Keurig en correct geholpen

Later gebeld om zeker te zijn dat het de goede accu’s waren, goed geholpen met boutjes erbij. Bedankt

Het wekt weinig vertrouwen

Wij bestellen en betalen 350 euro voor een batterij die op voorraad is op de site. Nadien horen we niets meer. We hebben dan zelf contact gezocht en wat blijkt de batterij is niet op voorraad. Wanneer er wel zal geleverd worden blijft een open vraag. We zijn in blijde verwachtingen

Perfect ingepakt en heel vlug geleverd !

Großartig

Wir haben den Akku nachmittags bestellt, er wurde direkt versandt und am nächsten Morgen haben wir ihn bereits auf der Insel erhalten. Phantastischer Versand. Vielen Dank, jederzeit gerne wieder.

Snel en goed verpakt.

Snel en goed verpakt.

Keuze uit ruim assortiment tegen redelijke prijzen.

De website is prima. Het bestellen van artikelen is eenvoudig. De zending is jammer genoeg nog niet aangekomen en heb geen idee wanneer het wordt geleverd.

Top winkel

Goed geholpen en snelle levering!

Super tevreden

Goedkoop en snelle levering

Accu kwam beschadigde aan tijdens het vervoeren gebeurt dus ja post nl zeer jammer was dat kan d verkoper niks aan doen door de verkoper netjes opgelost kon er korting op krijgen als ik hem wou houden of en nieuwe accu mee ik heb de accu zelf bij persoonlijke hun omgeruild omdat ik dacht als via post al en keer 1 is beschadigde kans dat weer gebeurt is groot en ik vond het en gedoe 1 retour sturen en weer nieuwe opgestuurd krijgen en zoals de verkoper aangaf was de accu prima nog te gebruiken maar dat wist ik niet en was al heen gereden om hem fisiek om te ruilen omdat ik hem die dag nodig had De accu is van topkwaliteit!!! Genoeg Power voor mijn scooter met alarm systeem .

Correct en snel

prettig.

Gewoon goed,snel geleverd, scherpe prijs

Aanbevelingswaardig. Scherpe prijzen en snelle levering.

Oude voorraad accu's

2 accu's maart dit jaar voor mijn scootmobiel gekocht maar zijn heel snel leeg al na 5 km rijden Fabricage datum 06-2023 staat er op dus al 9 maanden oud

rampzalig

Buiten het ontvangen van een mail dat ze mijn bestelling en betaling hebben ontvangen heb ik niets meer van Accu.nl gehoord

Duidelijk, snelle levering en goeie kwaliteit

Zie boven, goeie en duidelijke website, snelle levering

Prima en snelle levering

Prima en snelle levering.

Prima leverancier, ook voor het wat minder courante spul.

Super! Snel, en voor een scherpe prijs!

Goede aanbieding, top kwaliteit product. Snel verzonden ook. Dankjewel!

Goed!

1e keer hier een bestelling geplaatst naar tevredenheid. Duidelijke communicatie omtrent de levering, die ook snel is geschied Al met al een aanrader!

Betaalbare batterijen met een prima service!!

Type batterij welke je nodig hebt is snel gevonden op de website.Uitleg bij artikel is bondig en duidelijk. Echter zou ik hier en daar toch nog een opmerking over het artikel willen lezen aangaande specificaties van de batterij. Niettegenstaande ben ik tevreden met mijn aankoop !!!

Prima, levering binnen de vermelde tijd

Prima, levering binnen de vermelde tijd. Ze gaven 3 weken levertijd en het was er binnen 2 weken

goede service

makkelijke website en direct verstuurd

Verkeerde accu geleverd

Accu besteld voor Excel duwmotor voor rolstoel via website alles correct besteld, komt er een gigantische 100 ah auto-accu...... Waar gaat dit mis in het bestelproces? Nu duurt het allemaal weer lang voordat de correcte accu in de rolstoel kan (Bellen/mailen voor terugsturen foute accu-opsturen correcte accu-etc. etc.☹️)

Vlotte levering

Snel geleverd en prima prijs

Zie boven…. Gewoon goed

niet geleverd

Accu besteld en betaald. Na 10 dagen nog geen accu geleverd. Ook geen mededelingen over levertijd

16 Bosbeemd

Beek en donk 5741TR