Goed advies vriendelijk geholpen

Goed advies vriendelijk geholpen

Goede en snelle afwikkeling van bestelling

Goede en snelle afwikkeling van bestelling en fijn dat het via PostNL gaat.

Voor herhaling vatbaar

Super levering groote keuze en super kwaliteit

Men had mij n koffer opgestuurd in de verkeerde kleur. Ze hadden direct een nieuwe opgestuurd voordat ik deze terug hoefde te sturen.

Fijn geholpen

Prettig personeel, denk mee en niet opdringerig. Meteen aangeboden mijn tas op te sturen. Op tijd in huis blij mee

geweldige service

geweldige service van goed materiaal

Nu prima

Na eerst een minder fijne ervaring in de winkel werd ik nu wel netje geholpen. Mijn bestelling verrassend snel ontvangen.

Goeie service,

Ik was in Leidschedam een dagje uit, en bij Van Os in de winkel geweest. Er is zoveel keuze en zulke mooie schoudertassen dat ik tussen 2 tassen een keuze ging maken. Een mooie leren groene tasje van The Monte en een rode van Gigi Fratelli. Dochter zei neem ze toch beiden,maar vond ik beetje te duur. Heb de groene genomen uiteindelijk. Maar de rode bleef in mijn hoofd zitten. Na een week ik er heen gebeld want online was hij niet. Heb verteld van de rode tas hoe die eruit zag en waar die toen stond en gevraagd of ze hem naar groningen konden sturen. Ze hebben hem gevonden die ik bedoelde en opgestuurd naar Groningen. Daar heb ik hem weg gehaald en ben er super blij mee. Dus zeer tevreden betrefd mooie winkel mooien tassen vriendelijke personeel daar ben ik erg opgesteld, en goeie service. Dank voor alles.

Goede website, mooie tas gekocht, snel en netjes verzonden.

Geweldige tas van Fred de la Bretoniere gekocht. Snel verzonden, mooi ingepakt zonder extra kosten. (Was verjaardagscadeau.) Prima winkel!!!

Duidelijke webpagina met snelle service!

Ben netjes geholpen

Ben goed geholpen

overzichtelijke website, snelle levering en draag de tas met veel plezier

Perfect geholpen in winkel en snelle levering!

Perfect geholpen in winkel en snelle levering!

Al jaren mijn ideale koffers zaak

Goede uitleg en service van de koffers .

Mooi assortiment en goede service.

Bijna ouderwets klantvriendelijk. En zoveel keuze uit prachtige tassen.

Vriendelijk geholpen door Lynn in winkel Leeuwarden

Breng het compliment maar over aan Lynn, dit verdient zij. Leon Pullens Waalwijk

Vriendelijk en kundig!

Waarom koopt men online terwijl de winkel alle uitleg en informatie geeft en nogeens zeer kundig!!!!

Goede dienstverlening

Vlotte en nette levering van mooie op de website uitgekozen koffers.

Fijne service, mooie tassen

Ik had een koffer uitgezocht die erg goed bevalt. Ik heb hem besteld in de winkel en hij werd vlot geleverd. Er werd zelfs nog even persoonlijk achteraan gebeld om te verifiëren of alles goed was verlopen! Al met al een positieve ervaring.

Goed bereikbare klantenservice en prima service

Online bestelde 3-delige kofferset bleek toch niet compleet leverbaar. Geld per direct retour geleverd en perfecte service bij zoeken naar alternatief.

Uiteindelijk kwam alles goed.

Ik heb een dure boodschappenkar gekocht.In de winkel op de Coolsingel. Maar omdat ik mijn oude wagentje bij me had om boodschappen te gaan doen werd het via internet besteld en de dag erna thuisbezorgd. Helaaslukte het me niet om het in elkaar te zetten, en moest ik het al sjouwend naar de winkel dragen waar het dan uiteindelijk wel goed kwam. Eind goed al goed dus!

vandaag besteld, gisteren in huis

Prima service en zoooo snelle levering !! Mooie producten en overzichtelijke site.

Prachtige portemonnee ontvangen en mooi ingepakt.

Het pakket is op tijd ontvangen en voldoet zeer aan de verwachtingen. Mijn zoon is er heel blij mee.

Beukerstraat 40 25

7201 LG Zutphen