snel !

Goed product, snelle levering

Topfirma

Prima prijs kwaliteit verhouding Uitstekende klantenservice

Helemaal prima

Goed gedaan

Vlotte levering en een duidelijke webshop

Vlotte levering en een duidelijke webshop

Alles vlot en correct.

Nog niets ontvangen

Bestelde product zou op 09 december (verwachte afleverdatum) af worden geleverd, maar tot op heden (12-12-2023) nog niets ontvangen.

Heb mijn bestelling nog steeds niet hoelang duurt het nog want ik zit er op te wachten

Prima en snel geleverd

Goed produkt, goede prijs en snel geleverd op een afhaalpunt.

Acculader van giant besteld en de volgende dag geleverd!

Gewoon perfect!!!!

Vlug ondanks de Sinterklaasdrukte en keurig verpakt!!! Complimenten!

Eerst leveren, dan om beoordeling vragen

Bestelling staat geregistreerd als "in behandeling" maar dat kom ik te weten door zelf in te loggen en niet dat jullie mij van die status op de hoogte houden via de mail Wel sturen jullie mij, nu voor de tweede keer, via de mail een beoordelings verzoek. Ik heb een week geleden meer dan €800 betaald maar heb alleen een bevestiging gekregen van de bestelling verder weet ik niets

op dit ogenblik niet zo goed

heb van u mail gekregen met levering op vrijdag 24 november, tot op heden is de batterij nog niet geleverd. heb mail gestuurd voor info en heb een ticket nr 1471263 gekregen op dinsdag 28 november. gaat oever bestelling 202319409149 vriendelijke groeten

Nette prijs en snelle levering

Nette prijs en snelle levering

Supersnelle correcte levering binnen 1 dag!

Top! Snel geleverd!

Snel en netjes behandeld Zeker een aanrader

Geen mening nog, nog niets ontvangen.

Zie aanhef

Accu was niet goed, tel lage spanning en niet oplaatbaar

Ging niet goed met de levering en om te retouren verkeerd antwoordnummer. Geld retour duurde wel lang en geen bericht hierover.

Super snel geleverd top

Was opzoek naar een accu voor mijn Metabo SuperPower boor/schroef machine van ca. 8 jaar oud. Vond hem op de website van Metabo niet meer, ben verder gaan zoeken en kwam bij Accu.nl uit. Die hade ze nog wel en tegen een sterk gereduceerde prijs nog wel! Jammer van de verzendkosten, maar dan had ik maar meer moeten bestellen.

Niets ontvangen

Tot op heden niets ontvangen dus kan geen review geven

Snelle en correcte levering!

's middags besteld, de volgende dag geleverd!

Zelfs een oude accu geleverd voor een 20 jaar oude Sony camera.

boven verwachting goe

goed en goedkoop en snelle levering

Geleverd volgens afspraak

Goede en snelle levering alles uitgevoerd en geleverd zoals zij beloofd hebben.

Mijn ervaring is slecht

Heb een accu gekregen waarvan 1 lipje al afgebroken was toen die nog in het plastic zakje zat, maar dacht dat zal niet zo erg zijn want er zitten er nog 2 aan. Maar na het plaatsen in de laptop herkende de laptop de accu niet en gaf aan dat het er een was die niet van Lenovo was en niet opgeladen kon worden. Heb vele malen getracht foto's te sturen naar [email protected] maar die kwamen op 1 na allen retour als onbestelbaar. Tel. Contact opgenomen en kreeg van een Lindsey te horen dat zij een E mail zou sturen die ik heb gekregen en de 3 mogelijkheden uitgeprobeerd om hem aan de praat te krijgen maar dat hielp ook niet. Nogmaals mail gestuurd waarvan ik op 1 er van antwoordt kreeg dat ze het in behandeling zouden nemen met een ticket nr. En niets meer gehoord. Vandaag (anderhalve maand) later nog eens geprobeerd om een mail die kant op te krijgen en ja weer een antwoordt met een ticket nr. Gekregen. Ben benieuwd of men nu reageerd

16 Bosbeemd

Beek en donk 5741TR