Perfecte service!

Mijn eerste aankoop bij Van Os was in eerste instantie teleurstellend. Ik had 2 tassen besteld, Ik kreeg 2 track&trace. Uiteindelijk bleek er één tas wel onderweg te zijn omdat die vanuit het hoofdkantoor te komen, de ander uit één van de winkel, maar dat verzendlabel was per ongeluk al aangemaakt. Die werd een dag later uit de winkel verstuurd dus totaal geen probleem. De tas die als eerste aankwam was licht beschadigd maar wel gewoon netjes verpakt en alles. Mijn klacht werd direct opgelost en er werd al een nieuwe tas verstuurd voor ik de ander had kunnen retourneren. Dus ondanks alles een aanrader! Deze winkel denkt mee met de klant en een fout maken gebeurd bij elke shop.

geweldige service

Ik had een prachtige tas voor mijn verjaardag besteld en deze werd keurig verzorgd en op tijd bezorgd. Enige dagen later was ik daadwerkelijk jarig en ontving ik een mail met een kortingscode van 15% op een tas of ander product, maar ja ik had mijn tas al. Op mijn verzoek of deze korting met terugwerkende kracht kon worden gegeven, kwam direct een positief antwoord en 2 dagen later stond het kortingsbedrag op mijn rekening. Vind ik heel bijzonder!

Mooie spullen goede service

nee

Uitstekend advies

Ik keuze en aankoop goed geholpen

Vandaag besteld, morgen in huis

Goede service en snelle kosteloze levering

Duidelijk en snel!

Ik vind de site uitstekend: duidelijke omschrijvingen met de maten en veel foto’s per product. De levering verliep snel en de tas was netjes ingepakt. Helemaal tevreden!

Bestelling was makkelijk en snel geleverd. Alleen heb ik de tas helaas retour gedaa. Omdat hij te klein was. Maar al met al wel een hele mooie tas.

Mooie tas

Kleur komt niet overeen met foto, had gelukkig tas al in andere winkel gezien.

Fijne winkel .

Hele fijne winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Kom er graag. Wordt altijd goed geholpen en niet opdringerig. Ben nog altijd heel blij met mijn aankopen.

Snelle levering, goed verpakt.

Vriendelijk personeel en duidelijke uitleg

Voor de 1e keer besteld maar een prima ervaring

Mooie tas, ik ben er blij mee.

Mooie leren tas. Bezorging binnen 24 uur. De tas was in de winkel niet goed (de rits) en heb in de winkel de tas online besteld. Ik had mij niet beseft dat de kleur dan anders is. Maar het is wel logisch want het is een natuurproduct. Het zou wel fijn zijn als ze dat in de winkel (Amstelveen) nog even zouden memoreren want de kleur was echt anders. Ze waren trouwens superaardig en behulpzaam in Amstelveen.

Netjes en vriendelijk personeel. Goed geholpen.

Zeer klantvriendelijk.

Goede service en vriendelijk personeel

Goede service en vriendelijk personeel.

Goed geholpen, mooie koffers, vriendelijke klantenservice.

Goede service, mooie tassen

Altijd fijn om te winkelen en kopen. Mooie tassen, goede prijzen. Ook bij online kopen. Netjes verpakt en verzonden.

Betrouwbaar Betaalbaar Servicegericht

Betrouwbaar Betaalbaar Servicegericht

Prima service en netjes opgestuurd conform afspraak

Prima service en netjes opgestuurd conform afspraak

Goede service en fijn persoonlijk contact.

Fijn advies gekregen in de winkel. Geen probleem als je om wat bedenktijd vraagt. Vriendelijke medewerkers en goede service. Het product is thuis bezorgd, ook daarna werd er nog gebeld of alles in goede orde is ontvangen en naar tevredenheid is. Super!

fijn

vlotte en vriendelijke dienstverlening.

Zeer goede en behulpzaam menssen

Zeer vriendelijke en behulpzamen mensen. En zeer fijn dat als er iets voor je besteld word gewoon thuis wordt bezorgd

Mooie tassen en een goede prijs

Was op de afgesproken tijd geleverd en goed verpakt gewoon goed dus.

Beukerstraat 40 25

7201 LG Zutphen