Perfect verlopen! Danku.

Idem

De verkregen accu was als beschreven op de site. Hij kwam netjes verpakt en opgeladen op het gevraagde adres. Woensdag besteld en donderdag geleverd. Top dus

Ik heb nog niets gezien

Ik heb als gast een laptopaccu geplaatst, die ijn eerste instantie aanwezig was. Communicatie als gast niet op orde. Geen melding dat de accu besteld moet worden. NIET oke dus

prima service en vlugge verzending

ben zeer tevreden van de service product zoals omschreven

Super aanbieder

Product perfect,en snel verzonden

Snelle levering en uitstekende service

Accu voor de laptop besteld, deze bleek niet te laden omdat de laptop de originele vereist. Goed overleg via telefoon en e-mail resulteerde helaas in een retourzending, maar zelfs daarin werd optimaal ondersteund. Echt super!

Geen levertermijn

Bij het bestellen van artikels wordt er geen levertermijn gegeven. Nadat de bestelling geplaatst is wordt er geen mail verstuurd met de verdere afhandeling. Ik dacht eerst dat de bestelling verloren was gegaan en heb dan contact opgenomen via het online formulier. Daar werd mij verteld dat er een levertermijn was van twee weken. het is niet het feit dat er een levertermijn is dat mij stoort (het zijn geen standaard batterijen), wel het gebrek aan communicatie. Bij andere online winkels zoals bol.com weet je direct wanneer de goederen geleverd wordt, en ondertussen verwacht je dat ook van alle winkels.

super goed !

Zocht accu's voor mijn oude accu boormachine, dacht dat ze super duur zouden zijn, viel reuze mee ! had ik dat maar eerder geweten. bedankt allemaal

Snel verstuurd voor een mooie prijs !

Simpel bestelt en zeer vlot ontvangen. Ik kan Accu.nl bij iedereen aanraden

Snelle levering goede prijzen

Super prijs

Super prijs en vlug geleverd

super

super zeer goeie service top materiaal

Onduidelijkheid levertijd

Geachte dames en heren, Ik zie op de website dat het bestelde product in April wordt verwacht maar op de factuur staat levering 26 januari 2024. Nu ben ik wel in de war. komt het nu wel of niet?

Goed product en snelle levering

Perfect verzorgd. Goede wensite en goed afhandeling

Ik was op zoek naar een batterij voor een al behoorlijk oude laptop. Bij Accu.nl hadden ze een vergelijkbare accu van Yanec. Die heb ik al eerder gehad en dat zijn goed accu's. De verzorging door Accu.nl was prima. Makkelijke om een order te plaatsen. In weekend besteld en dinsdags geleverd. Perfect gedaan. Snel en zonder zorgen.

Snelle verzending

Product helemaal in orde en snel verzendproes

snel en voordelig

Bestelt via Bol en met 1 dag geleverd en tegen een goede prijs. Keurig verpakt.

nog aan het wachten.

Ook u wacht ik nog op mijn accu's

Snelle levering van waardeloze accu's

De originele Sennheiser accu's laden op, maar deze immitatie accu's helaas niet.

bedrijf wat zich aan de afspraak houdt.

Gewoon simpel: zoals een winkel 'moet' zijn: je bestelt wat, ze leveren het ;) en dat mooi op tijd.

Super snel en alles netjes verpakt

Een duidelijk antwoord op mijn vragen. Bestellen gaat makkelijk en soepel. Verzenden gaat snel. Alles is keurig verpakt en alles klopt.

Netjes geleverd

Goede accu. Op tijd geleverd.

16 Bosbeemd

Beek en donk 5741TR