Alles was snel afgehandeld Alleen jammer dat het via post nl gaat Hele dag thuis komen ze pas ‘s avonds Is het een brievenbus pakketje

Alles goed geregeld

Heel fijn geholpen door de verkoopster Ook heel fijn dat ik €10 korting kreeg wat ik niet wist dat ik spaarde super fijn is toch mooi meegenomen

Prima service..

Retourbedrag meteen teruggestort..prima service..

Zeer goed geholpen

Koffers niet op voorraad in de winkel maar via hun bezorgservice in 2 dagen geleverd. Keurig. Aardige en deskundige bediening.

Prima geholpen ondanks dat het druk was in de winkel.

Vriendelijk personeel

Top snel geleverd

Goed niks mis mee

Bereidwillige en deskundige hulp bij aankoop koffer.

Prettige ontvangst, opgeruimde verkoopster die wist waarover zij sprak en opties nader toelichtte, zowel mondeling als praktisch.

Keurig geleverd

Prima. Snel en compleet. .,

Perfect!

In de winkel in Beek kregen we goed advies van een aardig dame. 1 kleur had zij niet in de winkel dus die heeft ze voor ons besteld en deze koffer werd na een paar dagen keurig thuisbezorgd!

Super snelle en nette levering. Prachtige tas. Heel blij mee.

Van Os was prima !

Snel het juiste product en goed verpakt. Post nl daarin tegen niet goed. Ik was niet thuis en het pakket is gewoon voor de deur weggezet.

Snelle levering en prima verpakt. Prijs kwaliteit is oke.

Snele levering conform afspraak

Makkelijk bestellen en betalen, snel geleverd.

Goede service en snelle levering

Zie eerdere comment

Late levering

Alles goed

Tas was goed ingepakt. Snelle verzending. De tas is super mooi en ben er erg blij mee!

Kwaliteit

Voor kerst een mooi merk leren tas gekregen van mijn man, van de week zelf een leren heuptasje en een bijpassende portomonee gekocht, het is wat duurder in de aanschaf, maar uit ervaring weet ik dat je er heel lang plezier van hebt. Voor mij geen tassen meer van de markt etc.

Niet tevreden over de kwaliteit van de koffer en afhandeling van de klachten

Ik heb hier online een prachtige Samsonite koffer gekocht. Na de eerste reis was de schaal al gedeukt, iets wat ik van een samsonite koffer uiteraard niet had verwacht. Ik moest ermee terug naar de winkel vertelden ze mij, omdat ze de koffer naar Samsonite moesten opsturen. Daarna moest ik uiteraard wederom naar de winkel toen de koffer uitgedeukt was om hem weer op te halen. Nu, een dik jaar later, begint de uitneembare binnenkant van de koffer aan beide kanten te scheuren. Na een telefoontje moest ik toch met de hele koffer weer naar de winkel komen om de koffer in te leveren. Ik uitte mijn ongenoegen om voor de derde en straks voor de vierde keer met de auto de stad in te moeten om de koffer naar de winkel te moeten brengen, ik heb de koffer immers online gekocht. Mijn vertrouwen in deze koffer is compleet weg nu de koffer binnen anderhalf jaar al 2 keer kapot is. De medewerkster vertelde me dat deze betreffende koffer, een samsonite ibon spinner, uit de handel is gehaald omdat er teveel klachten over dit model binnen kwamen. Vervolgens heb ik een mail naar het hoofdkantoor gestuurd en gevraagd om het aankoopbedrag retour of een andere soortgelijke koffer uit te zoeken. Tot nu toe heb ik daar helaas nog geen reactie op ontvangen.

Goed product en snelle levering.

Top in alle facetten

- benadering en in de winkel - Advies en meedenken - afhandeling - snelheid van handelen en afronden Service zoals ik dit verwacht en zelf zou doen dus top

Uitmuntend goed geholpen om het juiste product te kiezen.

Prachtige tas!

Snelle online service! Volgende dag al geleverd top!

Tas was niet op voorraad in de winkel, personeel heeft ons fantastisch geholpen om online te bestellen in de winkel. Na vier dagen was tas binnen (kerstdagen zaten er tussen).

Razendsnel!

Omdat de juiste kleur niet in het filiaal was aanbod gekregen voor thuisbezorgen. Nog voor ik de winkel had verlaten een mailtje, tas al aangeboden bij Post.nl Volgende dag tas ontvangen en dit alles een paar dagen voor Kerst.

Beukerstraat 40 25

7201 LG Zutphen