Sparta Lader c3 emontion

Goed lader en snel leverbaar

Correcte tijdige levering!

De accu's waren keurig stevig verpakt en levering was zoals aangegeven.

Beschikbaar en snel geleverd.

Oké

Prima en beetje te optimistische levertermijn

Alles ging goed en de envelop lag woensdag in de bus (zondag besteld). Beetje apart dat ik al op maandag een bevestiging kreeg dat het bij mij afgeleverd zou zijn.

Super Snel

Nog geen ervaring met de accu's zelf, deze zijn net geplaatst, over een jaar of 2 kan ik daar meer over zeggen, maar de levering was echt super snel, de volgende dag had ik de accu's in huis.

Snel en ACCUraat

Na mijn bestelling kreeg ik al snel antwoord, bestelling de andere dag al thuisbezorgd. Netjes verpakt, en werkt zonder problemen!

Snel en goed geregeld.

Snel geleverd. Ben benieuwd of de accu goed is.

goed en snel

goed en snel

Veel keuzes, helder, beste prijs, ontzettend snelle levering

Er zijn vele accu’s, vele maten, vele types- ik vond het overzicht qua dit alles erg veel en compleet met veel foto’s waardoor ik een goede beslissing kon maken. De prijs was erg goed, de verpakking, De snelheid van versturen. Ik kom beslist terug.

Ideal

Ik kwam er zondagmiddag achter dat ik mijn laptop oplader, die ik de hele week nog nodig zou hebben voor mijn studie, bij mijn ouders 2,5 uur verderop thuis was vergeten. Meteen een nieuwe oplader besteld (ik wilde toch al een extra) en de volgende middag lag mijn laptop weer aan de nieuwe oplader. Helemaal geweldig!

Eenvoudig bestellen en vlot geleverd

Helaas is met bij PostNL slordig met instructies zoals die duidelijk op de goed zeer stevige doos staan. De doos stond op de zijkant op de container. Zo werd de doos bij Karwei Hulst ook op de counter gezet. Ik heb daar zeker een opmerking over gemaakt. Hier kunnen jullie, accu.nl niets aan doen. Wat de bestelling betreft snel geleverd en eenvoudig te bestellen,

de bestelde accu was de andere dag binnen

Perfecte accu voor mijn APC UPS

Geïnstalleerd en meteen alles werkend. Ben er erg blij mee!!

Geen reactie op mijn mail

Eerst graag een reactie op mijn mail, ging over retour sturen van een artikel. Graag een reactie eerst daarop

Levering niet binnen 24 uur maar wel goed

Met 2 dagen de accu geleverd dus prima service.

Snel geleverd zonder verzendkosten. Netjes verpakt. Mijn fietsaccu laadt nu weer prima.

Snelle levering, fijne site, prima prijzen!

Aanrader, fijne winkel en goede levering

Snelle service en redelijke prijzen

Snelle service, netjes op tijd

Verkeerde product geleverd op advies van medeweker

Verkeerde product en wacht al twee dagen op retour code

Snel en correct

snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding

Vreselijke oplichters om te vermijden

Ik heb een oplader voor mijn laptop gekocht. Accu.nl heb me er een gegeven die niet werkt. Vanaf daar zijn ze onbereikbaar. De telefoon gaat niet door, tenminste niemand antwoordt, mijn klantaccount op hun pagina is verdwenen. De pagina zegt zelfs dat mijn e-mailadres onbekend is. Geen manier om ze te vertellen over mijn nood. Zodra ze je bedriegen, zorgen ze ervoor dat je nooit contact met ze kunt opnemen. Vermijd met alle middelen

Snelle levering en goede spullen

Prima levering en service. Vandaag besteld volgende dag al in huis. Dus top.

Zeer snel en accuraat

Zeer snelle verzending van een goed product

16 Bosbeemd

Beek en donk 5741TR