Diverse malen geslaagd en goed geholpen

Zeer prettige en ervaren medewerkers. Ruim aanbod, zodat er tot nu toe altijd iets specifieks naar mijn zin bij zat. Adequate professionele hulp, bijvoorbeeld bij herstel kofferslot. Duidelijke communicatie. Daarnaast is de lokatie ideaal.

Netjes geholpen.

Netjes geholpen, expertise, snel bezorgd.

Zeer prettig geholpen in de winkel. Prettig en deskundig advies.

Prima medewerkster. Goed advies en vergelijk van de prijs op internet.

Fantastische service

Mijn gekochte tas in Amstelveen werd uit een andere winkel opgestuurd, dit zou volgens de verkoper ongeveer 5 dagen duren, maar werd de volgende dag al bezorgd.. Top !

Goed geholpen in de winkel. Snelle service!

Omdat er een klein foutje in het artikel zat dat ik in de winkel wilde kopen is er een nieuwe besteld. Netjes dag erna , mooi ingepakt thuis bezorgd.

professioneel, klantvriendelijk

Buitengewoon vriendelijk en hulpvaardig; professioneel en stipt.

Vlotte levering en mooie tas

Had hier al eerder besteld. Goede kwaliteit en precies als op de site

Goed geholpen en mooie reistas gevonden!

Goed geholpen en mooie reistas gevonden!

Nvt

Keurig en snel geleverd :-)))

Bestelling is snel en goed uitgevoerd

Zeer snelle service. Na een dag al geleverd.

Bestelproces en levering top.

Pracht koffer, on line besteld en per omgaande bezorgd.

Wij hebben SuitSuit koffers gekocht bij Van Os. Op 1 koffer bleek een kras te zitten. Er werd meteen een nieuwe besteld en bij ons thuis afgeleverd.

Duidelijke website.....mooie producten.....snelle bezorging!

Mooi product

Ik heb een paraplu besteld van knirp. Een van de lichste modellen en tot nu toe bevalt hij prima. Snel verzonden ook.

Snel geregeld!

Ik wilde graag 2 dezelfde tassen kopen. Er was er maar een in de aanbieding in de winkel. Er werd door de winkelmedewerkster gelijk op internet een tweede tas besteld. En de volgende dag had ik het in huis. Wat een service! super blij mee!

Zelfs toen de 1e bestelling kwijt raakte bij Post NL, zonder gedoe een nieuwe bestelling ontvangen. Super!

Super enthousiaste en behulpzame service

De verkoper was zonder opdringerig te zijn super vriendelijk en behulpzaam. Ondanks mijn getwijfel tussen twee tassen gaf hij alle ruimte en liet mij zelf mijn keuze maken. Toen de bijpassende portomonnee niet in de winkel was regelde hij super snel de online bestelling die de volgende ochtend al in huis was.

Mooie Knirps paraplu!

Er was alleeniets misgegaan bij de verzending, kreeg het pakketje pas na n week.

bijzonder vlug geleverd

wij kopen al jarenlang onze koffers en reistassen bij van Os De prijs/kwaliteit ierhouding is prima.

100 procent goed ontvangen

Goed verpakt en snel bezorgd

Fijne zaak, mooie koffer

Hele fijne zaak. Goede uitleg over diverse koffers, denken mee over waarvoor je ze wilt gaan gebruiken en vertellen de voor- en nadelen van elk soort koffer.

Goed geholpen. Uitleg was goed. Vriendelijke personen.

Fijne tas

Mooie tas, snelle service

Niet goed

Ik kreeg de mail van iemand anders. Ik heb niets besteld bij van Os heb dit ook twee maal door gegeven.

Beukerstraat 40 25

7201 LG Zutphen