Heel positief

De bestelde koffers werden snel geleverd. We hebben een van de koffers geretourneerd en binnen 2 dagen stond het geld weer op de rekening.

Perfect service

PostNL was ons bestelling kwijtgeraakt, maar van Os heeft nog een tas naar ons opgestuurd. Keurig.

Levering correct tas viel in de smaak

Zie boven de

Geweldig.

Kwam een tas ruilen en werd vriendelijk en goed geholpen.

kwaliteit, snel en correct

uitgebreide keuze, snelle levering

Tas werd snel geleverd

Vriendelijk geholpen

Niet opdringerig en meedenkend. Dat is prettig winkelen!

Goede afhandeling en goede producten. Goede informatie op de website waardoor ik mijn keuze heb kunnen bepalen. Ik ben erg blij met mijn laptoptas en kan weer elegant naar mijn werk. Tip, haal het papier uit de tassen voordat ze worden verzonden. Volgens mij blijven de tassen ook mooi tijdens verzending zonder het papier erin. Ze waren voldoende verpakt aan de buitenzijde. Het is beter voor het milieu.

keurige snelle levering

De bestelling was eenvoudig via de website. Bestelling was eerder binnen dan het bericht van de vervoerder.

Snelle, goede behandeling van mijn klacht

Portemonnee was niet in nette staat ontvangen. Na telefonisch contact met vriendelijke begripvolle klantenservice snel een nette nieuwe portemonnee ontvangen

Heb de koffers binnen gekregen. Alleen hebben ze nog niet gebruikt

Klantvriendelijkheid

Ik werd vlot en vriendelijk geholpen!

super geholpen

super geholpen in makado beek

goede/ snelle vraag en antwoord service. Perfecte bezorging, laat besteld maar toch de volgende dag bezorgd. Top prijs! Goed verpakt.

Goede betrouwbare webshop

Overzichtelijke website, ruime keuze en zeer snelle levering van goed verpakte artikelen. Top.

Wij waren er op een zondag . Er stond 1 medewerkster in de winkel en die heeft ons zeer goed geholpen. Ondanks dat er af en toe andere klanten waren en heeft geholpen heeft ze ons toch verschillende koffers laten zien .

Prima winkel, belofte thuisbezorging matig

Mijnwerd voorgesteld om de koffers thuis te alten bezorgen. Echter kreeg ik van postnl het bericht dat er een bezorging kwam de volgende dag, precies op het moment dat ik niet thuis kon zijn. En de bezorging kon ook niet gewijzigd worden. Deze werd dus ook smiddags naar een postnl punt gebracht verder dan de winkel lag. Die dag kreeg ik nog een berich van postnl dat een dag later weer een bezorging kwam. Dat bleek koffer nr 2. Daar kon ik de tijd wel bij aanpssy, maar dat was weer niet nodig. Dus 2 aparte bezorgingen waarvan 1 niet ontvangen en gewijzigd kon worden door mij. Het postnl punt is met de auto lastig te bereiken. Dus niet convenient. Mail gestuurd naar de winkel, die zei hier niets aan te kunnen doen. Enige coulance werd wel geboden als pakket teruggestuurd zou worden zouden ze het kostenloos opnieuw verzenden. Maar ja, dan weet ik nog niet of ik thuis ben. Koffer alsnog zelf gehaald.

Koffers besteld en snel geleverd. Blij mee.

de ene dag tas besteld en de volgende dag is de tas afgeleverd thuis

Op tijd geïnformeerd. Van Os doet wat ze beloofd. Fijne tas!

Stipte bezorging.

Bij nader inzien viel tasje tegen, retour gezonden, mail terug ontvangen, binnen 4 dagen na retour zending, geld terug op m’n bankrekening. Kortom CORRECTE afhandeling, waarvoor dank.

Top service en snel geleverd

Goede uitleg

De koffers werden een dag later bezorgt Erg snel . Fijn

Prima geholpen

Fijne winkel met veel keuze en goed advies

Lekker snel geleverd

Beukerstraat 40 25