid 19 periode deed Jeroen Pover het bijna onmogelijke om de bestelde goederen te leveren bij ons in België.

Goed werk

Goeie service

Afspraak prima nagekomen installatie van de zonneschermen perfekt

Goed bedrijf Jeroen Pover en neef Rene hebben de zonneschermen perfekt opgehangen heel secuur gedaan alles mee terug genomen en opgeruimd zijn goed op elkaar ingesteld, al met al zijn wij zeer tevreden!!

Uitstekende service, hoge kwaliteit

Heel prettig bedrijf, goede service en snelle levering

Prima ervaring

Een goed product tegen een redelijke prijs en conform afspraak geleverd, helemaal top!

Mooi compleet product, snelle levering

Erg blij mee! Onze trapbox werd geleverd in een heel stevige doos en was zeer compleet. Er was een goede duidelijke gebruiksaanwijzing voor een prachtige traprenovatie. We hebben geen spijt dat we voor deze optie gekozen hebben. Wat een prachtig product! Een schitterend resultaat, ook voor mensen net niet veel kluservaring. Tip: wacht niet te lang met het verwijderenvan het afplakband. Wij kregen dat er moeilijk af

besteld en twee dagen later ontvangen

besteld en twee dagen later ontvangen, ondanks de drukte op dit moment.

Uitstekend!

Deskundig advies, afspraken worden nagekomen en de werkzaamheden uitstekend uitgevoerd. Een zeer tevreden klant.

Alles naar wens en op tijd geleverd

Zie boven

15 Pampuslaan