Winkel en online

X

Uitstekend.

Goede producten en een snelle levering. Prima dus.

Fijne winkel

Prettig geholpen en goed advies gekregen van het personeel. We zijn op 3 plaatsen geweest, Maastricht, Venlo en Helmond.

MIJN ERVARING MET VAN OS IS TOP

Leuk assortiment snelle levering leuke tas.

In de winkel helder geadviseerd en de levering van de koffer was super snel.

Super goede service

Om assistentie gevraagd bij het zoeken naar een lichtgewicht handbagage werd ik op zeer professionele wijze geholpen Thank you for your service.

Snel bezorgd en een fantastische lichtgewicht Suit Suitkoffer

Niet vriendelijk aan de telefoon en geen sleutels afgeleverd.

Handbagage koffer is niet met sleutels afgeleverd. Toen ik belde kreeg ik een mevrouw die mij niet vriendelijk te woord stond.

Extremely bad service

Haven’t received my parcel even after 10 days.

Vriendelijk geholpen snelle levering. Goede kwaliteit.

Leuke tas!

Ben tevreden met de tas Snelle levering Goed ingepakt Goede prijs

Een te groot koffer gekocht Direct kunnen ruilen Bedrag wat teveel was betaald meteen terug gekregen Super service

Goede service in de winkel. Snelle levering aan huis.

Goede, nuttige info over het artikel. De verkoper probeerde niet de duurdere versie aan te prijzen. Integendeel. Erg eerlijk dus.

Zeer snelle en correcte levering!

Fijne website; snel en netjes geleverd.

Fijne winkel

Fijne winkels en web-site en snelle levering.

Vriendelijk personeel,goede en uitleg en topservice!!

Ruim assortiment

Ruim assortiment, snelle levering

Snelle levering, hele mooie tas en goede kwaliteit voor een goede prijs. Ik ga er vaker bestellen.

Heel vakkundig en prettig geholpen.

Vakkundig en prettig geholpen en de andere dag keurig thuis ontvangen.

Niet de dag erna bezorgd zoals op de site aangegeven, maar twee dagen later. Prima verpakt. Alles in orde.

geweldige service

De 2 koffers die ik gekocht heb waren betaalbaar en van goede kwaliteit. De medewerkster in de winkel heeft ons hier heel goed bij geholpen.

Goede site die producten goed weergeven

Waardoor de tas die ik uitzocht, precies overeen kwam met mijn wens. Vlotte levering en ingepakt kado. Dik tevreden!

Netjes en goede kennis.

Prettig geholpen in Alphen a/d Rijn. Keurig dat er na een week gebeld werd, of onze bestelling aankomen is.

Gewoon een superwinkel

Advies gekregen in de winkel in Helmond over onze nieuwe reiskoffers; helder, to the point, meedenkend, met veel kennis. En vervolgens vanuit daar een bestelling gedaan zodat de koffers huis werden bezorgd. Snel en professioneel afgehandeld, want binnen een dag stonden ze hier.

Beukerstraat 40 25

7201 LG Zutphen