goed en snel.

goed en snel.

Snel, behulpzaam

Direct en gepast antwoord

Super tevreden over prijs en snelle levering

Ik ben super blij met de prijs van de accu en super snelle levering

Goed product en uitstekende webwinkel

Bestelproces prima en product pok

Snelheid

Snelle levering en goede producten

Vooral zo doorgaan

Erg lang wachten op de bezorging

Mailtje met verzoek om beoordeling al binnen voordat de batterijen zijn geleverd. Leveren batterijen duurt ook lang

Kan beter.

De post was 1 dag later dan was afgesproken, maar PostNL heeft het de laatste jaren erg druk door het absurde gedag van veel mensen die alles via internet willen bestellen, ik vind het een verkeerde ontwikkeling. Dus dat die man wat later was vind ik niet zo'n probleem. Wat ik wel een probleem vindt is dat deze accu makkelijk in een envelop had gekund, spaart verpakking materiaal en werkt dus ook efficiënter, tijd is geld. Maar toch bedankt voor uw aandacht, mvr gr R.

ik kan bestellen zonder vooraf te betalen

Goede service en binnen24 uur in huis.

Snelle levering en goed product

Replacement accu voor mijn UPS besteld, volgende dag in huis. Netjes!

Vlotte levering van de juiste spullen

2accus besteld tegen een redelijke prijs en keurig en vlot geleverd.

slecht. niet qua behandeling snel en corect verzonden.

ik heb de accu net pas aangesloten en direct stonden de aan sluitdraden rood gloeiend geen fout in min of plus gedaan. mijns inzien zit er sluiting in de accu.

Batterijen besteld zat een verkeerde bij foto gemaakt van de oude verkeerde terug gestuurd de goede terug ontvangen en dat alles was binnen een week geregeld Zeer goede service

goede service en kwaliteid

accu voor mijn laptop besteld snel binnen en goed verpakt

Heel fijn

Heel snel bezorgd ....ben er erg blij mee

super

bon prix et rapide

snel en goed

In afwachting...

Had een week geleden 2 fietsaccu's en een laadkabel besteld. Stond in afwachting... Was betaald en de accu's zouden op voorraad zijn. Heb ff gebeld, zéér snel contact btw, en de accu's waren idd op voorraad en worden meteen verstuurd. De laadkabel kan wat langer op zich wachten, deze was niet op voorraad. Goede en duidelijke service, pluimpje! Waarom het goed is en niet zeer goed? Ik had niet gebeld of moeten bellen als ik hier een mailtje over gehad had.

Nog niets ontvangen!!!!!!!

Niet te beschrijven, want Post.nl stelt het leveren dag na dag uit.Ook voor jullie een slechte zaak!

snelle levering in een hele grote doos

De batterij die ik bestelde was ongeveer 4 x 3 x 2 cm. Hij zat in bubbeltje plastic in een doosje van 5 x 3, 5 x 2,5. De verzenddoos was 20 x15 x 10 cm. Had dat niet gewoon in een bubbeltjesplastic envelop gekund?

snel en netjes

Funktionierte direkt und eiwandfrei !

Ausgepackt, eingebaut, 72 % Ladung, Lader eingesteckt, in kurzer Zeit voll aufgeladen. Abolut kein Problem. Ich gehe davon aus, dass es auch so bleibt.

snelle levering en correct product maar...

Ik ben heel tevreden over de gemakkelijkheid waarmee ik een bestelling kon plaatsen, over de snelle levering en over het geleverde product. Minder tevreden ben ik over het feit dat de bedrijfnaam die ik duidelijk had ingevuld niet verscheen op het leveringseticket of op de factuur. Gezien de snelle levering kon het eticket niet meer aangepast worden en ik heb meerdere mails moeten versturen en een print screen om aan te tonen dat ik een bedrijfsnaam had ingevuld alvorens ik een aangepaste factuur kreeg. Het pakket werd door het ontbreken van de bedrijfsnaam geleverd bij een van onze vele buren en het heeft wat voeten in de aarde gehad om het te vinden.

16 Bosbeemd

Beek en donk 5741TR