Snel en efficiënt gekregen wat ik vroeg

Positief dat ik bij de login snel de batterij gepresenteerd kreeg die ik laatst bestelde. Als het goedkoper en milieuvriendelijker kan om dingen niet per se de dag erna al te hebben, zou ik het appreciëren als die keuze wordt aangeboden.

Snelle en goede levering

Een nieuwe accu voor mijn boormachine besteld voor een goede prijs. Netjes verpakt en snel geleverd.

Dinsdagochtend besteld woensdagavond in huis.

Precies zoals beloofd.

gewoon goed

Duidelijke site. Snelle levering. Accu is merkloos maar heeft 2 jaar garantie. Opgeladen en daarna succesvol getest.

Goed bedrijf, goed produkt, slechte levering.

Het bedrijf en het artikel is dik in orde. Het betreft de levering. Er was afgesproken dat het pakket bezorgd zou worden, maar Post NL stelt dat ze me gemist hebben. M.a.w. dat ik niet thuis was, maar ze zijn helemaal niet geweest. Ik was gewoon thuis, maar de reden is dat in de buurt de route is gewijzigd, i.v.m. werkzaamheden. Het kan ook zijn dat ik in een appartement woon en dat het te lang duurt voordat het pakket kan worden aangenomen. Post NL heeft bovendien het achterlaten van een briefje in de bus, afgeschaft. Ik kon het pakket afhalen bij een postagentschap in het centrum van Hilversum met nauwelijks gemakkelijke (en gratis) parkeervoorziening. Voor mensen die slecht kunnen lopen is dat een heel vervelende situatie, zeker wanneer het een groot en/of zwaar pakket is. Het bedrijf en het product beveel ik aan.

Prima product

Telefonisch zeer goede informatie

Accu .nl top

Snelle en adequate afhandeling van mijn bestelling.

Dit adres onthoud ik voor een volgende keer. Goed product en zeel snel in huis.

eerst leveren.

eerst leveren. Waar blijft tracking en tracing

Helaas geen verwachtte leverdatum erbij gekregen

Makkelijk een bestelling te plaatsen.

Onze bestelling leek ineens urgent en werd vlot uitgevoerd.

Wij gingen een elektrische driewieler uitlenen aan een vriendin. Toen bleek, dat er een probleem was met de accu. Vandaar dat we op korte termijn een andere accu dachten nodig te hebben. Het is toen gelukt om op korte termijn een nieuwe accu te bestellen. Maar ... achteraf lijkt de accu toch niet nodig te zijn. Onze zoon heeft het probleem met de oude accu opgelost. Het liefst zouden we de nieuwe accu terug sturen, maar we weten niet of u daarmee akkoord gaat.

Levering nog na 3 dagen niet.

Zie boven

super

snel goed product

Super snelle levering!!

passende accu voor mijn oude laptop. In 1 keer de goede.

Snel de juiste accu geleverd voor mijn 15 jaar oude laptop voor een nette prijs.

Zeeer slechte ervaring tot nu toe

De mij toegestuurde accu past niet. De klantenservice belooft mij door te verbinden en breekt dan de verbinding af. Als ik inlog op de website staat mijn bestelling niet in mijn account en als ik aangeef iets te willen retourneren werkt de website opnieuw niet mee

Zeer slecht

Na een week wachten nog steeds geen batterijen slecht bereikbaar telefonisch continu krijg je te horen er is een Wachtende voor je.

Prima! Accu werkt zoals verwacht!

Accu werkt prima. Lijkt een prima shop om accus voor ook oudere laptop modellen die een uitwisselbare accu hebben te kopen.

snel

ik wil mijn bestelling annuleren

Op voorraad en snel geleverd

Product geleverd zoals aangegeven op de website.

Product makkelijk te vinden op de website. 's-Avonds laat besteld, volgende dag via Post.NL bezorgd. Goed verpakt. Duidelijke richtlijnen voor eventueel retour. (behoefde ik geen gebruik van te maken)

Accu niet geseald vol of half

16 Bosbeemd

Beek en donk 5741TR