Er gaat iets helemaal niet goed.

Ik zou graag een goede recensie geven maar helaas loopt het helemaal mis bij deze bestelling. Na de bestelling te hebben betaald heb ik geen bevestigingsmail gekregen. Kan gebeuren, dus de volgende dag even gebeld. Dat leverde niets op want er waren problemen geweest. Het verzoek was om te mailen. Op deze mail kwam een nietszeggend antwoord waarop ik opnieuw gevraagd heb om een bevestiging en een track en trace nummer. Hierop heb ik niets meer gehoord. Ik ben nu een week verder en er is nog niets bezorgd. Wat er wél bezorgd wordt zijn deze verzoeken om een review te plaatsen. Nou, bij deze dan. Liever zou ik gewoon mijn product thuisbezorgd krijgen.

Snel geleverd en exact zoals omschreven.

Bij Accu.nl heb ik een nieuwe accu besteld voor mijn ruim 11 jaar oude 17" Macbook Pro. De nieuwe Yanec accu ziet er exact uit als de originele accu en werkt perfect. Het vervangen was een relatief eenvoudige klus omdat deze machines nog een vastgeschroefde bodemplaat hebben. De meegeleverde schroevendraaiers zijn wat minimalistisch, maar hadden de klus waarschijnlijk wel geklaard. De bodemplaat schroefjes zijn echter zeer klein en een perfect passende kwaliteitsschroevendraaier (PH0) maakt het risico op vernielde schroefkoppen kleiner.

Snelle levering, goede batterij

Overdag besteld, volgende dag geleverd. Batterij past prima in mijn HP envy 13inch. Tijd het gaat uitmaken als het zo blijft, hopelijk gaat gaat die 2 jaar mee, kan ik nog wat langer genieten van mijn laptop.

Snelle levering. Top

Alles naar wens

goed verpakt en snel geleverd

De levering was vakkundig Goed verpakt, goed geïnformeerd en snel geleverd Over de accu zelf kan ik nog weinig melden De tijd zal het leren Het oogt in iedere geval kwaliteit

niet volgens de verwachting

de accu heeft een ander wit adaptertje dat niet past in de premier magic. Jammer.

Super betrouwbaar

Eerdere bestellingen bij een ander is nooit aagekomen en niet bereikbaar. Bekende club trouwens. Accu.nl is razendsnel en leverd wel. Bedankt mensen. Top gedaan

was een geopende verpakking die opnieuw gesealt was. maar werkt prima. Hoop dat dit ook zo blijft.

oke

beter oke

heb ik nog niet

Sorry ,maar ik heb nog niks ontvangen!!!!

Hopen op een goede afloop

5 dagen na bestelling nog geen track trace ontvangen terwijl gesuggereerd werd dat het de volgende dag geleverd zou worden. Reviews op trustpilot voorspellen niet veel goeds.

Snelle levering prima. Ik had alleen de verkeerde besteld. Heb jullie gisteren een mailtje gestuurd met bijlage voor een nieuwe bestelling. Nog geen antwoord gehad. Een beetje jammer

Snel geleverd, goede prijs, en nu afwachten of de kwaliteit ok is

Kwam helaas te laat om mee te nemen en te gebruiken.

vrijdagavond besteld, helaas niet zaterdag geleverd, maandagochtend weg dus zonder accu.

Prima op tijd geleverd

Review is er eerder als de accu's

Goedemorgen, ik heb de accu's nog niet ontvangen

Reageren niet?

Heb 2 dagen terug bestelling geplaatst en een mail gestuurd maar tot op heden nog steeds niks gezien of ontvangen?

Makkelijke site en de spullen worden netjes op tijd geleverd. Ga zo door

Snel en efficiënt gekregen wat ik vroeg

Positief dat ik bij de login snel de batterij gepresenteerd kreeg die ik laatst bestelde. Als het goedkoper en milieuvriendelijker kan om dingen niet per se de dag erna al te hebben, zou ik het appreciëren als die keuze wordt aangeboden.

Snelle en goede levering

Een nieuwe accu voor mijn boormachine besteld voor een goede prijs. Netjes verpakt en snel geleverd.

Dinsdagochtend besteld woensdagavond in huis.

Precies zoals beloofd.

gewoon goed

Duidelijke site. Snelle levering. Accu is merkloos maar heeft 2 jaar garantie. Opgeladen en daarna succesvol getest.

Goed bedrijf, goed produkt, slechte levering.

Het bedrijf en het artikel is dik in orde. Het betreft de levering. Er was afgesproken dat het pakket bezorgd zou worden, maar Post NL stelt dat ze me gemist hebben. M.a.w. dat ik niet thuis was, maar ze zijn helemaal niet geweest. Ik was gewoon thuis, maar de reden is dat in de buurt de route is gewijzigd, i.v.m. werkzaamheden. Het kan ook zijn dat ik in een appartement woon en dat het te lang duurt voordat het pakket kan worden aangenomen. Post NL heeft bovendien het achterlaten van een briefje in de bus, afgeschaft. Ik kon het pakket afhalen bij een postagentschap in het centrum van Hilversum met nauwelijks gemakkelijke (en gratis) parkeervoorziening. Voor mensen die slecht kunnen lopen is dat een heel vervelende situatie, zeker wanneer het een groot en/of zwaar pakket is. Het bedrijf en het product beveel ik aan.

16 Bosbeemd

Beek en donk 5741TR