Ongelooflijk wat zijn jullie snel

Prima service en kwaliteit.

Geweldige service

Staan voor alles open... denken mee en leveren snel door heel nederland .... Top bedankt

Zeer tevreden over service en plaatsen kantelbare lamellen.

service oke

Hele goede service

Wij hadden een minimale beschadiging op het raam maar dit werd direct gecorrigeerd door ons een heel nieuw raam te zenden. Hele goede service!!

Buitengewoon tevreden met het resultaat

De grote kwaliteit en mogelijkheden van het systeem en van het materiaal naast het oog voor detail en historisch besef en gevoel voor esthetiek van Nico en de montage en afwerking door- en vriendelijkheid van het team zijn buitengewoon. Het is weliswaar een kostbare ingreep maar een zeer waardevolle en mi. De enig aanvaardbare oplossing tegen de kou en tocht in mijn 19e eeuwse Rijksmonument zonder deze geweld aan te doen.

Supersnelle service

We hadden op korte termijn voor ons hotel voorzetramen nodig. TopWebshop was de enige van de 3 grotere partijen die ik benaderd heb die snel konden leveren en ook nog eens als een van de goedkoopste. Wat we geleverd hebben gekregen is van een uitstekende kwaliteit en ziet er ook nog mooi en bijna onopvallend uit. Dit is wat je wil voor een hotel. Vandaag weer een nieuwe bestelling geplaatst. Hiervoor is Nico speciaal naar ons toe gekomen om advies te geven. Subliem jongens. Tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Rob Redmeijer Hotel Huize Koningsbosch

Mooie voorzetramen

Het was even lastigoed met bestellen, vanwege mijn woonsituatie. Gelukkig werd ik via telefonisch contact en email plus whatsapp goed geholpen. Mooi product ontvangen. Zat goed ingepakt.

Beste service ooit

Vanaf eerste contact tot en met montage werkelijk fantastisch. Duidelijke offerte, vragen worden zeer correct beantwoord, planning wordt supergoed afgestemd en tijdens de montage troffen we vriendelijke vaklui met een gevoel voor humor. Elk detail wordt afgestemd. De kwaliteit van het geleverde product (ShadeOne design 30m2) is heel erg mooi. Kortom: we voelen ons echt klant en we zouden iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Duidelijke website, goed klantcontact, duidelijke afspraken over levering en korte levertijd.

snelle reactie op ingediende aanvraag

snelle reactie op ingediende aanvraag mogelijkheden goed uitgelegd ff afwachten hoe levering is

Ziet er goed uit en past precies

Snel geleverd en fijn dat het telefonisch aangemeld wordt.

Geweldige service

Negen jaar geleden is bij ons een knikarmscherm en er zijn drie screens met elektrische bediening geplaatst. Wij zijn daar nog altijd blij mee en tevreden over. De elektrapijpen zijn destijds op ons verzoek op de gevel geplaatst. Nu was er een elektrapijp doormidden gebroken. Dhr. Jeroen Pover is na een telefoontje komen kijken en heeft direct de elektrapijp vastgezet, zodat alles weer pico bello in orde is.

Goed en vertrouwd

Prima aanbieding, vlotte levering en montage, afrekening na montage op basis van factuur. Beter kan niet.

Supersnelle en vakkundige plaatsing van de zonnewering

Snelle en vakkundige plaatsing van de balkon zonwering

goed product

In goede staat,maaraan de late kant ontvangen.

Topwebshop is Top!

Topwebshop is een topbedrijf met uistekende produkten en dito service.! Ik had 2 jaar na de aankoop van mijn zonwering een probleem met de bevestiging van het scherm en dit is snel en vakkundig door Topwebshop verholpen.

Fantastische service

Had een probleempje met een rolscherm, heb vrijdag 17.30 gebeld en om 17.45 stond hij voor me deur om het op te lossen.

Wij hebben voorzetramen genomen voor de geluidsoverlast. Deze is duidelijk minder waar we heel erg blij mee zijn. Zeer kundig en net bedrijf. Binnen een aantal weken na ondertekening zaten de ramen er al in.

Buitengewoon plezierige samenwerking

Ik kijk uit naar de montage van mijn 'achterzet'ramen en verheug me op de warmte deze winter!.

Super snelle levering van een dergelijk product.

Zeer goede en duidelijke levering...top!

Prima werk geleverd.

Alles is geheel naar wens verlopen

Prima product en uitstekend uitgeleverd.

Opnemen ter plaatse (na aanvragen offerte) verliep goed met deugdelijk advies. Prettig contact, goede uitleg. Vervolgens goede offerte. Na aanvaarding offerte opmeten ter plaatse en daarna binnen gestelde termijn montage van één en ander (achterzetglas: lift-out) en solar rolluiken). Netjes, rustig, voorkomend: al met al zijn wij zeer tevreden, zowel over de producten als over het bedrijf zelf (de personen daarin).

Zeer goede service van zowel vader als zoon.

Binnen een dag een offerte of afspraak. Netjes. Goed advies gekregen en een topproduct geleverd gekregen. We weten ze te vinden als we besluiten nog meer zonwering aan te schaffen.

Zeer goede ervaring!

Zeer goede ervaring zowel als de eigenaren als de monteurs! Zeer tevreden en zeker kwaliteit geleverd! Aanrader!

Eigenlijk niets aan te merken!!!

Eigenlijk is de ervaring op alle punten top. Het enige wat ik zou zien als verbetering is meer informatieverstrekking. Ik heb nu enkel de factuur/bevestiging ontvangen direct na bestelling en daarna hoorde ik niets meer. Totdat de leverancier belde dat ze het schilderij 2 dagen later hadden ingepland om te brengen.

15 Pampuslaan

Weesp 1382JM