Snelle levering en super service!

Goede service, snelle levering!

Product zoals verwacht. Levering was in eerste instantie niet compleet. Hierover werd vlot gecommuniceerd, vervolgens werd de nalevering snel geleverd.

Groot compliment

Direct goed welkom ontvangen en door ‘n dame heel duidelijk en goed geholpen! Mooie herinnering aan onze inkoop in de winkel in Leidschenhage. We vertrekken binnenkort naar Chili en komen deze koffers heel goed van pas!

Komen afspraken niet na

Twee dure koffers maar wij konden ze pas 14 dagen later ontvangen. Wij voorgesteld dat we tegen die tijd wel via internet bestellen. Maar de winkel wilde graag de omzet. Wij bellen kantoor en garanderen dat de koffers pas over 14 dagen geleverd worden. Akkoord als u dat garandeert. Volgende dag geleverd bij? Buren? Gebeld “ja meneer foutje kan altijd gebeuren, maakt u zich zo druk over een foutje”

Hele goede ervaring met van Os

Netjes en snel geleverd, daar hou ik van.

De tas is fantastisch

Ik heb wel het gevoel dat ik teveel betaald heb. In de tas vond ik een bericht van Fratelli zelf dat de tas € 99,-- zou kunnen of moeten kosten. Ik heb € 149 betaald. Dit is een wel erg groot verschil. Een vriendin heeft in een winkel zelfs € 77 betaald.

Goede snelle levering en goede communicatie.

superrrr

Super blij en mooi ingepakt zeg!!

Snelle bezorging

Snelle bezorging alleen geen vermelding van bezorgmoment per e-mail. (Wel in mijn post l app)

Niks op aan te merken

Twee nieuwe koffers gekocht in de winkel. Zijn keurig geholpen en hebben goed advies gekregen. De koffers in de winkel kunnen kopen en thuis laten bezorgen. Alles is heel goed gegaan.

Snel en accuraat

Ik zag de tas in de winkel, terug thuis toch spijt dat ik m niet heb gekocht. Met 1 click via internet volgende dag toch in huis. SUPER.

Vriendelijke dames!

Kocht de koffer in Hoogcathrijne...Deze was niet op voorraad..Meteen voor me besteld...de volgende dag al in huis ..ik was nog in Hoogcathrijne..super service en heel vriendelijk personeel

goede service!

Ze doen wat ze beloven.

Great!

Great service!

Kwaliteit Vriendelijk Postbezorging

Ben erg blij met De Service En mooie Kipling Tas gekocht. Er is hier niks in Den Helder van Kipling. Dus fijn On line En bezorgen met de post. Goed mooi verpakt.

We zijn fantastisch geholpen in de winkel. De dame was zeer beleefd.

Helaas had ik problemen met een nieuwe tas maar dat is prima opgelost. Duurde wel even maar van Os was heel communicatief over de voortgang en oplossing.

Goed en snel geleverd

Bestelling vlot gelerd. Tas goed ingepakt

Nette en snelle levering.

Nette en snelle levering.

Super snelle bezorging

Goede deskundige uitleg i.v.m reiskoffers

Eerst een mailtje gedaan of ze de koffers die ik wou kopen voor mijn dochter en schoonzoon hun kerstcadeau inde winkel hadden zodat ik niet voor niets van België naar Nederland reed. Heb zeer snel antwoord gekregen en ben de dag later naar de winkel gereden. Kreeg een goede deskundige uitleg van een vriendelijke Mevrouw. Ik heb de suitsuit koffers gekocht en ze stelde voor om ze gratis naar mijn thuis te versturen . Twee dagen later heb ik thuis alles ontvangen .

Uitstekende service. Volgende dag in huis!

In de winkel grote reistas uitgezocht. Onpraktisch om daar de hele middag nog mee te winkelen. Was geen probleem om het artikel via de webshop te bestellen en de volgende dag thuis af te leveren!

Zeer goed vriendelijk geholpen

Vriendelijke geholpen