Prima product

Telefonisch zeer goede informatie

Accu .nl top

Snelle en adequate afhandeling van mijn bestelling.

Dit adres onthoud ik voor een volgende keer. Goed product en zeel snel in huis.

eerst leveren.

eerst leveren. Waar blijft tracking en tracing

Helaas geen verwachtte leverdatum erbij gekregen

Makkelijk een bestelling te plaatsen.

Onze bestelling leek ineens urgent en werd vlot uitgevoerd.

Wij gingen een elektrische driewieler uitlenen aan een vriendin. Toen bleek, dat er een probleem was met de accu. Vandaar dat we op korte termijn een andere accu dachten nodig te hebben. Het is toen gelukt om op korte termijn een nieuwe accu te bestellen. Maar ... achteraf lijkt de accu toch niet nodig te zijn. Onze zoon heeft het probleem met de oude accu opgelost. Het liefst zouden we de nieuwe accu terug sturen, maar we weten niet of u daarmee akkoord gaat.

Levering nog na 3 dagen niet.

Zie boven

super

snel goed product

Super snelle levering!!

passende accu voor mijn oude laptop. In 1 keer de goede.

Snel de juiste accu geleverd voor mijn 15 jaar oude laptop voor een nette prijs.

Zeeer slechte ervaring tot nu toe

De mij toegestuurde accu past niet. De klantenservice belooft mij door te verbinden en breekt dan de verbinding af. Als ik inlog op de website staat mijn bestelling niet in mijn account en als ik aangeef iets te willen retourneren werkt de website opnieuw niet mee

Zeer slecht

Na een week wachten nog steeds geen batterijen slecht bereikbaar telefonisch continu krijg je te horen er is een Wachtende voor je.

Prima! Accu werkt zoals verwacht!

Accu werkt prima. Lijkt een prima shop om accus voor ook oudere laptop modellen die een uitwisselbare accu hebben te kopen.

snel

ik wil mijn bestelling annuleren

Op voorraad en snel geleverd

Product geleverd zoals aangegeven op de website.

Product makkelijk te vinden op de website. 's-Avonds laat besteld, volgende dag via Post.NL bezorgd. Goed verpakt. Duidelijke richtlijnen voor eventueel retour. (behoefde ik geen gebruik van te maken)

Accu niet geseald vol of half

Supergoed

Zeker voor herhaling vatbaar

De accu past niet

Versturen en bestellen verliep prima, maar de accu zelf was te klein waardoor die wissend contact maakte: daar heb je niets aan bij een AED en is daarmee geen alternatief voor het origineel

snel en netjes

Nooit mijn product ontvangen.

Nooit mijn product ontvangen.

Snek en vakkundig!!

Snelle levering!

Snelle en prima service

Website geeft de goede en duidelijke keuzes

Geen tussentijdse info bij lange levertijd

Accu voor PC besteld. Aangegeven dat het een paar weken kan duren, . Dat is ok maar geef dan ook even door waarom die levertijd wat lang is en vertel over de status.

16 Bosbeemd

Beek en donk 5741TR