Pluspunten

Goed en eerlijk advies! je krijgt echt het gevoel de klant is koning.

Pluspunten

Ik ben zeer tevreden met de voorzetramen. Ze zien er mooi uit (of eigenlijk zijn ze bijna onzichtbaar), ruim voldoende bevestigingsmateriaal bijgesloten. Het pakket was goed stevig met voldoende beschermingsmateriaal.

Communicatie met betrekking tot de leveringsdatum kan stukken beter. In de opdrachtbevestiging staat het wel mooi benoemd, maar in de praktijk laat dit heel veel te wensen over.

Pluspunten

Goed advies, betrouwbare en zorgvuldige uitvoering (alles werd ook nog opgeruimd!), prettige communicatie, kortom: topbedrijf! We zijn heel blij met de voorzetramen (14), al meteen was het leven een stuk warmer en geluidsarmer.

geen

Pluspunten

Supersnelle levering. Mooie kwaliteit voorzetraam. Er wordt goed meegedacht en geadviseerd. Uiterst tevreden met het resultaat. Heb de ramen voor straatgeluidsreductie. Wat een verschil.

Pluspunten

Goede service en kwaliteit en snelle levering, een heel tevreden klant !

Pluspunten

Niks is teveel voor Jeroen doet uitzichtselftal voorstellen en dat waarderen we enorm! En wat je krijgt is topvakwerk! Geen geld teveel betaald!Als je dit leest stop dan maar met zoeken want bij Tombwebshop moet je zijn als je voor kwaliteit, eerlijkheid en stiptheid wil zijn en natuurlijk de geweldige top service van Jeroen! Gr Familie Wisman

Pluspunten

Topwebshop, heeft ons ,na een kleine afwijking op de levering, op een snelle,fijne en coulante manier geholpen. Wij zijn dan ook zeer tevreden.Goedbloed

Ik kan alleen maar zeggen, fouten kunnen voorkomen. De wijze en de snelheid van oplossen kunnen naar mijn gevoel niet beter. Bedankt.

Pluspunten

Topwebshop stuurde snel een zeer redelijke offerte op na het inmeten. Montage verliep vlekkeloos. Ik ben zeer tevreden met het resultaat.

Pluspunten

Er is goed met ons meegedacht en we zijn erg tevreden over het eindresultaat, we ervaren stukken minder herrie van buiten dankzij de geplaatste voorzetramen.

Pluspunten

Zoals de domeinnaam het aangeeft is dit inderdaad een TOP webshop waar professionaliteit en klantentevredenheid voorop staan! Bij het plaatsen van de Remmers coating bleek na uitdrogen de gevraagde kleur niet in orde. Dit is grondig nagekeken en opnieuw getest met een staal door de mensen van topwebshop waarna de producten zonder probleem opnieuw opgestuurd werden.

Geen

Pluspunten

Zeer snelle levering. Tot 2x toe! Gebruik gemaakt van de TopVerfBox voor een traprenovatie. Hier zeer tevreden over! Een doos vol met alle benodigdheden om een trap te kunnen renoveren met de vlokkenmix van de topwebshop. Het resultaat is echt fantastisch geworden. Het zit allemaal zeer eenvoudig in elkaar en met de handleiding die erbij zit zeer makkelijk zelf te doen! Als ik de functie had om wat foto's te sturen had ik het gedaan... Echter gaat dit nu niet lukken.

De blikken met 2K lak kan niet lang bewaard worden. Eenmaal door elkaar gemixt dan is deze maar een paar uur houdbaar. Het uithardingsproces gaat namelijk lekker door en wanneer je dan de deksel er weer op doet, bloft deze open! Zelfs koel bewaren heeft hierbij geen zin! Dus in 1x gebruiken!! ;)

Pluspunten

Prima communicatie, zeer klantvriendelijke en flexibele opstelling, mooi eindresultaat.

Pluspunten

Goed product en goede prijs. Een vertraging in de levering werd direct uit eigen initiatief gecompenseerd.

Pluspunten

Snelle reactie op offerte-aanvraag. Dubbelcheck van afmetingen benodigde materialen.

Tot nu toe geen.

Pluspunten

Vriendelijke service, mogelijkheid om kleurstaal thuis te bekijken, snelle dienstverlening, goede prijs.

Pluspunten

Goed geholpen en duidelijke uitleg. Vriendelijk en behulpzaam.

Tot nu toe geen verbeterpunten.

Pluspunten

Alles in orde

Pluspunten

Eind december zijn bij ons twee achterzetramen geplaatst binnen onze (oude, houten) schuiframen. Installatie is vakkundig en netjes gedaan door de mannen van Topwebshop. De ramen waren vooral bedoeld voor isolatie tegen de tocht. Ze functioneren perfect: het is nu veel minder koud in deze kamer. Wij zijn heel tevreden.

De planning liep ongeveer een maand uit t.o.v. de afgesproken levertijd van een maand.

Pluspunten

Voorzetramen besteld. Goede kwaliteit en zaten prima verpakt.

Instructie hoe de knevels te monteren ontbrak. Een instructie(video) kan uitkomst bieden.

Pluspunten

Goede service. Snelle levering.

Pluspunten

Na enkele malen telefonisch contact overgegaan tot zelf inmeten en bestellen. Tussen bestelling en levering eenmaal mailcontact over de leverdatum. Alles liep zoals van te voren ingeschat. Had na eerste contact vertrouwen dat we een goede keuze gemaakt hebben, en na levering op 11 januari, we zijn uitermate tevreden. Op 10 januari gebeld over de levering op 11 januari. Goede afspraken kunnen maken met bedrijf die de levering verzorgde. Totaal zeker de 5 sterren.

Als ik al een tip zou hebben, houdt de website/persoonlijke pagina up to date. Op 11-01 stond deze nog op verwerken, daarna op geleverd. De mailwisseling was niet nodig als dit op de eigen pagina te zien zou zijn wanneer de levering zou plaatsvinden. Lees dit als positieve feedback.

Pluspunten

Prima geholpen. Goed ingemeten en sneller als verwacht uitgeleverd. Heb ze nu een paar weken en ben erg blij met mijn schuiframen.

15 Pampuslaan

Weesp 1382JM