Zeer vriendelijk geholpen in de winkel in Rotterdam en een super service

Nvt.

Prima geholpen in winkel Laren.

Een mooie ervaring

De duidelijke website maakte de bestelling makkelijk. Het pakketje werd keurig op tijd geleverd, heel fijn.

Goede en snelle reactie op mij e-mail Dank

Het is een goede en snelle reactie op mij e-mail vriendelijk bedankt , zal van Os zeker aanbevelen bij anderen

In de winkel, was een tas niet op voorraad, echter wel in magazijn. Door winkelmedewerker online besteld en in winkel afgerekend zonder verzendkosten, volgende dag in huis. Ik zeg goede service

Super.

Heel snel geregeld allemaal

Goed advies en snelle service

Zeer positief

Zoals verwacht

Snelle levering, en de wallet is zoals verwacht. Ziet er netjes uit.

prima en snelle service

Ik zag in de winkel een tas die perfect aansloot qua maat/model die ik in gedachten had. Ik twijfelde echter over de kleur (groen) Opeens kreeg het idee ik vraag gewoon of die in andere kleuren ook leverbaar is. En ja dus, gekozen voor een veilige kleur zwart. Misschien is het een idee om in de winkel een notitie te plaatsen om andere klanten hierop te wijzen. Nu een kijkje genomen op de website en aangenaam verrast door het enorme grote aanbod.

Fijne compacte leren portemonnee

Sinds kort secrid slimwallet in de kleur groen. Mooi klein formaat met voldoende ruimte voor pasjes. Ook handig vakje voor wat briefgeld. Tot nu toe tevreden en na registratie 3 jaren garantie.

Nog niks ontvangen

Vorige week zaterdag besteld Zondag bericht via PostNL dat binnenkort geleverd zou worden maar daar is t dan ook bij gebleven tot nu toe helaas

Duidelijke website, snelle levering en mooi verpakt

De website is duidelijk en overzichtelijk. Bestellen gaat heel eenvoudig, met als extra service: 'inpakken als cadeau'. Mijn bestelling werd heel vlot verzonden en geleverd en de portemonnee is ook heel mooi ingepakt. Ik zou hier zeker nogmaals een bestelling plaatsen.

Gewoon top!

Snelle levering keurig verpakt en kwaliteit wat ze leveren.

Separate toezending

Jammer dat de 2 bestelde sleuteletuis in 2 zendingen via 2 bezorgdiensten naar mijn adres werden gestuurd in plaats van in 1 envelop.

Mooie tas en snelle levering.

Prima product en snelle levering

Het betreft een dames rugtasje (Cross Keys SAF Cognac). De communicatie mbt de levering was prima en het product beantwoort aan onze verwachting.

Goed geholpen en mijn bestelling was binnen een dag ontvangen

Goede service in de winkel en snelle levering

Zie hierbove

Zeer tevreden, snel bezorgd. Goede kwaliteit

Zeer tevreden, snel bezorgd. Kan niet beter!

Vriendelijk, behulpzaam en verstand van zaken doen.

Levering was prima maar na een defect werd het stil en kregen we kosten

De geleverde Samsonite koffer bleek een defect slot te hebben. Het slot had een levertijd van zes weken. Na ruim zes weken nog niets vernomen en contact opgenomen. Slot bleek niet meer leverbaar en de koffer ook niet meer... Uiteindelijk is er toch een nieuwe koffer geleverd maar wij draaien op voor de verzendkosten. Jammer van deze ervaring.

Mooi product

Mooi product en snelle correcte levering

Snelle verzending en top product

Mooie lederen tasje besteld en binnen 1 dag binnen. Was een cadeau en hij was prachtig ingepakt zonder dat je hier extra voor betaald. Netjes verpakt en een mooie kwaliteit tas.

Besteld en volgende dag geleverd

Prima in orde!

In de winkel bestelling geplaatst en thuis laten bezorgen. Aardig personeel en vakkundig geholpen.

Beukerstraat 40 25

7201 LG Zutphen