Zeer fijne en behulpzame dames in de verkoop.

Zeer fijn geholpen , goed advies gekregen.

Fijn geholpen en goede uitleg gehad

prof.advies

zeer goed advies en uitleg.

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam!

Mooi aterke koffer!

Koffers vanostasen zijn geweldig, sterk en mooi kleuren. Ze hebben ook soms aanbiedingen. En de koffers kan lang mee.

top

goede ervaring . goede en snelle service. klantvriendelijk. verkoperster geeft goede uitleg. prijs oke.

Fijne winkel met uitgebreid assortiment.

Fijne winkel met een uitgebreid assortiment aan o.a. koffers en reistassen in verschillende prijs categorieën. Na aankoop wordt het product snel en gratis thuis bezorgd. De reistassen welke ik bestelde waren elders goedkoper en van Os verkocht het daarom voor dezelfde prijs. Al meerdere producten aangeschaft en altijd tevreden. Erg vriendelijk personeel.

Top. Netjes en snel

Snelle bezorging

Wij wilde 2 koffers maar de winkel had er maar 1 op voorraad. De andere werd in de winkel besteld en 2 dagen later werd de koffer keurig thuis geleverd.

All good

Good

Klantvriendelijk, klantgericht en zeer betrouwbaar.

Uitstekende producten, zeer goede uitleg, zorgvuldige en correct volgens afspraak geleverde aankoop en een zeer gewaardeerde nazorg in de zin van een telefonische navraag over de levering en staat van het product. Met stip een aanrader.

Uitstekende service en zeer behulpzame, kundige medewerker

Ik heb de juiste reiskoffer kunnen kopen in de winkel van Van Os dankzij de heldere informatie die in de winkel verschaft werd over elke soort koffer (voordelen van hardcase en softcase, gewicht, grootte, etc.). De medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam. In de winkel was de koffer niet meer op voorraad dus kon ik hem zonder problemen gratis thuis laten bezorgen. Top service.

vriendelijk duidelijk en kundig

vriendelijk duidelijk en kundig en een goed assortiment

Soepel verlopen.

Goede kwaliteit.

De online zaak is prima!

Tas zou op voorraad moeten zijn bij een winkel in de buurt maar helaas. Online besteld en volgende dag in huis. Dochter blij!

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Heel fijn geholpen en een goed advies gekregen bij van Os. Ze adverteren met de laagste prijs garantie en dat doen ze ook. Heel fijn gewinkeld in de winkel maar wel een 'online prijs' betaald. Top!

Goede service en vlotte bezorging

2 koffers gekocht. Hele goede service in Leidschendam. En de volgende dag al in huis, zonder bezorgkosten.

Professioneel geholpen, de bezorging van de koffer was gratis.Top

Mooie website met veel keuzes, eenvoudig bestel- en betaalproces, snelle levering. Dus top wat mij betreft.

de bestelling n ging makkelijk en werd snel geleverd

Plezierige ervaring

Dagje uit in Rotterdam en gelijk even Van Os binnengelopen voor een Samsonite koffer. Mijn maat was niet op voorraad maar werd keurig door, klantgerichte en kundige, dame in de winkel online besteld en later thuisbezorgd. Hele prettige aankoop ervaring.

snelle goede service

snel en goed !!

Goede kwaliteit

Ruime keus, snelle levering, keurig verpakt

Mooie rugzak

Probleem met bezorging goed opgelost. Vriendelijke mensen

Echt een super tas!

Deze tas is ideaal voor een meisje op de middelbare school, alle boeken passen erin en nog andere dingen. Echt een top tas voor een goed prijsje!

Beukerstraat 40 25

7201 LG Zutphen