Doet wat die moet doen, tegen een fractie van de prijs van het origineel

Na 15 jaar was de accu van de Bosch heggenschaar op. Via accu.nl een clone gevonden. Werkt goed, heeft meer vermogen tegen een fractie van de prijs van het origineel. Voelt alleen wel wat goedkoper.

Goed bedrijf

Betrouwbare bedrijf

Goed product

snel geleverd

Snelle levering, goede info op de website!

Helemaal top!

Accu goed ingepakt, snel geleverd en ook nog goedkoop.

De voor mijn apparaat geadviseerde accu paste niet

Ik heb de website van Accu.nl gebruikt om de juiste accu te bestellen voor mijn Skill schroefboormacine. De geleverde accu was bijna helemaal hetzelfde als het origineel, maar het kleine verschil maakte dat de accu niet past. Accu inmiddels teruggestuurd. Teleurgesteld over verkeerde opgave van Accu.nl.

De vorige accu's waren niet meer leverbaar. Gebeld en advies gekregen over vervanging. Besteld en zoals beloofd de dag erna ontvangen. Prima accu's en nette levering.

Snelle levering goed product

Had een accu nodig voor mijn bijna 8 jaar oude laptop en die was op voorraad en snel geleverd. Later bleek het niet de accu maar de lader te zijn. Maar geen probleem accu.nl heeft een 30 dagen geld terug policy.

Waardeloos

ACCU NOG STEEDS NIET GELEVERD Zou binnen 3 werkdagen worden geleverd NOG steeds niets ontvangen

Nog geen product ontvangen

Nog geen bestelling binnengekregen terwijl het op voorraad is(was)

perfect

prijs kwaliteit levering zoals het overal zou moeten zijn, maar helaas !

Accu.NL dik in orde

De afhandeling, van de bestellling , produkt en prijs is Ok maar de levering via PostNL is een dikke flop de laatste tijd. Is zoveel jaar super geweest maar de laatse maanden sorry. 0 op 10 voor PostNL en 10 op 10 Accu.NL

Vlotte levering

Ja wat moet ik er van zeggen,een goede service en vlotte levering..

Simpel, snel en voor een goede prijs

Eenvoudig aangeven in welk apparaat de accu moet komen. Wordt daarna duidelijk een keuze gegeven Keuze maken en een dag later in huis Klein minpuntje ... afleveren bij een postnl afhaalpunt bracht telkens de bestelling in een loop zodat thuis afleveren de enige optie bleek.

Snelle levering!!

Zeer snelle levering,ga deze website zeker nog gebruiken en aan bevelen aan vrienden!

Goed geadviseerd en snel geleverd

Ik wilde mijn boor/schroefmachine al weggooien en een nieuwe kopen toen iemand mij zei: kijk nou even op de site van accu.nl Direct gedaan en gebeld voor advies Uitstekend geadviseerd en daarna snelle levering. Alles werkt tot nog toe en hopelijk blijft dat zo. Dank je

Snel besteld en geleverd!

Too

Goede acculader voor weinig geld.

Nog geen accu ontvangen

Leuk dat ik deze mail krijg maar heb nog geen accu ontvangen Waar gaat dit fout?

Doet wat het beloofd.

Gisteren een Giant acculader besteld, vandaag ontvagen, Toppy! Dat is toch wat je wil? Voor mij: "Het lukt wel met Accu.nl". Grote klasse.

Alles goed geregeld

Goed geregeld

Prima.

Heldere website. Gewenste accu snel gevonden. Snelle en attentvolle aflevering.

Perfecte uitvoering van bestelling tot verzending !

Perfecte service

16 Bosbeemd