Dat is service!

Het ging iets mis... Niet verklaarbaar, na de tweede telefontje, gratis retourneren en vervangen. Fantastisch!

Vandaag besteld morgen in huis

supersnel

supersnelle levering, makkelijke installatie

goede prijs, correcte levering.

zie boven.

snelle levering voor goede prijs

Keurig geregeld binnen 24 uur in huis voor een concurrerende prijs. Ik zal anderen aan raden via deze site te kopen

Goed product, snelle levering!

Onze bestelde accu is top en zijn we dus blij mee. De levering was ook super snel en doen ze dus wat ze zeggen!

Je krijgt wat je besteld

Accu's doen het goed (passen op oude Makita) , even afwachten hoe het over een tijdje is, maar heb er wel een gevoel bij.

Goede service!

Kabel goed! en mooi op tijd!…dank je wel!

geleverd volgens afspraak

Geleverd volgens afspraak hopelijk gaat deze accu langer mee dan 18 maanden, eerder een accu gekocht deze ging maar 18 maanden mee.

Order is geannuleerd zonder iets te laten weten. Moest hier zelf voor bellen.

Order is geannuleerd en ze konden geen alternatief aanbieden. Ben vervolgens naar een andere winkel gegaan en zou hier niet zo snel iets bestellen.

Duidelijke website, bestelling afgeleverd volgens afspraak.

Een accu besteld voor een oudere laptop. Er waren meerdere keuzes in capaciteit. Er was ruim voldoende informatie om te controleren of de accu die mijn voorkeur had bij het type laptop paste. Levering was snel en zonder bijzonderheden. De accu werkt (week ervaring) zoals gehoopt.

Keurig verzorgd

Keurig verzorgd

zoals altijd snel bezorgd

gebruik Accu.nl al wat jaren zonder een probleem altijd snel bezorgd en de goede bestelling.

Belofte werd waargemaakt: binnen een dag had ik een nieuwe accu voor m'n laptop.

prima geregeld

Het bestellen van de accu was zo gebeurd als je het typenummer weet. Bestelling was ook snel verzonden en in huis.

Alles goed met de bestelling gegaan

Hele snelle service

De ene dag om 5 uur besteld de volgende dag om 13 uur in huis. Geweldig.

Alles is prima verlopen

Deze is goed

snelle levering ! top !

S'avonds besteld, s'morgens geleverd in België. Prijs/kwaliteit top !

zeer goed afhandeling van de bestelde spullen.

als boven

Linkjes in de mail werkt niet

Linkjes in de mail werken niet b.v. Track en Trace

Ik vind heel goed

Uitstekend assortiment en snelle bezorging.

16 Bosbeemd

Beek en donk 5741TR