Correcte en snelle levering.

De volgende dag als brievenpost netjes bezorgd.

Snel, duidelijk en zeer accuraat.

Super snelle levering!

Zondag ochtend besteld . Volgende dag al in huis.

Goed en snel bezorgd

Besteld en binnen 2 dagen thuis. Goedzo ga zo door. Er kan niet gekozen worden achteraf betslen. Dat vond ik jammer.

Super goedkoop en snel geleverd

Binnen 1 dag werd mijn oplader bezorgd. Ik had hem hard nodig, blij mee.

Mijn oplader van fiets accu was stuk en ik heb hem hard nodig, omdat ik alleen op de fiets naar mijn werk ga. Dag na bestelling werd hij keurig bezorgd in een doos die niet te groot was. Prima!!!

snel correct perfect gewoon

ga zo door perfect top

Ontevreden

Verkeerde info op site en verkeerd advies gekregen bij navraag. 2 x verkeerd geleverd, met alle gedoe van terugsturen etc

Snel en safe!

Super snelle levering

Super snelle levering tegen een scherpe prijs

Prima en snelle levering!

prima accu's

super snel geleverd en goede kwaliteit accu's

Product niet op voorraad

Bij de accu stond ‘voor 15:00 uur besteld, morgen geleverd’ maar het product bleek niet op voorraad te zijn. Hier kwam ik pas achter toen ik de volgende dag navroeg waarom mijn bestelling nog niet was verzonden. De klantenservice reageerde gelukkig vlot. Levering van de bestelde accu zou een week gaan duren. Ik heb mijn bestelling geannuleerd en ergens anders besteld.

Alles was goed geregeld en snel

Snel en goedkoop

Snelle verzending en goede service

Snelle verzending en goede service

Als je een accu nodig hebt kun je die daar kopen ;-)

Accu.nl wij verkopen.... Accu's! Stél, te hebt een accu nodig, en je klikt hier op de site die accu aan, doet 'm in je mandje en prutst daarna nog wat iDeal... Dan komen ze dus gewoon je accu brengen! Super handig! Let op: ben je op zoek naar iets anders... Zoals hagelslag of een zwembroek, dan is het een slechte site, want dat verkopen ze niet :-( Grtz Teun. #allegekheidopeenstokje #gewoongoed

24 uurs levering.

Snelle en correcte levering.

Accu voor een schroefmachine besteld, die w As in voorraad en werd snel geleverd. Even opladen en schroeven maar ...

artikel eenvoudig gevonden op de site. volgende dag al in huis.

Snel geleverd Kwaliteit is goed

Gewoon goed!

goed......!

Betere service kan niet.

s’Avonds besteld en de volgende dag al geleverd. Bestelling ging ook soepeltjes. Wat wil je nog meer. Erg tevreden over.

16 Bosbeemd

Beek en donk 5741TR