Excellente probleem oplossing om verkeerde bestelling te veranderen

De bestelling van een fietsaccu vermelde een kleur die niet in stock was. Door de klantendienst omgezet naar een andere kleur die wel in stock is, waardoor ik mijn fiets vlugger kan gebruiken. Dit allemaal in twee dagen

Kan nog niets zeggen,heb nog niets

Is wel niet van de vlugste

Plaatsen en hij werkt

Gelukkig in het nederlands

prima side van de voor accu s

snelle levering , goed verpakt .

Prima accu's voor mijn oude Black en Decker accuboormachine, snel geleverd en niet duur

Snel geleverd en conform bestelling.

Prima winkel en goed assortiment

Het enige is dat ze niet echt de goedkoopste zijn maar daarintegen is de service goed.

Perfect!

Ik heb het door mij bestelde artikel binnen 24 uur deugdelijk verpakt ontvangen en ben derhalve zeer tevreden over Accu.nl.

heb nog geen ervaring

Allereest wil ik graag zeggen dat ik mijn pakket wat ik zondag heb besteld nog niet heb ontvangen dus dat is een minpunt verder kan ik nog geen oordeel geven maar eest hopen wanner het pakket komt. MVG A.Scholten

Ik heb tot op heden de accu nog niet ontvangen

Het zou fijn zijn als er meer informatie wordt gegeven over de levertijd

Snel geleverd Passend bij de laptop Prima product

Besteld in 13 november 2023 - wordt 10 april 2024 morgen pas geleverd

Persoonlijk vind ik 5 maand wachten op een product te lang. Graag had ik tussentijdse communicatie gehad (bijvoorbeeld, product kan wat langer op zich wachten, verwachte levertijd is ...) Prijs van product was wel goed.

Prima laptop accu

Ik vind 4 tientjes voor een laptop accu niet duur. Geen origineel, maar bijna niet van echt te onderscheiden. Daarmee kan een laptop van bijna 5 jaar nog een paar jaar mee. Dat vind ik een prima investering. Erin klikken, vastschroeven, opladen en klaar.

Nog niet best

Mijn bestelling heb ik nog steeds niet ontvangen.

Keurig verpakt geleverd en gemonteerd !

heldere site, snelle levering, goed verpakt.

heldere site, snelle levering, goed verpakt.

Sorry ik heb nog niks van de PTT gehoord

Dus ik heb nog niks ontvangen deze mail is de eerste van u. Dus u aan bevelen weet ik nog niet

Fietsaccu

Ik heb hier een fietsaccu besteld, werd in principe de volgende dag bezorgd, maar de postbode kon ons en de buren niet vinden om het af te leveren. Prima verpakt, ik kan weer fietsen.

Niets ontvangen.

Hoe kun je nu een ervaring neer schrijven als je nog altijd op je bestelling aan het wachten bent...

Vlotte bezorging

Snel en duidelijk. Had graag een betere connector op accu gezien.

Geen opmerkingen

Bijna 2 maanden te laat geleverd

Zou 21 januari geleverd worden maar pas half maart ontvangen.

Snelle en goed verzorgde levering

Goede prijsstelling en snelle levering

Een accu voor een lage prijs

De accu in noodverlichting gemonteerd, na ruim 4 uur ging de verlichting uit. (3 uur is wettelijk voorgeschreven)

Goede en snelle bezorging

Goed service en snelle bezorging

16 Bosbeemd

Beek en donk 5741TR