Top service mooi portemonnee laag prijs

Makkelijk te bestelling en snel geleverd.

Goed advies, snelle levering, de laagste prijs garantie

In de winkel advies gekregen en de artikelen de volgende dag thuisbezorgd gekregen.

Het bestelde correct en op tijd geleverd.

Heel vriendelijk personeel in de winkel

Ervaring met web-shop hopeloos. Met behulp van winkelmedewerkers prima opgelost

Ik ben zeer tevreden over de gehele werkwijze/service van van Os. Ik had een suede tas van dstrct besteld. Deze bleek bij aankomst 2 kleine gaatjes te hebben. Na telefonisch contact kon ik de tas kostenloos retour sturen en er werd direct een nieuwe naar mij verzonden. Ben erg blij met de tas en met de service.

Helemaal tevreden

Goed geholpen in de winkel, en snelle levering.

Good

Good

Prima geholpen

In de winkel de koffers fysiek kunnen bekijken en deze ter plekke kunnen bestellen en betalen voor aflevering thuis. Helemaal top!

Prima service en fijn dat het thuisgebracht kan worden als je grote koffers hebt gekocht.

Goed en goed bereikbaar voor vragen

Tas was snel verzonden. Fout mbt cadeaubon is snel hersteld.

FANTASTISCH VAN WINKEL TOT LEVERINGFANTASTISCH VAN WINKEL TOT LEVERING

FANTASTISCH VAN WINKEL TOT LEVERING

Jammer, dat ik geen bericht kreeg wanneer de tas bij het afhaalpunt zou liggen

Uitvoerig advies in brede keuze koffers

Producten zien en voelen, uitproberen en vergelijken in een winkel met een geduldige verkoper die meedenkt en de mogelijkheid biedt om de koffers gratis thuis te laten leveren. Een leuke aankoop-ervaring met prachtige, op ons lijf geschreven koffers als resultaat, waar we jaren plezier van kunnen beleven. Blije klanten. Bedankt.

Mooie, stevige koffer.

Weer voor vele jaren reisplezier.

Top-afhandeling van mijn probleem!!

Ik ben erg te spreken over jullie service!

Ik heb in de winkel besteld en betaald, en kreeg de koffers meteen de volgende dag in huis. Helemaal perfect.

Snel bezorgd en goede kwaliteit koffer!

Degelijk en goed product

Informatie tip top in orde

Prettig winkel en fijne webwinkel

Ga altijd naar de winkel in Zutphen toe maar nu eens online geshopt en dat is ook erg goed. Prima verzending overzichtelijke website.

Keurige service

Ik kwam voor een nieuwe Secrid mini wallet (die ik uiteindelijk ook gekocht heb), maar uit service vervingen ze het binnenwerk van mijn oude ook nog. Heel erg netjes!!

Vertrouwd

Mijn bestelling werd vlot afgehandeld en op tijd keurig verstuurd. De koffer was precies zoals was vermeld op de website.

Practical

Very comfortable and practical

Op tijd geleverd

Heb mijn tas binnen een paar dagen opgehaald bij het afhaalpunt een mooie tas heel blij mee

Beukerstraat 40 25

7201 LG Zutphen