Zeer snelle en correcte levering

De accu leveringen bij deze leverancier krijgen vaak zeer goede beoordelingen, dus dat lijkt wel de specialiteit te zijn. Daarom durfde ik hier te bestellen ondanks de vele zeer lage beoordelingen.

Eerst had ik besteld en daarna heb ik de riviews gelezen toen had ik zoiets van shit hopelijk gaat dit goed gezien de vele negatieve mensen maar de volgende dag had ik mijn accu zoals gezegd accu.nl bedankt

Super snel

Snelle reactie via mail en de volgende dag had ik mij accu's voor mijn scootmobiel Dik tevreden dus

Top service en top levering!

Snelle en vriendelijke klantenservice

Ik was in de veronderstelling dat een foutmelding op mijn camera betrekking op de accu had maar dat bleek niet het geval. De accu werkte naar behoren. Via de mail vroeg ik of het mogelijk was om de bestelling te annuleren. Dat kon en een dag later stond het reeds betaalde bedrag weer op mijn rekening. Super.

Onbetrouwbaar

Op 2 januari bestelde ik een accu “Voor 23.00 u besteld, de volgende dag in huis” staat er op de site. Toen ik vroeg waar mijn accu bleef kreeg ik op 6 januari bericht dat de accu aan het eind van de daarop volgende week geleverd zou kunnen worden. Dat zou dan op zijn laatst 20 januari zijn. Later las ik in mijn account dat de leveringsdatum 28 januari zou zijn. Zojuist zie ik die datum alweer naar achteren is geschoven. Dit is geen zaken doen, maar klanten besodemieteren.

Teleurstellend

Resultaat van de revisie van de kettingkast accu van onze Batavus zeeeer teleurstellend. Kostte 355€ ook nog iets meer AMP erin gestopt. Dus het minste wat je mag verwachten is een actieradius die hetzelfde is dan toen de accu nieuw was en minder AMP had. Niet dus,amper 27 km nu,dus komt erop neer 355€ weggegooid. Was van plan mijn Flyeraccu hier ook te laten reviseren,maar dat gaat echt niet door. Denk goed na mensen,voordat u uw accu hier laat doen!

Zit al meer dan 1 maand te wachten op 2 accu's

Het is werkelijk niet te geloven. Ruim 1 maand 2 accu's besteld en niets volgende dag verzenden. Komen absoluut niet na wat ze schrijven en iedere keer schuift de leverdatum op. Slecht bedrijf. Bestelling SO-19188534

Waardeloze service

De accu werkte niet, dus deze wou ik terugsturen, Na meermaal te vragen om retourinstructies (telefoon werd niet beantwoord) kreeg ik uiteindelijk de instructies en heb ik het pakket meteen teruggestuurd (september) Nu meer dan een maand later heb ik nog steeds geen bericht ontvangen, laat staan een terugbetaling. Het lijkt er meer en meer op dat deze partij lak heeft aan de wet en het geen moer uitmaakt wat klanten vinden zolang ze maar veel nieuwe orders binnen krijgen. Waardeloos! een gewaarschuwd mens telt voor twee

29 jullie een accu gekocht bij jullie maar nu hij stuk is na een maand zou ik een nieuwe, niet dus

Waardeloos ook omdat ik al 4 mails heb gestuurd en geen antwoord, wacht al 2 weken op een nieuwe accu die zou zijn opgestuurd!

Geweldige service!

Ik had mijn accu 3x opgeladen bij de 4de keer deed hij het niet meer. Ik schreef accu.nl aan en 2dagen later had ik een nieuwe accu in huis en kon de kapotte kosteloos terug sturen Erg tevreden over!

Waardeloze service en fictieve levettijden

Ga vooral niet af op de aangegeven levertijd vermeld op de site. Tot tweemaal toe heb ik een bestelling geplaatst en in beide gevallen was de afgegeven levertijd twee dagen. De eerste bestelling was pas na twee weken binnen. Maar goed, dan ga je er vanuit dat dit een incident was. Dus toch ook de tweede bestelling geplaatst, die is nu al een maand onderweg. Er wordt niet adequaat gereageerd en enkel verwezen naar de "leverancier". Maar dat is niet mijn leverancier, dat is immers Accu.nl en zij waren het die de levertijd hebben afgegeven. Na ruim een maand wachten nog heb ik mij 4 accu's nog steeds niet ontvangen. Mijn conclusie is helder: - Nooit meer iets bestellen bij Accu.nl - Levertijden die Accu.nl afgeeft zijn goede inschatting van wat jij wil horen maar geen reflectie van de werkelijke levertijd. - Als op de site vermeld wordt "Op Voorraad" is dat de hoop die wordt uitgesproken dat de leverancier er nog wat heeft liggen. Voorraad posities heeft Accu.nl niet inzichtelijk. Het is enkel goede inschatting van wat jij wil horen. @Wijnand Jongen: ik weet dat dit niet de kwaliteit is waar het thuiswinkel.org keurmerk voor staat. Het door jou en je team opgebouwd vertrouwen wordt door dit soort leden te grabbel gegooid. In een persoonlijke mail wil ik deze wanprestatie graag nader toelichten. Groeten Gert-Jan

Kwalitatief hoogstaande service

Ik ben erg te spreken over accu.nl. Ze weten werkelijk alles van batterijen en zijn daarnaast erg vriendelijk en behulpzaam. Ik kan deze winkel van harte aanbevelen en was zelf graag eerder op de hoogte geweest van hun bestaan.

Na 3 maanden opeens een factuur

Batterijen besteld netjes alles gekregen. Alleen 1 soort batterij van het verkeerde type. Gemeld en verkeerde retour gestuurd de volgende dag de juiste ontvangen. Echter nu 3 maanden later nog een herinnering dat ze de retouren niet hebben ontvangen of ik het bedrag wel even wil betalen. Ik zou zeggen bestel hier niet!!!

Pluspunten

Topservice!!! Supersnelle levering, op zondag besteld, op maandag in huis!!!! Aanrader!!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede en snelle communicatie, en uitstekende service.

2 sterren: slechter dan verwacht

De zin "Voor xx:xx besteld, morgen in huis" is onwaar. Op 23 maart besteld en net bezorgd (9 april). De verwachte bezorgdatum werd dagelijks verschoven en pas na twee mailtjes werd het eindelijk bezorgd. Ongeveer een week nadat ik te horen kreeg dat de zending vast had gezeten kwam de bestelde accu binnen. Helaas is dit niet de eerste keer. Een aantal jaren geleden precies dezelfde accu hier besteld en ook deze kwam pas na meer dan twee weken binnen. Ik vermoed dat accu.nl een tussenfirma is die voor de klant de accu's besteld en dan tegen de eigen prijs doorverkoopt. Mogelijk is dat de reden voor de lange tijdsduur tussen bestelling en ontvangst. Ik zal alleen nog gebruik van accu.nl maken wanneer ik een accu niet op een andere manier kan verkrijgen, wat jammer is want het grote aanbod en prijs van Accu.nl zijn juist argumenten om wel bij accu.nl te bestellen.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Top service, goed meegedacht en snel geleverd.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Macbook Pro A1322 accu besteld op 21-02-2019 en ontvangen 22-02-2019. Verzending was goed verpakt en exact het product zoals getoond op de webshop. Retour procedure niet nodig gehad tot nu toe, dus kan ik gelukkig niets over zeggen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snelle levering van de bestelling

Op berichten via de website wordt NIET gereageerd. Op e-mails even min. Retour systeem via de website werkt niet. Ik snap drukte/ziekte oid. Maar doe even een berichtje terug. Maar respons is helemaal niet. Gelukkig zit mijn advocaat al klaar want mijn geld ga ik terugkrijgen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Accu besteld, maar moest daarna retour. Maar retour procedure kan ik niet volgen. Dus op eigen kosten terug gestuurd. Vele emails en formulieren invuld op de website, maar er wordt NIET gereageerd. Begrijp dat een bedrijf het druk heeft maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Als ik niet binnen 14 dagen mijn geld retour heb (want pakket is retour en er is getekend voor ontvangst) dan ga ik het uit handen geven. Door het slechte systeem en door het niet geven van een reactie vind ik dit een van de slechtste bedrijven online. Wat opvallend is dat er veel reviews staan met 5 sterren. Terwijl er de laatste tijd echt veel slechte reviews staan. Ook bij mij staat het vermoeden dat het bedrijf zichzelf 5 sterren geeft. Als je dan toch zoveel moeite doet in het zelf schrijven van reviews, waarom dan niet moeite doen in het beantwoorden van e-mail of berichten? Als ze dat zouden doen zou het maar zo echt weer een 5 sterren bedrijf worden! Dus please accu.nl doe er wat mee!!!

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Volgens de advertentie voor 23.00 uur besteld de volgende dag in huis. Dat is dus ook zo. Voor de zekerheid gebeld en zeer goed te woord gestaan. Prima service, ik zal hier meer bestellen.

Geen verbeterpunten nodig!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het assortiment heeft een goede doorsnede uit a, b en c merken van wat de accumarkt bied..

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer onbetrouwbaar. Bestelling geplaatst met een levertijd van 1-3 dagen. Na 5 dagen geen teken van bestelling. Geen factuur, geen levering, geen reactie op mail verzoeken. Wel betaald.

16 Bosbeemd

Beek en donk 5741TR