Alles super

Schnelle Lieferung und original Ware wie erwartet. Super

Goed stevig vacuüm zakken

Was wel goed

Alleen de bestelling kwam niet een dag later maar pas na 3 dagen.

Perfecte service

Goede kwaliteit vacuüm zakken en goede prijs levering anderen dag al lekker snel super

Mooie prijzen, goede service en snelle levering

Baggerslecht!

Eerste bestelling zou volgende dag geleverd worden maar kwam pas na 1 week. 2de bestelling 2 weken geleden gedaan en nog steeds niets ontvangen. Zijn telefonisch niet bereikbaar

Super fijn

Goede competetieve prijs en snelle levertijd. top!

Opvolging bij probleem is snel en meer dan prima.

Na ongeveer 6 maanden begon 1 van onze Instant luchtreinigers een geluid te maken alsof er iets aanliep. Een paar uur na een email met een vraag hierover m.b.t. reparatie was hier meteen een reactie van Kenners met de vraag om meer informatie (video). Snel daarna kregen we het bericht dat een nieuwe zou worden opgestuurd. Buiten dat de Instant producten (naast de luchtreinigers ook een IntanstPot en Airfryer) uitstekend werken, is dus ook de klantenservice meer dan prima op orde. Compliment!

Prijs & Levering zoals het hoort

Vacuumzakken waren exact wat ik nodig had en werden geleverd zoals aangegeven.

Super Service!

Alles perfekt!

Suuupppeeer

OK

Goede producten

Makkelijk te bestellen en supersnel geleverd

Cadeautje. Hoefde alleen maar op de link te klikken, betalen en de volgende dag was het binnen.

Prima product snelle levering voor een goede prijs.

Prima product snelle levering voor een goede prijs.

Ich bin sehr froh dieses Produkt gekauft zu haben. Funktioniert exzellent mit meinem Sous Vide Stab den ich zuvor bei einem Drittanbieter erworben habe. Auch die Isolierhülle ist exzellent, da so viel weniger Leistung benötigt wird. Herzlichen Dank!

top

Everything was great

Everything just worked, thank you so much

Mooie producten, snel geleverd en voordelig.

Eerst had ik BOL gekeken maar Sousvide kenners is duidelijk goedkoper.

Ben wel tevreden

Sous vide stick werkt prima alleen zat wel onder de Krassen

Stipt

Snel en goedkoop

De producten waren goedkoop, van goede kwaliteit en zijn op tijd geleverd.

Top product

Snelle levering, goeie prijs en een goed product deze vacuum zakjes.

Prima service met een smile

Super blij met de snelle levering van sousvidekenner. Stevig verpakt en precies wat ik bestelde. Er zat ook een mooi geplastificeerd informatieformulier bij met richt tijden. Super handig en precies wat ik nodig had. Volgende keer zeker weer.

Adequaat afgehandeld

Mijn bestelling kwam helaas beschadigd aan, dit is zeer adequaat en coulant afgehandeld door de klantenservice.

Fijn dat ik hiermee ruimte kan winnen in oa diepvries

7 Molenbaan

Capelle aan den IJssel 2908LL

About Sousvidekenner.nl

Kenners.nl is een online warenhuis met verschillende webshops die zich elk richting op een specifieke niche, onder leiding van tenminste één Kenner die wordt ondersteund door ons support center. Wij streven naar het aanbieding van hoge kwaliteit producten, heldere communicatie, uitstekende bereikbaarheid en betrouwbare levering van uw bestelling. En dat alles voor een gunstige prijs en de beste service. Ons motto: kennis maakt het verschil! We kennen onze producten, geven u graag eerlijk advies en helpen u ook ná de verkoop met eventuele vragen en problemen.