gewoonweg super service

Beginnens heeft accu.nl een geweldig uitgebreid aanbod, zelfs van minder bekende merken en speciale uitvoeringen. Zowel, bestelling als betaling en verzending verlopen vlekkeloos, en zij rekenen bovendien geen verzendingskosten aan. Deze onlineshop is dus een absolute aanbeveler.

TOP

TOP

Goede accu voor een redelijke prijs

Goede en snelle afhandeling en levering.

Snel en duidelijk.

Een snelle levering en het betalen ging niet al te moeilijk.

Uitstekend product. Bestelling en bezorging prima geregeld.

matig

ik heb geprobeerd om een aanvrage te doen om een (te grote) accu te retourneren. Niks gehoord

Geleverd wat ik wilde, en snel !

Goede site, makkelijk om de juiste accu te vinden !

Snel en goed geleverd en goed contact met klantenservice

Na het aan kopen van een accu voor een e-bike, snel geleverd. Maar helaas de verkeerde accu opgestuurd. Naar goed telefonische contact kon ik de accu de zelfde dag nog terug gestuurd en binnen twee dagen geld terug gestort. In middels de goede accu weer besteld. Hoop dat het nu wel goed gaat.

snelle levering, goed verpakt

snelle levering, goed verpakt. 1 jaar garantie is tevens een plupunt

Super accu

Accu werking is prima levering ook volgende keer zeker een accu van accu.nl

Alles zeer goed

Zeerj goed

goed product, goede prijs, levertijd langer dan aangegeven.

op de website staat aangegeven dat "direct leverbaar". Volgende dag in huis. Dit werd twee werkdagen later.

Top product

Passent en goede uitvoeting Super. Zeer snelle levering, al de volgende dag

Product was snel geleverd.

Zeer vlugge levering!!

Superkontent!

De goede batterij voor het juiste appeltaart snel geleverd

Snelle levering en prima accu's.

Accu's geprobeerd. Zijn perfect en passen op al ons maximaal materieel.

zeer tevreden

kan ik iedereen aanbevelen

Snel en accu-raat!

Had iets snel nodig, volgende dag was het er, is fijn.

5 weken is geen snelle levering

Heb een fietsaccu besteld. Op de website staat bij het product "snelle levering". Ik ging informeren wanneer levering plaatsvindt. Het antwoord: 5 weken! Geen ramp, maar zo slordig! Ben benieuwd. wanneer ik de accu echt krijg ...

Teleurgesteld

Zou de accu 2-4-2022 binnen krijgen Het is nu zondag 3 -4 heb het nog niet. Maandag komt de post niet dus misschien dinsdag 5-4

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling.

Interessant dat jullie mij bombarderen met vragen hoe ik accu.nl vind. Ik heb mijn product twee weken geleden besteld. Ik heb één bericht dat jullie aan de slag gaan. Ik had graag een bericht gehad dat verteld wanneer mijn product wordt geleverd.

niet 100 procent naar tevredenheid

4 accu 's besteld ,ze waren leverbaar, stond er, betaald, maar 2 geleverd, de andere 2 mogelijk pas in juni op 2 accu's krijg ik mijn scooter voor juni niet aan het rijden, jammer.

Uitstekend geholpen!

Was op zoek naar accu's voor een oud model scootmobiel. Na wat heen en weer mailen heb ik de aanbevolen accu's besteld, en alles werkt weer perfect!

Snelle levering, volgeladen accu, na plaatsing meteen opgestarte laptop.

zie boven

16 Bosbeemd