Top geregeld

Was allemaal top geregeld

Ik vind de v.OS een leuke winkel met een groot assortiment aan koffers,reistassen,business accessor

Prima koffers gekocht,de levering op tijd en wel netjes ingepakt.

Gewoon zeer goed

Uitstekend geholpen en geadviseerd

Zoals omschreven

Volgens afspraak, Leuke cadeau verpakking, Goede kwaliteit, Topmerk.

Goed advies

Goed advies

Uitstekende service!

De koffer die ik wilde hebben in de winkel, was net verkocht. Geen probleem, hij kon ook gewoon thuisbezorgd worden, samen met mijn andere aankopen. De volgende dag al in huis!

Goed assortiment en advies

Goed advies welke tassen/koffers ideaal zijn voor onze reis naar Zuid Afrika

Betrouwbaar

Snelle levering en komen laagste prijsgarantie na!

Gebruiksvriendelijke website en bestelproces. Snelle levering van producten met goede communicatie naar de klant tijdens alle fasen van bestelling tot levering thuis.

Product en levering ervan komen volledig overeen met wat beloofd wordt.

Prima service. Snelle levering en goed product. Jammer dat dat er geen bijpassende portemonnee bestaat.

Prima, goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering, zeer tevreden

Fantastische service!

nvt

Bestelling naar wens ontvangen.

Duidelijk en makkelijk bestelling te plaatsen en ook mooi op tijd bezorgd.

Prettige service

Vlot, vriendelijk en snel geleverd

Fijn geholpen

Fijne zaak En heel goed geholpen

Nette snelle verzorging

Mijn tas werd binnen 2 dagen bezorgd, was goed, mooi(als cadeau) en degelijk verpakt.

erg mooi sleuteltasje.

mooi stevig en er passen genoeg sleutels in.

Hele fijne, behulpzame medewerker, echt top!

We zijn perfect geholpen, heel vriendelijk en behulpzaam.

Prima tas. Niet duur. Maar een ander model stuurden we terug.

Er moet concrete informatie zijn over de afmetingen van elke tas. Nu kan er teveel mis gaan. Terug sturen bleek 7 euro te kosten. Dat vinden we niet leuk.

Conform verwachting

De tas is conform onze verwachting, Het afleveringsproces was efficiënt en service gericht Wij waren en zijn er tevreden mee

Fijne winkel in Noorwijk bezocht en goed geholpen door kundig en vriendelijk personeel.

Omdat ik een portemonnee wilde kopen die ze niet meer in de juiste kleur op voorraad hadden in de winkel. Hebben ze deze voor mij besteld en naar mijn thuisadres opgestuurd. Daar werd deze al vrij snel bezorgd en kreeg ik een dag later ook nog eens een telefoontje van de winkel medewerkster die navraag deed om te checken of dat de bestelling en de bezorging goed waren verlopen. Wat een goede service van attent personeel!

Fijne laptoptas, snelle service

Onlangs online een nieuwe laptop tas gekocht. Het online proces verliep soepel en de tas werd binnen enkele dagen geleverd. Ben zeer tevreden over mijn aankoop en de geboden service.

Niet heel handig

Super fijn dat de tas die ik wilde kopen direct ingepakt kon worden. Werd mooi ingepakt geleverd. Eenmaal het cadeau overhandigd bleek er op de tas nog het prijskaartje te zitten. Dit was even een omgemakkelijk moment. Verder prima bestelservice en snelle levering!

Goede spullen snel geleverd

Van Os heeft ruime keuze, duidelijke plaatjes van de koffers van binnen en van buiten en goed overzicht van de specificaties. De koffer werd zeer snel geleverd.

Beukerstraat 40 25

7201 LG Zutphen