Gemakkelijke bestelling en vlugge levering.

Bestelling en levering kan niet beter.

Perfecte service

Zeker een aanrader

Positief verrast

Veel websites beloven snelle verzending, maar zo snel als accu.nl had ik nog niet meegemaakt. TOP!!!

Vlotte en correcte levering . Ook juist wat ik heb besteld .

Stipte levering via PostNL prima

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

vrouwelijk lichaamsdeel

Het is accu.nl niet gelukt (2x) om mij een juiste accu voor mijn laptop HP Elitebook Workstation 8570w te leveren. Ik heb ± € 100,00 geinvesteerd (moet maar weer afwachten wanneer ik het terug krijg)

Ontvangen het geen ik bestelde Kan niet van elke webwinkel gerecht worden

Bestelling was snel, heel snel in huis.

Na 19u besteld, volgende ochtend al binnen, top! Product zelf nog niet veel kunnen gebruiken maar lijkt me solide en goed.

Snelle en accurate zending.

Accu.NL wordt nu voor mij de thuiswinkel met waarborg, daar ze ook een goede service hebben als je vragen hebt.

Snel en prima

Fantastisch om nog een accu te kunnen krijgen voor een zeer oude laptop!

Een nieuwe accu snel ontvangen voor een 20 jaar oude Dell laptop, waarop nog oude foto’s stonden.

Accu goed verpakt geleverd

snel geleverd

ziet er heel goed uit en keurig verpakt.

Accuraat

Hebben wat ik zocht tegen een zeer aantrekkelijke prijs en de volgende dag bezorgd. Gewoon keigoed toch!

Hier een accu gevonden voor een handheld uit begin 21e eeuw

Gevonden!

Snelle afhandeling

Correct

Topervaring

Zeer snelle afhandeling en de batterij werkt perfect. Topervaring!

Goed product, weinig info over verzending

Omdat mijn werk er van afhangt is het prettig als in wat beter op de hoogte wordt gehouden van wanneer ik mijn pakket kan verwachten

Lever tijd sneller dan verwacht

Vriendelijke klantenservice

Duidelijke site en snelle levering.

Eenvoudig bestellen, snel geleverd!

Juiste accu snel gevonden en besteld. Levering ook lekker snel.

Snel geleverd.

Ok snel geleverd.

Perfekt geregeld

Telefonisch gegevens doorgegeven en fantastisch bediend door uw afdeling klantenservice

Zoals het hoort.

Alles volgens afspraak geleverd. Het afhaalpunt meldde dat wel mijn naam erop stond maar de postcode van het afhaalpunt. Officieel hadden ze het pakket moeten retourneren omdat anders bij reclames de rekening naar het afhaalpunt gestuurd zou worden. Vreemd verhaal maar wellicht een aandachtspunt voor de administratie van Accu.nl

Voorbarig verzoek voor beoordeling

Op 27juli zou ik waarschijnlijk mijn bestelling ontvangen. Nog steeds niets ontvangen, nu is het 1 augustus. Wel al het 2de verzoek om te beoordelen. Hoe kan dat? Stuur pas een vraag om te beoordelen als de bestelling gestuurd is.

16 Bosbeemd

Beek en donk 5741TR