2 sterren: slechter dan verwacht

De zin "Voor xx:xx besteld, morgen in huis" is onwaar. Op 23 maart besteld en net bezorgd (9 april). De verwachte bezorgdatum werd dagelijks verschoven en pas na twee mailtjes werd het eindelijk bezorgd. Ongeveer een week nadat ik te horen kreeg dat de zending vast had gezeten kwam de bestelde accu binnen. Helaas is dit niet de eerste keer. Een aantal jaren geleden precies dezelfde accu hier besteld en ook deze kwam pas na meer dan twee weken binnen. Ik vermoed dat accu.nl een tussenfirma is die voor de klant de accu's besteld en dan tegen de eigen prijs doorverkoopt. Mogelijk is dat de reden voor de lange tijdsduur tussen bestelling en ontvangst. Ik zal alleen nog gebruik van accu.nl maken wanneer ik een accu niet op een andere manier kan verkrijgen, wat jammer is want het grote aanbod en prijs van Accu.nl zijn juist argumenten om wel bij accu.nl te bestellen.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Top service, goed meegedacht en snel geleverd.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Macbook Pro A1322 accu besteld op 21-02-2019 en ontvangen 22-02-2019. Verzending was goed verpakt en exact het product zoals getoond op de webshop. Retour procedure niet nodig gehad tot nu toe, dus kan ik gelukkig niets over zeggen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snelle levering van de bestelling

Op berichten via de website wordt NIET gereageerd. Op e-mails even min. Retour systeem via de website werkt niet. Ik snap drukte/ziekte oid. Maar doe even een berichtje terug. Maar respons is helemaal niet. Gelukkig zit mijn advocaat al klaar want mijn geld ga ik terugkrijgen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Accu besteld, maar moest daarna retour. Maar retour procedure kan ik niet volgen. Dus op eigen kosten terug gestuurd. Vele emails en formulieren invuld op de website, maar er wordt NIET gereageerd. Begrijp dat een bedrijf het druk heeft maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Als ik niet binnen 14 dagen mijn geld retour heb (want pakket is retour en er is getekend voor ontvangst) dan ga ik het uit handen geven. Door het slechte systeem en door het niet geven van een reactie vind ik dit een van de slechtste bedrijven online. Wat opvallend is dat er veel reviews staan met 5 sterren. Terwijl er de laatste tijd echt veel slechte reviews staan. Ook bij mij staat het vermoeden dat het bedrijf zichzelf 5 sterren geeft. Als je dan toch zoveel moeite doet in het zelf schrijven van reviews, waarom dan niet moeite doen in het beantwoorden van e-mail of berichten? Als ze dat zouden doen zou het maar zo echt weer een 5 sterren bedrijf worden! Dus please accu.nl doe er wat mee!!!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Volgens de advertentie voor 23.00 uur besteld de volgende dag in huis. Dat is dus ook zo. Voor de zekerheid gebeld en zeer goed te woord gestaan. Prima service, ik zal hier meer bestellen.

Geen verbeterpunten nodig!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het assortiment heeft een goede doorsnede uit a, b en c merken van wat de accumarkt bied..

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer onbetrouwbaar. Bestelling geplaatst met een levertijd van 1-3 dagen. Na 5 dagen geen teken van bestelling. Geen factuur, geen levering, geen reactie op mail verzoeken. Wel betaald.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Bestelling 27 december geplaatst. Aangegeven levertijd 1-3 dagen. Per email gevraagd wanner er geleverd gaat worden. Geen reactie. Uiteindelijk levering op 8 januari.

Reageren op email. Correcte levertijden aangeven. Als er niet geleverd kan worden dan dit communiceren.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Uiteindelijk geleverd wat er gekocht is. De klantenservice heeft zich aan de gemaakte afspraken gehouden. Via moederbedrijf wel telefonisch contact gekregen. Het kan aan de verhuizing hebben gelegen dat er een slechte/geen communicatie of te late levering heeft plaatsgevonden.

Afspraken over levertijd nakomen. Betere bereikbaarheid zowel telefonisch als via de mail.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Vorige bestelling - geen probleem.

Bestelling van 13/12/18 niet geleverd - 4 e-mails nooit beantwoord. Nu laatste e-mail verstuurd, daarna gerechtelijke stappen wegens oplichting.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte communicatie, geen reactie op email. Verkeerde producten geleverd en de producten die geleverd zijn zijn van slechte kwaliteit. Ik koop hier nooit meer!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen 1 positief punt!!

Afspraken nakomen!!! Als je beloofd om te leveren, lever dan ook! Als je beloofd om terug te bellen, bel dan ook!!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

bij een foute bestelling is ook het omruilen geen enkel probleem. super gewoon

ik zou het niet weten

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle correcte levering.

Snelle service. Goed geleverd. Echter... Als ik wist dat ik 10 ipv 8 batterijen nodig had voor mijn HP R3000RX, dan had ik die in één keer besteld. Ik had natuurlijk ook zelf beter onderzoek kunnen doen. Ga ik dit bedrijf niet aanrekenen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Oplichters! Aangifte volgt vandaag nog!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

toppers

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Order is makkelijk gemaakt en een super snelle levering ook op Texel;)

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

snelle levering scherpe prijs service na telefonisch contact is heel goed

reactie op mail is erg traag

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Had een bestelling geplaats die zoek was geraakt bij Post.nl. Accu.nl heeft dit prima opgelost. Op mail wordt ook snel gereageerd, prima zaak dus.

16 Bosbeemd

Beek en donk 5741TR