Zoals het woord het zelf zegt > TOP!!!

Levering zoals vooraf bepaald, zeer goed verpakt en correct afgeleverd. Goede communicatie wanneer je een vraag stelt > onmiddellijke duidelijk antwoord gekregen.

Met de trapbox een trap vernieuwd.

Prima produkt, nieuwe trap voor weing geld en klaar in een dag

Uitstekend product en fijne service!

De levertijd op de rolluiken was zoals van tevoren aangegeven. Het maken van een afspraak voor de montage was zeer vlot. Dit ondanks de reisafstand naar ons dorp (!) Al met al kan ben ik met zowel de rolluiken als service zeer tevreden. Merci Topwebshop!

Prima werk beschrijving erbij geleverd. Alle hulpmiddelen meegeleverd.

Topwebshop is top!

Goede service en advies. Daardoor ook een goed resultaat.

Prima product en service

Voor de tweede keer voorzetramen gekocht en laten plaatsen. Prima product en service. Snelle plaatsing en alles volgens afspraak.

Ben zeer tevreden met dit bedrijf, zeer snelle levering en goed bereikbaar. Ook voor vragen ben ik super geholpen en tips gekregen. In 1 woord TOP.!!!

Na besteld te hebben gebeld door topwebshop om de maten te verifiëren was de eigenaar zeer vriendelijke man enige punt van verbetering ik heb geen bericht gekregen van bezorging ik was toevallig thuis

Goede snelle levering, alles in één doos

Prachtig product je krijgt wat je ziet en is makkelijk om zelf te doen. Ben erg blij met het eindresultaat.

Het lukte Nico!!

Nico Pover heeft het voor elkaar gekregen om aan bedieningshendeltjes voor Aralco ventilatieroosters te komen. Ik had bij anderen nul op rekwest gekregen maar het lukte hem!! Dit is top!! Hij doet de naam van het bedrijf alle eer aan.

Uitmuntend

Offerte laten maken , goedkeuren, snelle levering en montage

Prima produckt.

Had de waaier binnen enkele dagen binnen, geeft een goed beeld van de kleuren . ga zeker de Trapbox bestellen

Gewoon goed.

Snelle levering.

Snelle reactie via Whatsapp, goed advies, scherpe prijzen

Na info via Whatsapp een Bubendorff rolluik met kantelbare lamellen besteld. Levertijd volgens de site minimaal 8 weken maar na amper 5 weken werd mn rolluik keurig netjes bezorgd. Kortom, zeer tevreden.

Het rolluik is heel netjes geplaatst en de heren zijn erg zorgvuldig te werk gegaan. Ondanks het moeilijk bereikbare raam.

Fantastisch!

Ik heb een kleurenwaaier besteld om een kleur te kiezen voor een Trapbox. Ik kreeg een mooie, overzichtelijke kleurenwaaier opgestuurd (snelle levering). Top dat je deze nadat je je kleur gekozen hebt weer gratis retour kunt sturen via een meegeleverde enveloppe, waarna je het bedrag wat je voor de kleurenwaaier betaald hebt weer terug krijgt. Ik ga zeker een Trapbox bestellen!

Uitmuntende klantenservice

Ik heb bij Topwebshop Splendid Pliss raamdeco besteld voor alle ramen in mijn appartement. Ik ben erg tevreden, het is makkelijk te monteren, is enorm praktisch in gebruik en oogt modern. Hartelijk dank aan de mensen van Topwebshop voor de hulp bij het opmeten en het maken van een goede keuze! De klantenservice is werkelijk top.

Schitterend. Nog mooier dan ik verwachte

Dit is zo goed geregeld. Alles zit in het pakket wat je besteld

Snelle verzending

Snelle levering doen wat ze beloven

Eerste bestelling gedaan als test op de zoldertrap. Bestelling is snel en kompleet afgeleverd. Stappenplan gevolgd en zeer tevreden met het resultaat, meteen nog een pakket besteld voor onze andere trap. Wat ons betreft een aanrader!

Het opmeten en plaatsing van de achterzetramen is uiteindelijk naar wens verlopen.

Bij het opmeten van de achterzet ramen was aangegeven dat de geplande scharnieren op dezelfde hoogte geplaatst dienden te worden als de scharnieren van de aanwezige ramen. Bij plaatsing van de achterzet ramen bleek dat bij 2 van de 5 ramen dat niet het geval te zijn. Deze fout iis erna hersteld. De monteur informeerde dat bij de fabrikage van de ramen het in de fabriek fout was gegaan.

Snelle verzending, overzichtelijke site.

Snelle levering en overzichtelijke site

Aangezien we met de gevel (voorgevel uit ongeveer1981, de rest van de woning is ouder) ) dicht op de weg wonen hebben we door TOP beneden en boven achterzetramen laten plaatsen om het geluid van het verkeer te reduceren. Twee maanden daarvoor hadden we het oude isolatieglas laten vervangen voor nieuw HR++ glas door een glaszetter in de hoop dat dit ook in geluid zou schelen, maar wat dit scheelde aan geluidsreductie viel tegen. Sterker nog, er bleef op de begane grond een langere na-ruis van het langsrijdende verkeer hangen (tot wel 30 meter uit de gevel), wat bij een natte weg nog veel erger werd. We hebben toen beneden voor het Lift-Out Goéland systeem met akoestisch glas gekozen, gemonteerd op het raamkozijn met een spouw van ong. 7 cm tot het HR++ glas. Het resultaat is fantastisch, de ruis is geheel weg bij nat weer en bij droog weer is het geluid van het verkeer of pratende voorbijgangers ook verdwenen. Slechts zware motoren zijn nog enigszins hoorbaar. Op de eerste verdieping hebben we gekozen voor Duraview 5000A schuivende voorzetramen voorzien van 6mm glas. Ook is hier het resultaat aanmerkelijk beter dan daarvoor. Aangezien we een woning hebben met begane gerond wel spouw en boven niet (halfsteens met isolatieplaat) en een zolder met een ongeïsoleerd dak (zoldervloer wel geïsoleerd), spelen deze factoren op de eerste verdieping natuurlijk ook een rol in de geluidsbeleving. De dienstverlening en het contact met de monteurs hebben we ervaren als zeer prettig en vakkundig. De oude raambekleding (in betweens) werd door de monteurs ook nog voor de achterzetramen geplaatst. Afspraken omtrent levering, montage en kwaliteit zijn allen nagekomen.

Plezierig vakwerk

Alles plezierig, vlot en met vakmanschap afgewerkt; opmeten, monteren en administratieve afhandeling: TOP.

Snel geleverd. Duidelijke uitleg op de website

15 Pampuslaan

Weesp 1382JM