De tweede bestelling. Ook weer snel en ongecompliceerd!

De tweede bestelling. Ook weer snel en ongecompliceerd!

Duidelijk, goedkoop en snelle levering

Alle informatie overzichtelijk aangeboden en kosteloze snelle levering van de accu op de volgende werkdag. Helemaal tevreden.

accurate en snelle levering

accu voor HP Pavillion laptop bestelt en deze werd keurig verpakt en snel geleverd.

Eerdere bestellingen en deze laatste bestelling was goed

Bestellen en de volgende dag in huis SUPER.

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

De site is overzichtelijk zodat je makkelijk je gewenste producten kan vinden. De keuze is ruim voldoende en betalen is prima te doen met voldoende betaalwijzen. Misschien niet altijd de goedkoopste maar van wel in de top 3. Ik zou hier eerst gaan kijken als ik weer accu’s of batterijen nodig heb!

Snel en accuraat geleverd.

Op Zondag besteld en Maandag in huis, dat is snel ! Accu uitpakken en inklikken... het werkt! Precies volgens verwachting...

Top frame accu super snel geleverd!

Snelle nette levering.

Zoals het hoort.

Goede klantenservice en een snelle levering.

Als ik weer een batterij nodig heb, weet ik nu waar ik moet zijn

Heel snel een mail dat het verstuurd was en volgende dag juiste artikel in huis! Super.

Probleemloos, alles als beloofd

super

snelle levering op 00.30 bestelling geplaatst 11.00 geleverd kan niet beter .

prima en snelle levering

prima levering ,ook snel zoals beloofd ,een opmerking , 2aa batterijtjes hadden ook een een enveloppe gekund ,ipv een te grote doos

Snelle en nette levering

De vervangende batterij voor mn mac air werd snel en goed verpakt geleverd. Ik zou accu.nl nog aanbevelen een link adres erbij te doen waar je snel een goede handleiding kunt vinden.

Slecht

Slechte afhandeling nadat ons een kapotte accu was opgestuurd.

Goed bedrijf

Ik ben erg vriendelijk en goed geholpen, goede informatie gekregen.

matig

ik krijg niet wat ik besteld heb

Goede prijs, snelle levering, prima service!

Bezorgd bij AH Post.nl afhaalpunt. Dit liep bijna verkeerd, omdat er als afleveradres stond: G.J.H. + mijn achternaam, De Bus 38, 5581 GP, Waalre. Op dat adres is die naam niet bekend, dus het pakketje werd teruggestuurd. Ik was nog net op tijd voor het teruggestuurd zou worden! Hoe het wel moet, weet ik niet. Zorgpuntje voor Accu.nl

Nu goed

Ik had een nieuwe accu besteld en betaald en kreeg een gereviseerde opgestuurd. Dat vond ik wel erg slordig. Weer bellen, mailen en opsturen! Wel erg snel de nieuwe gekregen

Snel en zonder problemen geleverd.

Netjes verpakt ontvangen.

Accu was snel geleverd en goed verpakt. Het enige wat ik wel miste was de montage uitleg. Het zou handig zijn als een blad en/of verwijzing naar een link zou worden toegevoegd hoe de accu geplaatst moet worden.

supersnelle service

goede en snelle service

Echt volgende dag geleverd!

De concurrent bleek ondanks belofte op de website niet te kunnen leveren. Accu.nl heeft wel de volgende dag geleverd, heel fijn!

Mac pro batery

Very fast, good quality for good price. Thank you

16 Bosbeemd

Beek en donk 5741TR