Uiterst klantvriendelijke mensen!

Uiterst klantvriendelijke mensen!

Vriendelijke en correcte communicatie. Vlugge levering. Top!

Perfect!

Volledig naar wens

Een prima service, snel antwoord op vragen en snel geleverd in nette verpakking inclusief cadeauverpakking

Ik vind de service een compliment waard! De armband is prachtig. Als ik het weer wat nodig heb, weet ik waar ik zoek zijn. Op vrijdag heb ik de bestelling geplaatst , dezelfde avond een bericht gekregen dat hij is onderweg. Zaterdag ochtend had ik mijn armband in huis. Hij komt met een super mooie kadopapier met stippen , blauwe en goud slingertjes hierbij inbegrepen. (De favoriet kleur & patroon combinatie van mijn vrouw, plus een handgeschreven kaartje en extra gold cleaning/ maintenance kit)

Zeer klantvriendelijk, servicegericht en snelle bezorging. Mijn zoon is helemaal in de wolken met zijn horloge!

Snelle levering, attent briefje bij je bestelling.

Topservice

Goed bereikbaar, snel reageren, prachtig verpakt!

Enorm klantvriendelijk en behulpzaam

Heel netjes een persoonlijk telefoontje en overleg omtrent de afleverdatum van een gekocht horloge. Dit wordt zeer gewaardeerd net als het persoonlijke kaartje bij de aflevering. Fijne en goede service

Snel geleverd inclusief handgeschreven kaartje. Top.

Kasse

Priema tevreden keurig verpakt en netjes op tijd bezorgd.

Perfecte levering

Snelle levering en mooi ingepakt en ook nog een leuk persoonlijk kaartje erbij.

Top !

Zending volgende dag al binnen en was leuk ingepakt. Toppers !

Snel en klantvriendelijk

Horloge gekocht via de site. Twee aardige medewerkers aan de telefoon gehad de dag erna geleverd. Snel en klantvriendelijk!

Mooie sieraden en een goede service

Online heb ik een prachtige ring gekocht met diamanten en een blauwe saffier. De saffier is in het echt minder blauw dan op de foto, omdat het licht niet zo mooi door de saffier valt als deze om je vinger zit. De ring is wel van mooie kwaliteit. Daarnaast was de ring te groot besteld en is deze retour gegaan. De afhandeling van mijn retour ging heel netjes en werd keurig op de hoogte gehouden. Al met al een goede ervaring met Veerman Juwelen. Als tip zou op de site de kwaliteit van de diamanten en de saffier geplaatst kunnen worden. Ik kon deze informatie niet vinden. Bij ontvangst las ik pas in de bijgesloten papieren dat het SI/H diamanten waren.

Weer helemaal bij de tijd

Mijn favoriete Seiko automatisch horloge liep helaas meer dan 5 minuten per dag achter. Na een service beurt door de horlogemaker weer een bijna nieuw polshorloge terug. Na 1 week dragen slechts 25 seconden verschil met de tijd op mijn telefoon. Een fantastisch resultaat. Bedankt horlogemaker Veerman. Top service en uitstekend vakwerk voor een billijke prijs. Het bestaat zeker nog, ga naar Veerman

Zeer tevreden met het eind resultaat.

Geweldige afhandeling, en prachtig verpakt. Alleen even een berichtje sturen, als het later dan verwacht binnen komt, dat is heel prettig. Groet, M. van Houten

Snelle levering en zorgvuldig verpakt met een persoonlijk kaartje erbij

Het bestelde artikel zat gezellig en goed verpakt met een leuk persoonlijk dankjewel kaartje.

Wat een nette service! Cadeau voor mijn vaders verjaardag besteld. Zeer nette communicatie via de mail, nadien gebeld voor het afstellen van het horloge en zeer snel geleverd. Keurig ingepakt en een handgeschreven kaartje erbij.

Snelle goede levering en een leuk extraatje

Ik heb het horloge online besteld. Het horloge kwam in een goede stevige doos en was zichtbaar met zorg in gepakt. Ondanks niet in de winkel te zijn geweest neemt Veerman toch de moeite om een persoonlijke en klantgerichte aanpak te verwezenlijken doormiddel van een handgeschreven kaart en een mooi cadeautje erbij te leveren. Helemaal top.

Zeer nette service

Horloge online besteld. Scherpe prijs, snelle levering, mooi presentje en een leuk handgeschreven kaartje.

verbazingwekkende goede en snelle service

Juwelier met een mooi assortiment, kundige klantenservice en een snelle dienstverlening. Zeker in de toekomst nog een keer gebruik van maken.

Fijne combi van online en een échte winkel

Via internet bij Veerman uitgekomen, in de winkel gaan kijken, prima geholpen en natuurlijk ook gekocht.

klant is koning

contacten via de mail met Veerman Juweliers verliepen zeer prettig en hoffelijk, je wordt als klant serieus genomen. het horloge, dat ik wilde bestellen was niet op voorraad en werd nageleverd, goed ingesteld en met een klein presentje erbij. aankoopprijs in vergelijk tot andere juweliers was concurrerend. een familiebedrijf, dat zijn naam hoog weet te houden door service. het horloge, een Citizen 5880-54L bevalt mij uitstekend en is een aanrader. vooral doorgaan met deze bedrijfs -strategie

Zeer prettig

Goede snelle service, klant gericht en geven vaak een extraatje bij de aankoop. Kortom gewoon een erg prettige zaak.

uitstekende ervaring

Prachtig verpakt Tissot-horloge ontvangen met een handgeschreven kaart en als bonus een luxe, fraaie Parker rollerball-pen bijgevoegd. Betrouwbaar bedrijf.

Lindenlaan 28

1271BA Huizen