Voor herhaling vatbaar.

Aardig en een hele goeie service!

Even gebeld of mijn onderdeel op voorraad was die ik nodig had en dat hadden ze. Ze hebben het artikel alvast voor mij gereserveerd zodat het snel verstuurd kon worden. Erg fijne en goede service!

Trage levering

Ik wacht na tien dagen nog steeds op mijn batterij voor mijn laptop. Te voet was ik er al zelf om geweest..

Goed voor elkaar

Genoeg keuze, goede verpakking en snelle levering.

aardig hulp maar technische tegenvaller

de accu voor mijn ebike was wel compatible maar niet eenvoudig te monteren en zou me 200 euro kosten ; daarom stuurde ik het product retour

Prima, snel geleverd

Prima, snel geleverd

Niets op aan te merken

Batterij 1dag later geleverd of gepland, maar had niets met accu.nl te maken. Door problemen bij postnl. Maar tevreden van de service van accu.nl. goed bezig! Doe zo verder!

Binnen 24 uur na mijn bestelling werd de accu door Post.nl bezorgd

Vandaag bestelt,morgen geleverd

super snel

lithium batterijen en lader besteld de volgende dag binnen. super

Top, snel en accuraat!

Top, snel en accuraat!

Na maand nog steeds niets ontvangen

1½ jaar geleden heb ik een laptop lader gekocht via accu.nl en dat ging allemaal prima. Het werd binnen een paar dagen geleverd. Op Tweede Kerstdag heb ik batterijen besteld, maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Vorige week heb ik uitleg gevraagd per mail, maar tot nu toe nog geen reactie. Dit was dus ook de laatste keer dat ik iets bestel bij accu.nl

zeer slecht

Nog niet eens 1 ster waard, accu moet uit China komen, duurt 3 a 4 weken. ga er van uit dat een Nederlandse site ze wel zelf op voorraad heeft. schande had in Duitsland na 2 dagen de accu al binnen kunnen hebben. 3 euro duurder!!!!!! zeker niet aan te bevelen. koop ergens anders in Duitsland ofzo.

uitstekend

Alles zeer snel en goed verlopen

Héél goed.

Via de site op zaterdag besteld en maandag komen ik het pakket al in ontvangst nemen.

Heb je nood dan bestel je bij accu.nl

In de avond besteld volgende dag binnen, perfecto.

zeer goed

zeer tevreden met de accu en levering..snel

Fijne website, grote keuze en vriendelijke prijzen

Mijn accu was stuk gegaan en voor een heel redelijke prijs had ik 1 dag later een nieuwe accu. Deze past perfect en geen startproblemen meer.

Qua bezorging niet tevreden.

We waren gewoon thuis. Ligt er een briefje dat we het pakket op kunnen halen bij een pakket punt. Er is niet aangebeld door de bezorger. Vandaag weer mail gehad dat we het pakket bij de Intertoys in Wijchen kunnen ophalen.

Top bedrijf.

Super goed geholpen bij een verkeerde bestelling, retour gezonden zonder probleem geld terug gekregen. Voor mij een Topbedrijf.

Prima & snel

Prima & snel

Niks op aan te merken

Makkelijk het juiste artikel te vinden op de website en op de afgesproken dag geleverd!

goed product, snelle service, goed prijs

goed product, snelle service, goed prijs.

Heel vriendelijk en goed geholpen

16 Bosbeemd

Beek en donk 5741TR