Uitstekend bedrijf

Het contact met het bedrijf was deskundig en betrokken. De levering was vooraf duidelijk aangegeven en op de minuut af is er geleverd. De kwaliteit en de afwerking was uitstekend. Wij zijn meer dan tevreden over Topwepshop.

Geweldige firma

Alles keurig netjes verpakt. Geheel kompleet.

Komen hun afspraken na

Info en afspraken kloppen, en worden nagekomen.

Goed advies, prachtig voorzetraam

Een voorzetraam voor de raampjes in de voordeur, ronde bovenkant: niet zo simpel dacht ik. Na telefonisch advies besteld, en hoe mooi is die oplossing!

Super snelle service.

het trapbox pakket ziet er fantastisch uit... nu nog hopen dat het zich fantastisch laat toepassen...🤪

goed product en snelle levering

Topper

Topwebshop leren kennen via website, reviews doorgelezen en was blij verrast over de berichten. Na grondig onderzoek wat ik wilde hebben, contact opgenomen, vriendelijk en vertrouwd gesprek gehad. Afspraken gemaakt en deze zijn naar tevredenheid uitgevoerd. In het kort, blij met dit bedrijf. Zal jullie zeker aanbevelen.

Telefonisch goed geholpen

Prima web site, handig met demostratie film. Ook telefonisch goed bereikbaar.

Leuk hè, het kan ook gewoon in een keer goed.

Ik wist het al wel, en daarom ook nu weer gewoon vertrouwd op vakmanschap en eerlijkheid. Geen poespas, maar gewoon 'doe wat je zegt, en zeg wat je doet'. Kan het nooit misgaan. Top weer, jongens!!

Kwaliteit, vakkundig, correct

Wij wonen in een appartement in een rijksmonument, prachtig, maar met veel tocht en geluidsoverlast. Na twee jaar gezocht te hebben naar een bedrijf dat voorzetramen aan de binnenkant kon monteren, zonder allerlei aanpassingen, breekwerk en torenhoge kosten, kwamen we, via internet, terecht bij Topvoorzetramen. We kregen een duidelijke uitleg over de mogelijkheden. Aanvankelijke waren we bang dat de voorzetramen teveel zouden opvallen, maar dat is absoluut niet het geval. De ramen zijn snel en vakkundig geplaatst door twee heel aardige monteurs, die alles keurig hebben opgeruimd. Geen zuchtje tocht meer te voelen en het geluid van buiten is beduidend minder geworden. Wij zijn er erg blij mee!

Aanrader

Goed contact, denkt mee, mooie producten.

Topvoorzetramen.nl: dienstverlening zoals het hoort!

Uitstekende ervaring met dit bedrijf. Mannen met verstand van zaken en mooie producten. Heldere communicatie en de gemaakte afspraken werden nagekomen. De schuiframen werden vakkundig ingemeten en enkele weken later keurig geïnstalleerd. Alles werd schoon achtergelaten. Ik kan topvoorzetramen.nl van harte aanbevelen.

Alles goed geregeld

Alles tijd geleverd alles compleet niets op aan temerken en compleet

Alleen maar positief

In mijn nieuwe huis met beschermd aangezicht mocht ik helaas niets aan de stalen kozijnen aan mijn voorkant doen, na email contact een offerte gekregen voor schuif "achterzet "ramen. Nico is langs geweest in Groningen om de boel uit te leggen en alles op te meten. Onlangs zijn de ramen geplaatst en het is een wereld van verschil met de passerende auto's, ik zie de auto's langs scheuren maar kan ze niet meer horen!. Ook is het een stuk warmer in de voor kamer. Ik was bang dat mijn VVE er over zou klagen, maar je kunt er niets van zien.

Zeer professioneel bedrijf

Snelle offerte, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Nette en zeer klantvriendelijke medewerkers. Het ziet er top uit, bedankt Nico en René!

Levering volgens verwachting

zeer snel en vriendelijk.

snel de telefoon opgepakt, vriendelijke uitleg,zeer snelle levering voor ons is dit TOP. bedankt en tot de volgende keer groetjes william.

Nico was vakkundig, vriendelijk en heeft perfect werk geleverd.

Ik hen voorzetramen laten plaatsen. Het effect overtreft mijn verwachtingen; geluiden van buiten zijn bijna niet meer hoorbaar en bij de ramen is het aangenaam en niet koud zoals voorheen.

Goed en eerlijk advies, heel blij met het resultaat

Goed advies bij ons thuis, groot voordeel. Snelle reacties op aanvullende vragen. Plaatsing van de lift-out voorzetramen verliep naar helemaal naar wens. We zitten er nu comfortabel bij.

Na goed advies levering ontvangen waarbij netjes in orde was

We wilden voorzetramen plaatsen maar we wisten zelf niet precies wat en hoe. Na uitgebreid advies konden we de knoop doorhakken. De levering verliep vervolgens voorspoedig en geheel conform de afspraken en verwachtingen. In een uur tijd had ik de vier voorzetramen geplaatst. Nu benieuwd hoeveel comfort en energiebesparing het ons oplevert.

Niet goed

Ik zou het 7 dec ontvangen maar er is niets gekomen

Keurig en op tijd

Zeer tevreden!

Top service !

Prima product informatie ,klantvriendelijk en duidelijke afspraken over de levering. Rekening houden met de wensen van ons. Nette installatie en alles weer opgeruimd achter gelaten.

correcte communicatie, doen wat je zegt, geeft goed gevoel

Gewoon net bedrijf, met een goed product. Houden je goed geïnformeerd over levering. Tip: De meegeleverde schroefjes (kop wit geschilderd, heel netjes) zijn een beetje zacht waardoor je ze nog wel makkelijk kapot draait. Bij hardhouten kozijnen is voorboren met 2.5 mm te adviseren.

TOP

super mooi geworden , heel blij mee . vakwerk !!!!

15 Pampuslaan

Weesp 1382JM